Ajax O18 (Voorheen A1/O19)
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: De A1 van 2009-2010
Wel een beetje spijt dat ik niet op de fiets ben gestapt, nu.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Eindstand: 0-5
Ajax.nl
Ajax.nl
11 december 2010
Bob de Klerk heeft zaterdag een uitstekend debuut beleefd als de nieuwe eindverantwoordelijke van Ajax A1. Op bezoek in Utrecht won de A1 met 0-5 van de leeftijdsgenoten van FC Utrecht. De opvolger van Frank de Boer zag in de Domstad Tom Boere, Ouasim Bouy, Youssef Fennich en Davy Klaassen (2 x) scoren. Vier van de vijf goals vielen voor rust.
Ajax A1 kwam al in de twaalfde minuut op voorsprong in Utrecht. Tom Boere scoorde de openingstreffer. Na een klein halfuur spelen vielen vervolgens drie goals in korte tijd. Davy Klaassen en Ouasim Bouy lieten de score snel oplopen. Met name Ajax’ laatste treffer, in de 35e minuut, was van grote schoonheid. Met een klassieke omhaal gaf Klaassen met zijn tweede goal van de middag nog wat extra glans aan debuut van coach De Klerk. Youssef Fennich bepaalde de eindstand vlak voor tijd op 0-5.
Baseman meldde vorig seizoen geregeld dat psv een geweldige A1 had. Lopen er in dat elftal mensen rond die grootmeesters als Marcelo, Engelaar en Manolev uit het elftal kunnen spelen?Oscarito schreef:Ajax A1 heeft zojuist in een nat Eindhoven verloren van PSV met 3-0.
Ze speelden zeer matig, enige die nog een beetje goed speelde was Denswil.
En zo ja, waarom zie ik ze dan niet in psv-1?
Ook Ruben Ligeon traint vandaag met het eerste elftal.
- Ajaciedjuh
Het lijkt er sterk op dat Frank de Boer de alternatieven voor VD Wiel aan het testen is. VD Wiel weg in de winterstop!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ja, waar zit Labyad?wimpey schreef:Baseman meldde vorig seizoen geregeld dat psv een geweldige A1 had. Lopen er in dat elftal mensen rond die grootmeesters als Marcelo, Engelaar en Manolev uit het elftal kunnen spelen?Oscarito schreef:Ajax A1 heeft zojuist in een nat Eindhoven verloren van PSV met 3-0.
Ze speelden zeer matig, enige die nog een beetje goed speelde was Denswil.
En zo ja, waarom zie ik ze dan niet in psv-1?
Oké, Ligeon dus. Die heb ik alleen maar zien falen.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het alternatief is natuurlijk gewoon Anita.Ajaciedjuh schreef:Het lijkt er sterk op dat Frank de Boer de alternatieven voor VD Wiel aan het testen is. VD Wiel weg in de winterstop!?
- Ajaciedjuh
Dat is 1, maar je hebt er nog 1 extra nodig.Peter schreef:Het alternatief is natuurlijk gewoon Anita.Ajaciedjuh schreef:Het lijkt er sterk op dat Frank de Boer de alternatieven voor VD Wiel aan het testen is. VD Wiel weg in de winterstop!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Nee hoor van Rhijn!Peter schreef:Het alternatief is natuurlijk gewoon Anita.Ajaciedjuh schreef:Het lijkt er sterk op dat Frank de Boer de alternatieven voor VD Wiel aan het testen is. VD Wiel weg in de winterstop!?
Het lijkt me vooral een signaal richting Bruno Silva. Die mag natuurlijk opzouten, plek zal wel ingenomen worden door Van Rhijn of Ligeon. Dus probeer je die jongens als trainer bij het eerste uit. Zo hoort het bij Ajax.
Frankie gaf ergens aan dat hij Blind als 4 of 5 ziet. Anita dan gewoon de reserve-rechtsback?
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Zullen we Anita gewoon weer in de C1 laten foebele? Die smurf zal nooit tegen volwassen profvoetballers opgewassen zijn, zelfs niet op Eredivisie niveau.
Ajax!
Van de voetballer Anita moet jij niets hebben hè? 

- Giacomo Puccini
Ben ik dan de enige die helemaal gek wordt van het hopeloze gestuntel van die knul? Anita ontregelt de hele verdediging, want anderen moeten in hun spel ermee rekening houden dat Anita zijn man laat lopen. Tegenstanders hoeven maar even een schouderduwtje te geven en Anita kwakt al tegen de grond. Ik vind het spel van smurf Anita echt niet om aan te zien. Alsof je met 10 man op het veld staat.
Ajax!
Nee hoor, je staat niet alleen, ik vind hem ook een ramp!!!!Giacomo Puccini schreef:Ben ik dan de enige die helemaal gek wordt van het hopeloze gestuntel van die knul? Anita ontregelt de hele verdediging, want anderen moeten in hun spel ermee rekening houden dat Anita zijn man laat lopen. Tegenstanders hoeven maar even een schouderduwtje te geven en Anita kwakt al tegen de grond. Ik vind het spel van smurf Anita echt niet om aan te zien. Alsof je met 10 man op het veld staat.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Die jongen is dan ook geen verdediger.
Is zijn contract niet onlangs opengebroken?
Is zijn contract niet onlangs opengebroken?
Het stinkt aan alle kanten!
Jaar geleden volgens mij, contract tot juni 2012
Volgens de T. vertrekt Bob de Klerk naar FC Toronto. Als assistent van Aron Winter.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Voormalig toptalent Jip Bartels is net weer zwaar geblesseerd geraakt. Nu de kruisbanden van zijn andere knie.
Re: Ajax A1
Pfff....triest.
- Ajaciedjuh
Zwaar klote voor die jonge. Sterkte!
- Daily Blind
Net op AjaxTV reportage over Ajax A1 rondom de wedstrijd tegen SParta. Mooi ventje die Boillesen. Spreekt ook al goed Nederlands.
- Daily Blind
Nog niet denk ik.. maar maakt wel stappen! Maar als je Blind ziet spelen.. dan doet hij het niet slechter!Rishi schreef:Een linksback toch? Zou hij het al aankunnen?