Vol beloften: Siem de Jong

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Plaats reactie
Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di apr 10, 2007 5:59 pm

Hij kijkt wel eng..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di apr 10, 2007 6:02 pm

Niet al te klein en een goed inzicht, dat klinkt al goed. Kan iemand me wat meer vertellen over deze jongen z'n kwaliteiten?

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » wo apr 11, 2007 3:26 am

Cancun de 'ideale vakantiebestemming'? Wat een quatsch. Die jongen heeft absoluut wat levenservaring nodig, Cancun is ver-schrik-ke-lijk. :yes:

Zonder die levenskennis komt hij er niet. ;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 3:31 am

Scherrer schreef:Cancun de 'ideale vakantiebestemming'? Wat een quatsch. Die jongen heeft absoluut wat levenservaring nodig, Cancun is ver-schrik-ke-lijk. :yes:
Ach, het vinden van een mooie 'zon, zee en strand-vakantie' is voor veel jonge Nederlandse mensen helemaal het einde, krijg ik het idee. ;)

Cancun zelf lijkt me ook vreselijk, maar daar in de buurt is wel veel moois. En in het ongelooflijk grote en gevariëerde Mexico is dat mooi mee genomen.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » wo apr 11, 2007 3:44 am

Thomas schreef:
Scherrer schreef:Cancun de 'ideale vakantiebestemming'? Wat een quatsch. Die jongen heeft absoluut wat levenservaring nodig, Cancun is ver-schrik-ke-lijk. :yes:
Ach, het vinden van een mooie 'zon, zee en strand-vakantie' is voor veel jonge Nederlandse mensen helemaal het einde, krijg ik het idee. ;)

Cancun zelf lijkt me ook vreselijk, maar daar in de buurt is wel veel moois. En in het ongelooflijk grote en gevariëerde Mexico is dat mooi mee genomen.
Dat bedoel ik dus, ga dan naar Playa del Carmen, ligt niet ver van Cancun, maar je bent wel ver van de hinderlijke Amerikanen, die met hun gedrag de prijzen in Cnacun tot ongekende hoogte stuwen, verwijderd. Bovendien, een 'zon, zee en strand-vakantie' kun je ook gewoon hier in Europa hebben, daarvoor hoef je niet naar het overwaardeerde en met name overbetaalde Cancun toe.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo apr 11, 2007 8:16 am

Ik ga naar Playa del Carmen deze zomer :eusa_dance: :cheer: :bis: :xyxthumbs:
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 12:23 pm

Scherrer schreef:Dat bedoel ik dus, ga dan naar Playa del Carmen, ligt niet ver van Cancun, maar je bent wel ver van de hinderlijke Amerikanen, die met hun gedrag de prijzen in Cnacun tot ongekende hoogte stuwen, verwijderd. Bovendien, een 'zon, zee en strand-vakantie' kun je ook gewoon hier in Europa hebben, daarvoor hoef je niet naar het overwaardeerde en met name overbetaalde Cancun toe.
Ik was inderdaad ook van plan om naar Playa del Carmen te gaan (het wordt nu overigens Panama), maar veel Nederlanders zullen die plekken niet kennen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo apr 11, 2007 12:28 pm

We hebben een prachtig vakantie-topic. Laten we het hier verder over Siem hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
cHr
Berichten: 131
Lid geworden op: di mei 02, 2006 1:42 pm

Bericht door cHr » wo apr 11, 2007 12:29 pm

Afbeelding

Maar om hier dan vrijwillig tegen forse betaling heen te gaan, gaat wel heel erg ver

:scared:
Duke schreef:We hebben een prachtig vakantie-topic. Laten we het hier verder over Siem hebben.
Mijn excuses, te laat gelezen.
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do apr 12, 2007 4:38 pm

In Mexico ben ik nooit geweest, strandvakanties vind ik afschuwelijk, maar Siem de Jong kan een speler worden die het eerste wel haalt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie