AJAX A1 wint Terborg-toernooi

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: AJAX A1 wint Terborg-toernooi

Bericht door Daniel » do okt 01, 2009 3:28 pm

"Wat ben jij dom zeg!" is toch wel iets anders dan "Wat vind ik jou opmerking gewoon dom zeg".
Zeg dan ook wat je bedoelt in plaats van mensen lukraak een intelligentie niveau aan te meten.
Je hoeft ook niet in andere topics te gaan kijken hoe ik ben, ik dacht dat na twee jaar voor de meesten hier wel duidelijk zou zijn. Bovendien, is het ook niet al te slim om iemand te beoordelen op een post nietwaar? Is de omgekeerde wereld om iemand op een opmerking te veroordelen en vervolgens te zeggen dat je niet iemand wil beoordelen door te kijken naar een groot deel van zijn wél serieuze topics.
Maargoed, ik zal vervolgens alle posts lekker volstouwen met smileys zodat de helft van de PC's vastloopt maar je wel begrijpt wat ik bedoel. Je doet alsof ik iemand uitgemaakt hebt voor "stink turk en dat ie mot oprotte naar zijn eige land!" ofzo.
Kom nou, onschuldig grapje over wat namen.. Als iemand een rijtje namen vergelijkt met de internationale mixpakken van Knor snap je zelf toch ook wel dat dat niet serieus bedoelt is.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AJAX A1 wint Terborg-toernooi

Bericht door Baseman » vr okt 02, 2009 8:26 am

Daniel schreef:Wat een lekkere oerhollandse namen ook weer.
Lijkt wel een opsomming van de buitenlandse gerechten mixpakken van Knor.
Laat me raden, zijn een paar uit het buitenland geplukte jongetjes? Of van die Belgische (noord)-Afrikanen e.d.
Je hebt gelijk, gelukkig zijn namen als Castillion en Bodul wel oerhollands :smallgrin.gif:

Ter info, ze zijn allemaal Nederlanders. Oftewel, je raadt volledig mis.
Maar ga vooral door met je trieste aannames (wat daar sarcastisch aan zou moeten zijn ontgaat mij volkomen).

PS: Twee van deze talenten komen trouwens van dezelfde Utrechtse amateurclub als Afellay en Aissati. Erg logisch dan ook dat PSV de samenwerking met die club verbroken heeft...

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: AJAX A1 wint Terborg-toernooi

Bericht door Daniel » vr okt 02, 2009 2:59 pm

Wat daar sarcastisch aan is? Dat het in ware geen echte aannames zijn, maar gewoon een onschuldige grap van mijn kant. Maargoed je hebt gelijk, is eerder een cynische grap. Ik neem niks aan. Niet geheel begrepen hier dus.
Net als jou laatste zin een sarcastische is. Want ik neem aan dat je het in werkelijkheid niet logisch vind dat PSV de samenwerking met deze amateurclub heeft opgezegd als het ze 4 talenten heeft opgeleverd.
Dus nu tussendoor OT;
Wat ik ook vreemd vind als dat zo is.. Weet jij wat PSV haar motivatie is/was van het opzeggen van de samenwerking met die club (Elinkwijk toch?)?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AJAX A1 wint Terborg-toernooi

Bericht door Baseman » vr okt 02, 2009 4:42 pm

Ik heb geen idee eigenlijk...ze zijn een samenwerkingsverband aangegaan met een andere Utrechtse amateurclub, maar (inderdaad) Elinkwijk levert veel meer talenten af. Dus de logica ontgaat mij volkomen, lijkt me 'gewoon' een domme actie.

Plaats reactie