Volgens mij is gewoon in het nieuws geweest dat het onzin was van dat half miljoen, maar dat Jonk genoegen nam met een schamele 3 ton, of iets in die richting. Daarvoor was hij spitsentrainer, nou weet ik niet wat die verdienen maar als JOR 160 (?) per jaar verdiende, dan is dat meer dan een verdubbeling voor dezelfde functie, en waarschijnlijk 4 keer zoveel als Jonk in zijn oude functie. Ik kan me voorstellen dat VdAat of wie dat dan ook deed bij gebrek aan een AD meerdere keren met kapotschrijven moest worden bedreigd voordat hij daar verantwoordelijk voor wilde zijn.Luciano schreef:Is -zoals wel vaker bij Le T. en GangstaRib- een mengelmoesje van veronderstellingen, interpretaties en halve waarheden met vrijwel geen feitelijke onderbouwing. Dat er nu inmiddels 5 directeuren + Bergkamp en Jonk in dienst zijn/komen horen we meneer uiteraard niet over, evenals het aanstellen van het incompetente van Gaal vriendje Danny Blind.M schreef:Le T. plaats dat kopietje van het salarisstrookje eens van Bergkamp en Jonk waar je over beschikt. Ik wil ook wel eens weten wat hij verdient.
Maar dan is deze Volendammer met PSV-verleden natuurlijk degene met het Ajaxhart omdat hij zo tegen de komst van Van Gaal is, en niet Van Gaal die wéér vele miljoenen laat liggen om bij Ajax te mogen werken, en niet Davids die het allemaal voor niks doet.
Maar ik begrijp uit je nieuwsgierigheid dat je het relevant vindt voor je mening over Jonk, en dat wanneer het blijkt te kloppen we dat gaan terugzien in jouw opvattingen over Jonk?