Komen en gaan van talenten

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopi » ma dec 16, 2013 10:08 am

Nouri gaat tekenen? Fijn voor Henk Spaan. Hoefthij niet elke veertien dagen naar De Herdgang. :hypocrite.gif:

Het is goed dat Ajax de grens aangeeft en zich niet laat chanteren door zaakwaarnemers.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopi » di dec 17, 2013 11:22 am

Afbeelding

Er komt een mooie generatie aan. :neutral.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Le T. » di dec 17, 2013 12:14 pm

Demosthenes schreef:Selectief lezen, maar hoe weet jij dat het staken van de onderhandelingen komt door Raiola. Stel dat er twee! partijen zijn, waarom zou de andere partij niet kunnen stoppen met de onderhandelingen? Ajax kan toch ook stoppen, al trek jij die conclusie niet, leg je de schuld bij Raiola
Sterker nog, Ajax heeft zelfs nogal eens moeite om te beginnen met onderhandelen. Dan doen ze een bod dat 'take it or leave it' blijkt te zijn, en brengen ze het mogen spelen in zo'n mooi stadion nog in, maar dat is het dan. Dan komt de Telegraaf de speler die wel wil onderhandelen voor geldwolf uitmaken en dat is het dan. Met spelers althans, trainers en directeuren mogen wel eindeloos en keihard onderhandelen, met elkaar en voor elkaar. Maar toegegeven, als er onderhandeld wordt dan krijgt Ajax een slechte deal en kan de werknemer zijn lol niet op, dus misschien vandaar.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopi » di dec 17, 2013 12:37 pm

Ja, zo zit het natuurlijk. Ajax doet gemeen tegen die lieve oom Mino. :hypocrite.gif:

Ajax kán een jongen van negentien zonder ervaring in Ajax 1 geen contract van zeven ton geven, dat is niet eerlijk tegenover andere spelers.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » di dec 17, 2013 12:52 pm

Yopi schreef:Ja, zo zit het natuurlijk. Ajax doet gemeen tegen die lieve oom Mino. :hypocrite.gif:

Ajax kán een jongen van negentien zonder ervaring in Ajax 1 geen contract van zeven ton geven, dat is niet eerlijk tegenover andere spelers.
Bewijs voor die zeven ton? Nee, dat hoeft niemand te geven.

De volgende uitspraken over Jack van Gelder zijn van ene Yopi:
Jack van Gelder zit er doorgaans naast.
Ik heb Van Gelder zelden iets verstandigs over voetbal horen zeggen.
Nu ineens weet hij het 100% zeker en is er zelfs geen tweede, onafhankelijke bron nodig? Tja, die feiten toch, ook als het om de schuld geven en Raiola gaat.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door wimpey » di dec 17, 2013 12:58 pm

Het is natuurlijk effe wennen voor Mino. Toen Jol en Rikkie de scepter zwaaiden, kregen EH en Janssen 1.8 resp. 1.7 M per annum. Atouba mocht verder uitbuiken voor 1.4 M.

Dat geintje probeerde Mino ook met die jongen die bij Stoke op de bank zit. Ciao, Mino.

Het is voor het ego van Mino waarschijnlijk niet tof om keer op keer afgewezen te worden. En evenmin uit te sluiten dat hij over de rug van jongens als Bouy en Kishna wraak wil nemen. Aan die jongens en hun Umfeld de taak om Mino op zijn verantwoordelijkheden te wijzen. De speler bepaalt de richting, niet Mino...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopi » di dec 17, 2013 1:13 pm

Of het om zeven ton gaat weet ik niet, maar het kan haast niet anders of Mino heeft overvraagd. Anders zou Ajax de onderhandelingen niet afbreken. Ze willen die jongen immers dolgraag houden.

Na al die jaren weten we wel waar de prioriteit van Mino ligt.

Hoe nu verder? Kishna tekent een contract bij een Italiaanse of Engelse club. 'Ik ben niet voor het geld vertrokken', zegt hij dan. 'Ik liep bij Ajax met mijn kop tegen de muur. Moet je nagaan, ik moest in de A1 spelen! Ik!' Nee, dan bij zijn nieuwe club, daar mag hij meteen meetrainen met de selectie. Een paar keer dan. Vervolgens verdwijnt hij naar het reserveteam.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Jöhnk » di dec 17, 2013 1:44 pm

We weten sowieso vrij weinig. Voor onze informatie gaan we af op wat door journalisten in kranten en andere media wordt verkondigd.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Duke » di dec 17, 2013 2:09 pm

Eén ding weet ik wel, Ricardo heeft zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » di dec 17, 2013 6:31 pm

Jöhnk schreef:We weten sowieso vrij weinig. Voor onze informatie gaan we af op wat door journalisten in kranten en andere media wordt verkondigd.
Weten dat we niets weten; er blijkt tot nu toe één bron te zijn, die doorgaans als onbetrouwbaar gezien wordt en toch maar Raiola, nu weer in andere termen, de schuld geven. Zou inderdaad kunnen, maar het kan ook Ajax geweest zijn dat de onderhandelingen stopte. De zwarte Piet ligt bij Railoa, en zal daar altijd blijven liggen, schat ik in.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Mr. Ajax » di dec 17, 2013 7:06 pm

Demosthenes schreef:
Jöhnk schreef:We weten sowieso vrij weinig. Voor onze informatie gaan we af op wat door journalisten in kranten en andere media wordt verkondigd.
Weten dat we niets weten; er blijkt tot nu toe één bron te zijn, die doorgaans als onbetrouwbaar gezien wordt en toch maar Raiola, nu weer in andere termen, de schuld geven. Zou inderdaad kunnen, maar het kan ook Ajax geweest zijn dat de onderhandelingen stopte. De zwarte Piet ligt bij Railoa, en zal daar altijd blijven liggen, schat ik in.

Tuurlijk kan het dat Ajax de onderhandelingen heeft stopgezet. Dat lijkt me zeer aannemelijk zelfs. Daar gaat het niet om. Waarom blijf je steeds op dezelfde punten hameren, als niemand daartegen in gaat?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » di dec 17, 2013 9:12 pm

Goed dat iedereen er nu overtuigd van is, gebeurt niet vaak :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door LucaS » wo dec 18, 2013 6:37 am

Zou Ajax nou toch bijna 7 ton gaan betalen?
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Lionel » wo dec 18, 2013 8:35 am

Eigen topic.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Duke » wo dec 18, 2013 10:31 am

Rishi schreef:Eigen topic.
:biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Le T. » wo dec 18, 2013 10:43 am

Ajax had einde vorig seizoen toch nog een jonge spits gekocht? Van de Graafschap of Heracles of zo, ben zijn naam even kwijt. Hoe staat het daar eigenlijk mee?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Lionel » wo dec 18, 2013 10:46 am

Die was verhuurd en is nu weer terug ofzo? Of is dat een andere?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Marillion » wo dec 18, 2013 10:48 am

Bedoel je niet Sam Hendriks? Die zit bij Jong Ajax. Of hebben we er nog één gehaald?
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » wo dec 18, 2013 12:08 pm

Hendriks is een centrumspits en is afgelopen zomer van De Graafschap gekomen. Höner is een centrumspits (wordt als buitenspeler opgesteld) en is afgelopen zomer uit Duitsland gekomen (Arminia Bielefeld???). Hij is momenteel geblesseerd. Van Kessel is in 2012 van AZ gekomen, is centrumspits en dit seizoen uitgeleend aan Trencin. Ik las ergens dat hij in de winter terugkomt. Walian is nog jong (16) en is in 2012 (Als ik me niet vergis) van AZ gekomen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Lionel » wo dec 18, 2013 12:45 pm

Je vergeet Hoesen.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » wo dec 18, 2013 4:26 pm

Je hebt gelijk, al is Hoesen wel een paar jaar ouder (22 of al 23 jaar?)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Lionel » wo dec 18, 2013 11:15 pm

Bouy ingevallen in de beker voor Juve.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Rooie » wo dec 18, 2013 11:16 pm

Wat een toeval, zal het op aanraden van Raiola zijn geweest? Toch nog Kishna proberen te overtuigen :666.gif: ?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Marillion » do dec 19, 2013 9:38 am

Op één of andere manier is invallen tegen een serie B club denk ik niet helemaal het debuut wat hij in gedachten had. Toch vind ik het wel leuk voor 'm dat hij in ieder geval een keertje mocht invallen. Kan hij later tenminste vertellen dat hij nog voor Juventus heeft gespeeld.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Lionel » do dec 19, 2013 9:58 am

Wat dat betreft is het zo slecht nog niet.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie