Seizoen 2006/2007 Jong AJAX

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di apr 17, 2007 2:27 pm

joey schreef:Promes is trouwens ook die van ons. Ging eerst naar RKC en van daar naar AZ.
Maar die jongen is dan inmiddels toch al te oud om een vaste speler van Jong AZ te zijn? Die kunnen we dus ook toevoegen aan het rijtje talenten dat overbodig blijkt bij AZ.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 7:42 pm

Winst Willem II op Jong Ajax doet Feyenoord degraderen
Written by Jacques Happe

Wednesday, 25 April 2007
Aron Winter was na afloop van de 2-0 verloren competitiewedstrijd boos. Jong Ajax was kansloos tegen Jong Willem II, dat streed om lijfsbehoud. Jong Ajax kon alleen tijdens een opstootje de wil opbrengen om te vechten, voetballend lieten de beloftes nauwelijks wat zien. Door de winst op Ajax, verspeelt Feyenoord na verlies tegen Jong NEC haar plek in de beloftecompetitie. De Rotterdammers degraderen naar de B competitie.

Aron Winter was na afloop van de met 2-0 verloren Jong Ajax wedstrijd boos. En terecht. Zijn jongens hadden zich op inzet laten aftroeven door een wel heel matige ploeg. Onnodig en onooglijk. Een vervelende wedstrijd met twee ploegen die lelijk spel lieten zien, waarvan slechts eentje wilde voetballen: de thuisploeg Willem II. Jong Ajax speelde gewoon erg slordig en ongeïnspireerd, terwijl toch een mogelijke tweede plek op het spel stond. Het kon de jonge Ajacieden niet een tandje hoger doen spelen. Het bleef tam en zielloos. Alleen tijdens een opstootje rond Chakib Tayeb (natrappen, nadat de keeper hem sloeg) toonden de Ajacieden vechtlust. “Natuurlijk ben ik boos, want als je kijkt naar de hele wedstrijd is het misschien niet eens onverdiend dat je hebt verloren”, reageerde Winter na afloop. Niet onverdiend. Het was heel verdiend dat Jong Ajax verloor. Tenslotte waren het de Brabanders die het spel probeerden te maken. De Ajacieden brachten er niets tegenin, behoudens een aantal mogelijkheden om te scoren. Zo kregen Chakib Tayeb en Vurnon Anita hele grote kansen, maar die gingen allemaal behoorlijk knullig de mist in. “Ik vond dat niet. Ik vond meer dat Willem II veel feller was. Wij vergaten te voetballen en daarom is het ook niet onverdiend dat je hier de punten laat liggen.”

Winter had al halverwege de wedstrijd de mogelijkheid om zijn spelers toe te spreken. Hij was boos. “Enerzijds word je boos op de manier waarop je het veld op gaat. En je probeert de dingen die niet goed gaan duidelijker aan te geven. Ik heb ze ook al voor de wedstrijd gewaarschuwd, ‘luister, het is toch een ploeg die moet winnen willen ze in deze beloftecompetitie blijven. Maak je borst maar nat, want ze zullen agressief de duels in gaan, daar kun je je tegen wapenen. Zeker ook als je de opstelling ziet met veel jongens uit het eerste, dat ze het heel belangrijk vinden. Dat ze diezelfde strijd hebben en blijven voetballen, want we zijn natuurlijk wel een voetballende ploeg. En dat vergaten we.” Daarmee vergaten de Ajacieden ook, dat ze bij winst in het spoor van Utrecht bleven in de strijd om de tweede plek. “Oh, maar die halen we”, zegt Winter zelfverzekerd. “We moeten nog twee wedstrijden als we die allebei winnen, dan worden we vast tweede.” Jong Ajax staat vier punten achter FC Utrecht. “Ik maak me er geen zorgen over. Het is nog een jonge ploeg, dit zijn ook momenten voor ze, waarvan ze kunnen leren. Voetballen kunnen ze wel, maar ja, als het er voetballend niet eruit komt, dan moet je leren anders te voetballen. Die jongens uit de eredivisie bij Willem II hadden een stimulans moeten zijn. Die bleven vechten voor de punten. Dat hadden wij ook moeten doen.”

Jong Ajax speelt pas weer op maandagavond 7 mei thuis tegen Jong RKC Waalwijk. De wedstrijd op Sportpark De Toekomst begint om 18.30 uur.
Highlow.nl

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma mei 14, 2007 8:06 pm

Nederlaag Jong Ajax bezorgt Jong Feyenoord degradatie
Jong Ajax heeft de beloftencompetitie afgesloten met een 1-0 nederlaag in Nijmegen. Daardoor eindigt de ploeg op een vierde plaats op de ranglijst van de beloftencompetitie. De nederlaag had tot gevolg dat Jong NEC zich veiligspeelde van degradatie. Jong Feyenoord, dat zelf won bij FC Utrecht, is daardoor gedegradeerd.

:00001757.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mei 14, 2007 8:13 pm

Is Jong Feyenoord twee keer gedegradeerd? En beide keren dankzij Jong Ajax? :shithappens.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di mei 15, 2007 3:27 pm

Duke schreef:Is Jong Feyenoord twee keer gedegradeerd? En beide keren dankzij Jong Ajax? :shithappens.gif:
Twee keer???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di mei 22, 2007 5:35 pm

Tayeb krijgt nog een kans

dinsdag 22 mei, door SV, Amsterdam, 18:20u, www.ajax.nl

Ajax heeft het contract met aanvaller Chakib Tayeb verlengd tot 1 juli 2008. Het huidige contract met Tayeb liep af op 1 juli 2007.

De 20-jarige linkerspits kwam in augustus 2004 bij de jeugdopleiding van Ajax. Komend seizoen komt Tayeb, evenals dit seizoen, uit voor Jong Ajax. Tayeb straalde toen hij dinsdagmiddag het kantoor van technisch directeur Martin van Geel kwam uitlopen. 'Ik ben heel gelukkig', aldus de aanvaller.

'Met dit contract krijg ik een nieuwe kans om me waar te maken bij Ajax'. Dit seizoen verliep voor Tayeb niet altijd naar wens. 'Dat kwam vooral omdat ik niet op mijn favoriete positie speelde. Ik stond meestal in de spits, terwijl ik als linksbuiten veel beter uit de voeten kan. Komend seizoen speel ik waarschijnlijk weer meer aan de linkerkant'.


Slaan we nu niet een beetje door in het uitdelen van contracten?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 22, 2007 5:44 pm

Ik krijg inderdaad de indruk dat Ajax doodsbang is dat het een goede speler transfervrij de deur uit laat lopen.

Chivu 05
Berichten: 352
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 1:17 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Chivu 05 » di mei 22, 2007 5:49 pm

Invloed van Koster lijkt me. Eerst mocht hij weg, maar Koster heeft een paar wedstrijden gezien en is dus blijkbaar toch overtuigd. En aangezien Martina waarschijnlijk verhuurd wordt, is het slim om Tayeb er bij te houden i.p.v. iets van buitenaf te halen.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di mei 22, 2007 5:51 pm

Chivu 05 schreef:Invloed van Koster lijkt me. Eerst mocht hij weg, maar Koster heeft een paar wedstrijden gezien en is dus blijkbaar toch overtuigd. En aangezien Martina waarschijnlijk verhuurd wordt, is het slim om Tayeb er bij te houden i.p.v. iets van buitenaf te halen.
Martina is een rechtsbuiten, heeft hier bar weinig mee te maken lijkt me.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 22, 2007 5:52 pm

Martina speelt regelmatig vanaf links. Verder is het volgens de berichten hier al een hele tijd een linksbuiten.

Chivu 05
Berichten: 352
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 1:17 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Chivu 05 » di mei 22, 2007 5:53 pm

Dacht het wel, Tayeb kan ook als rechtsbuiten spelen.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di mei 22, 2007 6:00 pm

Zullen we in dat geval doen alsof ik niets gezegd heb? :hypocrite.gif:

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di mei 22, 2007 6:22 pm

Thomas schreef:Martina speelt regelmatig vanaf links. Verder is het volgens de berichten hier al een hele tijd een linksbuiten.
Goossens is toch de linksbuiten van Jong Ajax?

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di mei 22, 2007 6:40 pm

Ajax verlengt contract Tayeb

Amsterdam, 22 mei 2007
Ajax heeft het contract met aanvaller Chakib Tayeb verlengd tot 1 juli 2008. Het huidige contract met Tayeb liep af op 1 juli 2007. De 20-jarige linkerspits kwam in augustus 2004 bij de jeugdopleiding van Ajax. Komend seizoen komt Tayeb, evenals dit seizoen, uit voor Jong Ajax.

Tayeb straalde toen hij dinsdagmiddag het kantoor van technisch directeur Martin van Geel kwam uitlopen. ,,Ik ben heel gelukkig”, aldus de aanvaller. ,,Met dit contract krijg ik een nieuwe kans om me waar te maken bij Ajax.” Dit seizoen verliep voor Tayeb niet altijd naar wens. ,,Dat kwam vooral omdat ik niet op mijn favoriete positie speelde. Ik stond meestal in de spits, terwijl ik als linksbuiten veel beter uit de voeten kan. Komend seizoen speel ik waarschijnlijk weer meer aan de linkerkant.”

Er is een tekort aan goede linksbuitens, heb je er een en plaats je die een seizoen in de spits.. ja zo zullen er nooit spelers doorbreken op de zeer dun bezette / vacant positie.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jun 16, 2007 11:32 pm

Volgens de papieren versie van de VI wil Ajax Javier Martina komend seizoen verhuren. Martina wil dat zelf ook het liefst.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 21, 2007 5:56 pm

Jong Ajax pakt Vios tweede helft in

zaterdag 21 juli, door SV, Amsterdam, 17:42u, Ajax Showtime
Nieuwsfoto In Warmenhuizen heeft de ploeg van Adrie Koster haar eerste zege geboekt. Jong Ajax won door een sterke tweede helft uiteindelijk met 0-8. Lewis scoorde drie keer, Supusepa en De Jong scoorden twee keer.

De eerste helft hadden de jonge Ajacieden moeite met Vios, dat snel druk zette. Doelman Marco van Duin ging tegen zijn oude club bijna snel onderuit toen hij een voorzet niet klem kreeg. Vios scoorde, maar het werd afgekeurd wegens gevaarlijk spel. 'Onterecht', vonden de Warmenhuizers na afloop.

Na ruim een half uur voetballen viel pas het eerste doelpunt. Christian Supusepa kopte een voorzet van Donovan Slijngard binnen, 0-1. Tot veel grote kansen kwam Jong Ajax niet meer voor de rust.

In de tweede helft ging Jong Ajax los. Siem de Jong maakte de 0-2, Stanton Lewis de 0-3. De 0-4 werd gemaakt door opnieuw Christian Supusepa. De vijfde treffer was een prachtige kopbal van Siem de Jong, maar het leek alsof Vios-verdediger en 'broer van' Dennis van Duin de bal in eigen doel kopte. Dit ontkende hij stellig na afloop.

Schell maakt indruk
Toen de 17-jarige A1-speler Jordi Schell binnen de lijnen kwam, was er geen houden meer in. De talentvolle rechtsbuiten snelde links en rechts voorbij zijn directe tegenstander. Toby Alderweireld maakte de 0-6 uit een prachtige aanval.

Invaller Schell gunde Lewis nog een mooie treffer, nadat hij samen met de Zuid-Afrikaan alleen voor Vios-doelman Ramon Mosch kwam te staan. Lewis schoot de bal achter zijn standbeen naar binnen. De spits maakte nog zijn derde treffer vlak voor tijd en zo won Jong Ajax met 0-8.

Ajax-doelman Van Duin kon na afloop helaas niet deelnemen aan de festiviteiten rond het 80-jarige bestaan van Vios, zijn oude club. De keeper, inwoner van Warmenhuizen, moest van de technische staf met de Ajax-bus mee naar Amsterdam, om vervolgens de ruim veertig kilometer met de auto terug te rijden. Regels zijn regels.

Broederstrijd gaat door
Hij kon wel terugkijken op een geslaagde oefenwedstrijd tegen zijn broer Dennis, die - hem kennende - ongetwijfeld nog wel even die afgekeurde treffer aan de kaak zal stellen. Marco heeft zo zijn weerwoord. Die kopbal van 'Siem de Jong' ging wel net iets te mooi via de onderkant van de lat in het doel.

Jong Ajax: Van Duin (46. Verhoeff); Will, Alderweireld, Supusepa, Liesdek (46. Sterk); Yildirim, De Jong, Van der Heijden, Slijngard; Tayeb (70. Schell) en Lewis.
AS

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma okt 01, 2007 11:05 am

Vanavond tegen Sparta. Als het geen honderweer is ga ik kijken. Ik denk dat Manucharyan meedoet, hij heeft gisteren met Jong Ajax meegetraind en liep na afloop niet kreupel.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 01, 2007 11:44 am

Demosthenes schreef:Ik denk dat Manucharyan meedoet, hij heeft gisteren met Jong Ajax meegetraind en liep na afloop niet kreupel.
Op zich is dat ook al nieuws tegenwoordig over Edgar. Jammer, ik vind het een speler met mogelijkheden (creatief en scorend vermogen). Fysiek is ook een belangrijk parameter om te slagen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma okt 01, 2007 8:53 pm

Edgar niet gezien bij Jong Ajax, hij zal toch moeten spelen om ritme op te doen.

Mijn verslag:

Jong Sparta – Jong Ajax 2-3

Op maandagavond 18.30 uur voetballen, daar kijkt een speler niet naar uit, denk ik. Vandaag weer eens Jong Ajax gezien en een leuke wedstrijd, niet dat Ajax zo goed was, het ging min of meer gelijk op, maar het veldspel viel mij mee.

Opvallend: Ajax had binnen 10 seconden kunnen (en moeten) scoren. Ajax trapt af, de bal gaat naar Jan Arie v.d. Heijden, die passt op Mitchell Donald die zo kan doorlopen en vrij voor de keeper komt. Hij passt (waarom schiet hij niet?) naar de meegelopen Stanton Lewis, maar die mist. De pass was ook niet nauwkeurig.

Na ± 8 minuten passt Siem de Jong gehinderd door twee Spartanen op Javier Martina en die is op snelheid door geen Spartaan te kloppen, een mooie strakke voorzet en Stanton Lewis tikt de bal in. Daarna wordt Sparta sterker of laat Ajax zich (terug)zakken, gokkend op de snelheid van Martina? Sparta krijgt een grote kans, maar Marco van Duin redt schitterend, Sparta krijgt wel de verdiende gelijkmaker, in de 40ste minuut draait Emnes zich vrij in het strafschopgebied en scoort erg fraai.

Nog voor rust wordt het 1-2. Wat er in vijf minuten gebeurde? Siem de Jong kopt op de paal (bal had moeten zitten), Martina loopt door de verdediging, maar wil één man te veel uitspelen, hij had moeten passen. Daarna loopt Tayeb aan de andere kant iedereen voorbij en geeft Siem de Jong de kans: 1-2.

Sparta komt nog terug omdat Donovan Slijngard in een duel met Emnes niet voor de bal gaat, maar voor de overtreding. Dat mislukt en een van de betere Spartanen, linksbuiten Thomas Verhaar (o.i.d.) scoort, beide vleugelaanvallers wisselden wel eens van kant.

Na een mooie aanval, pass binnendoor van Tayeb, scoort Robbert Schilder de 2-3. Sparta krijgt vlak voor tijd (er werd zeker vijf minuten extra tijd gespeeld) nog twee kansen. Een keer redt Marco van Duin/krijgt hij de bal in zijn handen, want van zo dichtbij kan een keeper niet reageren en na een mislukt hakje van Stanton Lewis (waarom in de 93steminuut??) gaat een bal maar net naast.

Marco van Duin: keepte erg goed. Vorig seizoen vond ik hem niet zo sterk, maar vandaag stond hij er. Ook in de lucht was hij goed.

Beide backs waren zwak en zeker Murat Yildirim werd keer op keer gepasseerd. Zijn tegenstander was goed, maar dat is iedere keer als ik Yildirim als back zie, kan geen toeval zijn. Het talent van een paar jaar terug (2005?) zal het niet redden. Aan de andere kant was er weinig over van de Donovan Slijngard uit de A1, ook hij was talent van het jaar (2006?), maar zal niet de toekomstige linksback van Ajax zijn.

In het centrum stonden Toby Alderweireld en Jan Arie v.d. Heijden. Toby had te maken met Emnes en deed dat goed. Bij het doelpunt zag ik niet zo goed of Toby werd verrast door de draai of Jan Arie v.d. Heijden, het zicht werd mij ontnomen door spelers die ervoor stonden. Jan Arie had geen directe tegenstander en dat is maar goed ook, want als hij daar wel mee werd geconfronteerd zag hij er verdedigend niet sterk uit (o.a. overtredingen) Toby werd vervangen door Marijn Sterk, hadden we dus drie linkspoten in de verdediging, vreemd? Jan Arie viel in de tweede helft geblesseerd (been?) uit, Vito Wormgoor was zijn vervanger en deed het niet slecht.

Op het middenveld stond de “ervaring”. Mitchell Donald zag ik voor het eerst op zes, in de jeugd stond hij op negen of tien. In de eerste helft ging het nog, maar in de tweede helft verstopte hij zich, ging een keer het kopduel niet aan, waardoor het gevaarlijk werd, durfde niet op doel te schieten in een kansrijke positie, kortom: hij liet niet zien dat hij over iets meer beschikte. Je mag dat wel verwachten van een speler die met de selectie traint en al europees heeft gespeeld. Robbert Schilder scoorde mooi, maar speelde erg slap en zal er zo niet komen, ondanks invalbeurten in het eerste. De derde middenvelder was Siem de Jong en hij speelde wel goed, al had hij nog een keer moeten scoren. Hij stond ook verdedigend zijn mannetje, ziet het spel, heeft goede loopacties, weet hij moet doen voordat hij de bal krijgt.

In de voorhoede was Martina zijn directe tegenstander de baas, maar voert hij zijn acties nog steeds te ver door. Ik vergelijk hem al een paar jaar met Kiran Bechan en zal, vrees ik, dezelfde weg bewandelen. In de eredivisie zal hij zijn directe tegenstander niet voorbij komen. In de spits stond Stanton Lewis. Hij faalde, is het net-niet, kreeg een mooie kans, maar had te veel tijd nodig om de bal goed te leggen. Ajax heeft dus in Jong Ajax en in de A1 geen opvolger voor KJH. Linksbuiten John Goossens liet weinig zien in het halfuur dat hij meedeed. Hij viel na een duel (sliding) geblesseerd uit en werd vervangen door Tayeb. Tayeb heeft dreiging, korte bewegingen, had twee keer beter moeten schieten, maar zal m.i. dezelfde weg gaan als Martina en Bechan.

Opvallend was het regelmatig, zo niet permanent coachen van Koster en de grensrechters die soms niet vlagden, ook al was het meters buitenspel. Ze deden dat voor beide partijen, maakt dus niet uit en er werd niets door beslist.

Bij Sparta deden keeper Varkevisser, Gudde en Kaita (Nigeriaans international!?!?) uit de A-selectie mee, maar zij vielen niet op. Beide buitenspelers wel, maar ik vrees dat onze backs tekort komen. De scout van Dordrecht noteerde wel de namen van beide buitenspelers en vond Ajax nogal tegenvallen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Chivu 05
Berichten: 352
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 1:17 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Chivu 05 » ma okt 01, 2007 9:19 pm

Zozo, alweer een verslag ! En weer leuk om te lezen.

Ik snap ook niet waarom Yildirim nog steeds rechtsback staat. Hij kan daar echt niet spelen, maarja voor het middenveld komt hij ook tekort. Ik zou Wormgoor of Will gewoon op rechtsback zetten. Bovendien snap ik niet dat Jan-Arie achterin staat, zoals je aangeeft is hij daar juist kwetsbaar. Voor de verdediging of op linkshalf is het een stuk beter.

Bij Donald heb ik het gevoel dat hij het te mooi wil doen en dat hij denkt het wel redt met zijn fysiek. Hij moet er harder voor werken. Dat Schilder slap speelde, vind ik niet zo raar. Hij heeft al veel eredivisie-duels gespeeld en kan zich moeilijk opladen voor zulke wedstrijden. Dit zie je echt veel vaker bij reserve-elftallen, waar bankzitters van het 1e meedoen.

Zoals je aangeeft het tijdstip en het beperkte aantal toeschouwers inspireert ook niet om er iets leuks van te maken.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma okt 01, 2007 9:20 pm

Lekker verslag, Demo. Iedereen kent de namen van onze jonge jongens, maar in het 'eggie' blijken ze dus niet zo goed te zijn. Het blijft koffiedik kijken, maar het lijkt er op dat er weer veel jongens het eerste niet gaan halen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma okt 01, 2007 9:33 pm

Peter schreef:Lekker verslag, Demo. Iedereen kent de namen van onze jonge jongens, maar in het 'eggie' blijken ze dus niet zo goed te zijn. Het blijft koffiedik kijken, maar het lijkt er op dat er weer veel jongens het eerste niet gaan halen.
Anita en Sarpong horen ook bij deze groep! Zit Anita (is nog steeds klein)bij de selectie en was Sarpong niet geblesseerd?

Het kan geen kwaad als een speler als Siem de Jong nu een paar stappen extra moet doen, omdat zijn medespelers het even niet doen, daar wordt hij alleen maar beter van.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Chivu 05
Berichten: 352
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 1:17 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Chivu 05 » ma okt 01, 2007 9:39 pm

Anita en Sarpong horen ook bij deze groep! Zit Anita (is nog steeds klein)bij de selectie en was Sarpong niet geblesseerd
Anita en Sarpong zitten officieel bij het eerste, maar spelen bij Jong Ajax. Vandaag waren beiden (licht) geblesseerd. Een verhuur van een half jaar is denk het beste voor deze spelers, al kan ik me niet voorstellen dat een eredivisieclub ze opstelt in de basis.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » ma okt 08, 2007 3:29 pm

Vandaag 18.30 Jong Ajax vs Jong AZ op sportpark de Toekomst.

.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma okt 08, 2007 10:51 pm

1-3 verloren..

Plaats reactie