Van Persie en Hofland geruild??

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Gesloten

Wie vind dat moet gebeuren??

Ja
0
Geen stemmen
Nee
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

Gebruikersavatar
NaNdO_RaFaEl
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 27, 2004 6:12 pm

Van Persie en Hofland geruild??

Bericht door NaNdO_RaFaEl » za mar 27, 2004 8:43 pm

Het goed met PSV bevriende Omroep Brabant meldt vandaag een opmerkelijk bericht op haar website: Robin van Persie zou in de belangstelling van PSV staan. De vleugelaanvaller van Feyenoord zou de opvolger van Arjen Robben moeten worden, die na dit seizoen de overstap maakt naar het miljoenenelftal van Chelsea.

Volgens ingewijden bij de Eindhovense club is er al contact geweest met Van Persie, aldus de plaatselijke televisiezender. De kans zou groot zijn dat de aanvaller na dit seizoen Feyenoord verruilt voor PSV. Opmerkelijk, aangezien Van Persie een echte Rotterdammer is met een Feyenoord-hart.

Het verleden wees echter uit dat zulke transfers niet onmogelijk zijn. Zo maakte Eindhovenaar Patrick Lodewijs een aantal seizoenen terug de overstap van jeugdliefde PSV naar Rotterdam-Zuid. Overigens suggereerden afgelopen zomer al een aantal fansites van Ajax dat er interesse uit Amsterdam voor hem was.

Dat Van Persie uit De Kuip vertrekt lijkt niet meer tegen te houden. De jeugdinternational gaf afgelopen week al aan dat het 'beter is als hij vertrekt'. Bovendien was hij in de winterstop al in gesprek met het Engelse Arsenal. De Londense club koos echter voor het Spaanse talent Jose Antonio Reyes.

Update 21:45:
Inmiddels is bekend dat Kevin Hofland ook in de overgang betrokken zal worden. De verdediger van PSV zou naar Rotterdam verhuizen, terwijl Van Persie de omgekeerde kant ingaat. Dit gerucht wordt door het AD gemeld.

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » za mar 27, 2004 8:58 pm

Ik begrijp ook dat van Persie tot de jeugd behoort. Ik begrijp alleen niet je keuze voor dit topic op deze plaats, daarbij bestaat er, als ik het goed heb (en dat heb ik ;) ) reeds een topic hierover. Dus even verder kijken dan de neus lang is. Los daarvan: hoe fijn dat je hier bent.

Gesloten