Komen en gaan van talenten
Moderator: mods
Re: Komen en gaan van talenten
Mwoah. Messi kwam om medische redenen naar Europa. Hij had groeiproblemen. Dat hij daarnaast aardig kon voetballen...... 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wat gebeurt er met het gezin als het jongetje na 2/4/6 jaar niet goed genoeg is? Moeten ze dan terug?
IK GELOOF!!!!!!
-
Ik heb begrepen dat hij vanwege zijn voetbalkwaliteiten op 13-jarige leeftijd naar Barcelona is gegaan. River Plate wilde hem ook hebben, maar had geen geld voor de medische behandelingen (Herinnering, heb het niet onlangs geverifieerd), Barcelona wel. Er waren meer kinderen met dezelfde medische problemen, maar die zijn niet naar Barcelona gehaald!beelzebub schreef:Mwoah. Messi kwam om medische redenen naar Europa. Hij had groeiproblemen. Dat hij daarnaast aardig kon voetballen......
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Barcelona wilde Messi hebben om zijn voetbalkwaliteiten. Ze zijn geen Unicef.
IK GELOOF!!!!!!
De laatste berichten (pagina 2 en 3) zijn van een paar dagen geleden.
Tristan kondigt aan dat hij naar Ajax komt:
https://twitter.com/AlifTristan
http://www.youtube.com/watch?v=eBdpFvCh ... e=youtu.be
Tristan kondigt aan dat hij naar Ajax komt:
https://twitter.com/AlifTristan
http://www.youtube.com/watch?v=eBdpFvCh ... e=youtu.be
Wie is Tristan?? 

Dat Indonesische jochie.
Zie het filmpje (onderste link).
Zie het filmpje (onderste link).
- Daily Blind
Leuk en aardig al dat gedribbel.. maar het ontbreekt mij voorledig in het lezen van het spel. Alle technische vaardigheden zijn allemaal aan te leren in een paar jaar opleiding. Slimheid en dus het spel kunnen lezen is een gave die je moet bezitten.
-
Is het niet dat kind in die pyjama?Rishi schreef:Kind is 8...
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Waar. Of hij die gave heeft kun je nu nog niet zeggen. Hij is te jong.Zlatan Son of God schreef:Leuk en aardig al dat gedribbel.. maar het ontbreekt mij voorledig in het lezen van het spel. Alle technische vaardigheden zijn allemaal aan te leren in een paar jaar opleiding. Slimheid en dus het spel kunnen lezen is een gave die je moet bezitten.
Allemaal aan te leren, zeg je? Waarom kunnen die andere spelertjes van Ajax dit dan niet?
-
Weet ik niet, misschien omdat de tegenstander hier niet steeds de verkeerde kant oploopt.Allemaal aan te leren, zeg je? Waarom kunnen die andere spelertjes van Ajax dit dan niet?
Inderdaad. Graag of niet.
Dan maar een ander? Testspeler bij Ajax, het Deense talent Nikolai Laursen. Pas 15, en heeft al met het eerste meegetraind.
http://www.youtube.com/watch?v=kykRww2Hm60
Een sterke jongen, zo te zien.
Dan maar een ander? Testspeler bij Ajax, het Deense talent Nikolai Laursen. Pas 15, en heeft al met het eerste meegetraind.
-
Zag dat hij onlangs zijn contract heeft verlengd tot 2016 en als 14-jarige al bij Liverpool is geweest. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.Yopi schreef:Inderdaad. Graag of niet.
Berichten over Kishna verplaatst naar zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Kijk daar hebben we wat aan.Yopi schreef:Inderdaad. Graag of niet.

YNWA
-
Mijn Deens is vrij zwak (ondanks The Killing, The Bridge enz.) maar waarom is hij zo goed, dat heb ik niet begrepen. Ik herinner me het filmpje over Karlsson nog, bijna perfect, ik hoop dat hij het gaat waar maken, maar filmpjes zeggen niet alles, zie Gabrich en Sana.
- Ajaciedjuh
Telesport
AJAX BINDT TOPTALENTEN TOT ZOMER VAN 2017
Van onze speciale verslaggever
LEEUWARDEN – Ajax heeft zich langer verzekerd van de diensten van Ezra Walian (16), Gino Dekker (16) en Abdelhak Nouri (16). De jeugdspelers – door het Technisch Hart bestempeld als toptalenten van de opleiding – tekenen een contract dat op 1 juli 2014 ingaat en tot de zomer van 2017 loopt. Ook met een ander oogappeltje – Donny van de Beek (16) – nadert Ajax een akkoord over een nieuw driejarig contract. Hoewel afgelopen vrijdag de onderhandelingen met groeibriljant Ricardo Kishna (18) werden gestaakt en een transfervrij vertrek – komende zomer – voor de hand lag, is er onverwachts toch een opening. In alle tumult over de berichtgeving gaf de speler (nogmaals) aan het liefst bij Ajax te willen blijven en herhaalde de club met de linksbuiten/spits door te willen gaan. „Wij willen hem heel graag bij ons houden en dat weet hij”, zei Frank de Boer na het duel bij Cambuur (1-2). „Ricardo is een heel groot talent. Dus dan kom je automatisch in aanmerking om mee te gaan op trainingskamp.” De verwachting is dat deze week door Ajax en Kishna’s zaakwaarnemer Mino Raiola een ultieme poging wordt ondernomen om een akkoord te bereiken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Kishna wil toch onderhandelen? Ajax ook, m.a.w. als de € 700.000 klopt, is onderhandelen erover voor Ajax geen bezwaar meer, Raiola weet dat hij verder kan gaan of misschien klopt die € 700.000 niet. Jammer dat deze jongen vooral moet "oprotten" als ik zo de berichten lees, hij zal ze niet hebben gelezen, denk ik, hij wil volgens het laatste bericht weer blijven! Op naar het volgende bericht.
Kishna onderhandelt niet, daar heeft ie Raiola voor.Demosthenes schreef:Kishna wil toch onderhandelen?
-
Als Kishna zegt dat hij niet wil onderhandelen, verwacht ik niet dat Raiola toch gaat onderhandelen en als Kishna wel wil onderhandelen, zal Raiola echt niet weigeren te gaan. De speler heeft wel iets te zeggen. In het bericht stond dat Kishna had aangegeven dat hij enz.wimpey schreef:Kishna onderhandelt niet, daar heeft ie Raiola voor.Demosthenes schreef:Kishna wil toch onderhandelen?
Het bericht lezende maak ik op dat je selectief leest. De speler laat (nogmaals) weten bij Ajax te willen blijven. Dan ligt het dus aan niet aan hem dat de onderhandelingen gestaakt werden, maar aan degene die namens (dan wel: op kosten van) hem onderhandelt.Demosthenes schreef:Als Kishna zegt dat hij niet wil onderhandelen, verwacht ik niet dat Raiola toch gaat onderhandelen en als Kishna wel wil onderhandelen, zal Raiola echt niet weigeren te gaan. De speler heeft wel iets te zeggen. In het bericht stond dat Kishna had aangegeven dat hij enz.wimpey schreef:Kishna onderhandelt niet, daar heeft ie Raiola voor.Demosthenes schreef:Kishna wil toch onderhandelen?
Ik veroordeel Raiola niet (hij mag met mijn opdrachtgever graag over m'n honorarium v.w.b. 2015 onderhandelen!!), maar de wens van de speler lijkt me belangrijker dan de plannen van de zaakwaarnemer met de speler.
Raiola zal blij zijn met de vele berichten: exposure. Ik denk dat Kishna het ruime sop zal kiezen. Je gaat niet met Raiola in zee om bij Ajax te blijven.
-
Selectief lezen, maar hoe weet jij dat het staken van de onderhandelingen komt door Raiola. Stel dat er twee! partijen zijn, waarom zou de andere partij niet kunnen stoppen met de onderhandelingen? Ajax kan toch ook stoppen, al trek jij die conclusie niet, leg je de schuld bij Raiola

Het volgende bericht staat op AS:Het bericht lezende maak ik op dat je selectief leest. De speler laat (nogmaals) weten bij Ajax te willen blijven. Dan ligt het dus aan niet aan hem dat de onderhandelingen gestaakt werden, maar aan degene die namens (dan wel: op kosten van) hem onderhandelt.
Walian gaat € 700.000 per jaar verdienen, heb ik vernomen van een doorgaans zeer slecht geïnformeerde bronEr is nog geen definitief akkoord tussen Ajax en Ezra Walian over een contract. De aanvaller heeft al wel meermaals met de club gesproken en beide partijen gaan er vanuit dat zij eruit gaan komen, zo meldt Walians vader aan Ajax Showtime. Volgens hem is het een kwestie van 'puntjes op de i zetten', voordat Walian definitief zijn handtekening zet. De gesprekken gaan op dit moment vooral nog over kleine details, waar geld niet bijhoort: 'Daar zijn wij meer dan tevreden over.' De verwachting is dat Walian komende week definitief gaat tekenen.

Ik geef niemand de schuld. Ik heb ook niets tegen Raiola. Dat heb ik in dit topic al een keer of 5 aangegeven. "Facts do not cease to exist because they are ignored."Demosthenes schreef:Selectief lezen, maar hoe weet jij dat het staken van de onderhandelingen komt door Raiola. Stel dat er twee! partijen zijn, waarom zou de andere partij niet kunnen stoppen met de onderhandelingen? Ajax kan toch ook stoppen, al trek jij die conclusie niet, leg je de schuld bij Raiola

Heb ook geen idee wat te denken van die stroom aan berichten, maar meer info hebben we nu eenmaal niet. Dus, volgens het bericht, wil Kishna bij Ajax blijven en Ajax graag met Kishna verder. Dan hebben beide kanten er geen baat bij onderhandelingen te staken. Dus lijkt me de vraag hoe Raiola zijn rol invult en hoe Ajax daarop reageert.
In ieder geval positief nieuws dat Walian, Dekker en Nouri tekenen. Drie jongens met de nodige mogelijkheden. Daar gaat een mooi signaal van uit.
Nil volentibus arduum