De NextGen Series (A1)

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De NextGen Series (A1)

Bericht door peter » di feb 19, 2013 11:53 pm

Jongens als Lazic, de Bondt, Bitter, De Sa zijn pure opvulling. Andere jongens zijn twijfelgevalletjes (Gravenberch, Rosheuvel, El Hasnaoui). Zoals je zegt een zwakke lichting. Tsja.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: De NextGen Series (A1)

Bericht door Demosthenes » wo feb 20, 2013 12:27 am

Peter schreef:Jongens als Lazic, de Bondt, Bitter, De Sa zijn pure opvulling. Andere jongens zijn twijfelgevalletjes (Gravenberch, Rosheuvel, El Hasnaoui). Zoals je zegt een zwakke lichting. Tsja.
Kortom, winnen doe je die NextGen toch niet, De Sa dispensatiespeler, denk ik, maar waarom laat je hem meedoen? Jordi Bitter kan ik me voorstellen, hij is volgens mij een jaar geblesseerd geweest, maar als Ajax Acolatse, Becker en Menig een contract waardig vinden, laat je hen spelen, of wat nu gebeurde: Riedewald (tweedejaars-B), waarom ook geen Van der Bruggen, hij heeft in ieder geval het postuur van een A-speler. Zet hem naast Riedewald en je ziet het centrale duo van de B1 (Niet altijd, Mirani speelt ook wel) in een zware wedstrijd.

Nu maar hopen dat Ajax zich voor de CL plaatst, want volgens mij geldt nog steeds dat alleen clubs die meedoen aan de CL mogen deelnemen aan de volgende NextGen, wat poster Cruyff ook beweerde (paar maanden geleden?)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie