Komen en gaan van talenten
Moderator: mods
Re: Komen en gaan van talenten
Ach ja, het blijft jeugdvoetbal. Hoe een speler zich ontwikkelt, ligt maar voor een deel aan zijn club. Het niveauverschil tussen jeugdvoetbal en profvoetbal is enorm.
Zou me wel verbazen als Elgyn Hato het niet ging halen, trouwens.
Wat die jongen van NAC betreft, die zal zich moeten aanpassen in de Randstad. Onze jeugdopleiding is best hard.
Zou me wel verbazen als Elgyn Hato het niet ging halen, trouwens.
Wat die jongen van NAC betreft, die zal zich moeten aanpassen in de Randstad. Onze jeugdopleiding is best hard.
Als AJAX-1 er een zootje van maakt, geeft het lezen van “De Jeugd” mij in ieder geval nog het idee dat AJAX als club nog leeft. 
En hier zijn de tijgerpaadjes van de fervente posters minder uitgesleten en wordt er gewoon gediscussieerd.

En hier zijn de tijgerpaadjes van de fervente posters minder uitgesleten en wordt er gewoon gediscussieerd.
En bij mij het zien van “De Jeugd” ook. Vooral die kleine rotjochies spelen vaak hartverwarmend voetbal dat me weer sterk aan AJAX doet denken. Het AJAX waar ik ooit smoorverliefd op werd. Het is er dus nog wel deep down inside.
Erg vermoeiend inderdaad. Je kan het vaak uittekenen. En dan probeert een enkeling je in een discussie ook nog met koeienletters te overtuigen. Wat een armoede. Dan is het voor mij direct over en sluiten in zo'n discussie. Ga ik geen tijd en energie meer insteken.En hier zijn de tijgerpaadjes van de fervente posters minder uitgesleten en wordt er gewoon gediscussieerd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Het zal de leeftijd zijn…
Nuance in de discussie lijkt wel “iets van vroeger”.
Stap eens uit je eigen geharnaste standpunt, neem eens afstand, luister eens echt en laat je ook eens overtuigen door de ander. Dat is geen “verliezen”, maar toont juist kracht.

Nuance in de discussie lijkt wel “iets van vroeger”.
Stap eens uit je eigen geharnaste standpunt, neem eens afstand, luister eens echt en laat je ook eens overtuigen door de ander. Dat is geen “verliezen”, maar toont juist kracht.
Tja, grote jongens noemen dan namen .. En overtuigen, sinds wanneer mag je niet meer bij je standpunt blijven.Aan je mening vast blijven houden .. En het mooiste is, als het dan toch gaat om overtuigen, is toch van 2 kanten, voorstanders en " tegenstanders " van de Farioli doctrine ..
Blij met de punten ...
Ik beschreef een maatschappelijk probleem, geen reden om het je zo persoonlijk aan te trekken.
Dat betrekking heeft op posters op dit forum , toch !?. Anders heeft het ook net veel nut hier 

Blij met de punten ...
Wat nou? Voel je je aangesproken, Voetske? Waarom dat dan?999 schreef: ↑vr mei 23, 2025 2:41 pmTja, grote jongens noemen dan namen .. En overtuigen, sinds wanneer mag je niet meer bij je standpunt blijven.Aan je mening vast blijven houden .. En het mooiste is, als het dan toch gaat om overtuigen, is toch van 2 kanten, voorstanders en " tegenstanders " van de Farioli doctrine ..

Jij begint, dus zeg jij het maar moet ik me aangesproken voelen ?.Zoja waar was jij toen elk commentaar op Farioli ( proberen te discussiëren ) werd beantwoord met . Daar zijn de trollen weer .. Of b.v. de Farioli haters hebben nu hun zin, enz. .. Als ik me niet aangesproken hoef te voelen even goede vrienden ..Zuidema schreef: ↑vr mei 23, 2025 3:24 pmWat nou? Voel je je aangesproken, Voetske? Waarom dat dan?999 schreef: ↑vr mei 23, 2025 2:41 pmTja, grote jongens noemen dan namen .. En overtuigen, sinds wanneer mag je niet meer bij je standpunt blijven.Aan je mening vast blijven houden .. En het mooiste is, als het dan toch gaat om overtuigen, is toch van 2 kanten, voorstanders en " tegenstanders " van de Farioli doctrine ..
Blij met de punten ...
Je zit direct bovenop die opmerking van mij, dus kennelijk herken je er iets in van jezelf?999 schreef: ↑vr mei 23, 2025 3:28 pmJij begint, dus zeg jij het maar moet ik me aangesproken voelen ?.Zoja waar was jij toen elk commentaar op Farioli ( proberen te discussiëren ) werd beantwoord met . Daar zijn de trollen weer .. Of b.v. de Farioli haters hebben nu hun zin, enz. .. Als ik me niet aangesproken hoef te voelen even goede vrienden ..Zuidema schreef: ↑vr mei 23, 2025 3:24 pmWat nou? Voel je je aangesproken, Voetske? Waarom dat dan?999 schreef: ↑vr mei 23, 2025 2:41 pmTja, grote jongens noemen dan namen .. En overtuigen, sinds wanneer mag je niet meer bij je standpunt blijven.Aan je mening vast blijven houden .. En het mooiste is, als het dan toch gaat om overtuigen, is toch van 2 kanten, voorstanders en " tegenstanders " van de Farioli doctrine ..
Maar goed, deze discussie hoort eigenlijk niet thuis in deze topic en die oeverloze FF-discussie al helemaal niet.

Dus krijg ik geen antwoord ?.Zwak Zuidema .. Gewoon beestje(s) bij zijn naam noemen ..Zuidema schreef: ↑vr mei 23, 2025 3:35 pmJe zit direct bovenop die opmerking van mij, dus kennelijk herken je er iets in van jezelf?999 schreef: ↑vr mei 23, 2025 3:28 pmJij begint, dus zeg jij het maar moet ik me aangesproken voelen ?.Zoja waar was jij toen elk commentaar op Farioli ( proberen te discussiëren ) werd beantwoord met . Daar zijn de trollen weer .. Of b.v. de Farioli haters hebben nu hun zin, enz. .. Als ik me niet aangesproken hoef te voelen even goede vrienden ..
Maar goed, deze discussie hoort eigenlijk niet thuis in deze topic en die oeverloze FF-discussie al helemaal niet.
Blij met de punten ...
Don't call me chicken!

En als ik een voorbeeld van jou geef, wat gebeurt er dan? Even naar buiten? Pas dan wel op. Ik mep harder met mijn kruk dan jij met je rolstoel...

Pas op, de armleggers kunnen er uit hé ..

Nee ik herken me er niet in , koeienletters, volgens mij 1 keer om aan te geven en te vragen om niet steeds te reageren met dat Troll gezeik of Farioli haters op een posting van mij of Yopii ( of andere ) ....
Blij met de punten ...
@mods: kunnen jullie deze discussie knippen en naar een betere plek verplaatsen?
Als oud-founder probeer ik om het forum beter te krijgen en het in ieder geval voor mezelf weer meer het “internet-holletje” van vroeger te laten zijn.

Ik meng me zelden meer in discussies, maar in de kwestie rond Brobbey riep ik wel wat balletjes op voor een discussie. Daarin kwam je op een gegeven met onderstaande quote. Ging me niet om de inhoud, maar dit vond ik inderdaad geforceerd van je met die koeienletters. Het komt over alsof je tegen me zit te schreeuwen om je mening door te drijven. Heb ik helemaal niks mee. Toen was ik er klaar mee, had ik er geen zin meer in om nog te reageren. Want dan gaat het gegarandeerd van kwaad tot erger. Heb je trouwens ook helemaal niet nodig. Je voetbalinzicht is overduidelijk dikke prima en dat bewijs je al de nodige jaren.Nee ik herken me er niet in , koeienletters, volgens mij 1 keer om aan te geven en te vragen om niet steeds te reageren met dat Troll gezeik of Farioli haters op een posting van mij of Yopii ( of andere ) ....
MAAR , , kijkend naar dat youtube filmpje zie ik een Brobbey opduiken op de positie waarom ik um eigenlijk dit jaar maar HEEL zelden heb zien opduiken ... In en rond de zestien.
Laatst gewijzigd door Zuidema op vr mei 23, 2025 4:27 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Sorry, Neef.

Nou nou, En dat was het dan .. Maar en heel als duiding dat Brobbey blijkbaar/schijnbaar dus daar bediend moet worden, en niet 40 meter van de tegenstander zijn goal, zoals Farioli wilde .. Tja dan blijft dit dus staan : waar was jij toen elk commentaar op Farioli ( proberen te discussiëren ) werd beantwoord met . Daar zijn de trollen weer .. Of b.v. de Farioli haters hebben nu hun zin, enz.Zuidema schreef: ↑vr mei 23, 2025 4:07 pm![]()
![]()
Ik meng me zelden meer in discussies, maar nij de kwestie rond Brobbey riep ik wel wat balletjes op voor een discussie. Daarin kwam je op een gegeven met onderstaande quote. Ging me niet om de inhoud, maar dit vond ik inderdaad geforceerd van je met die koeienletters. Het komt over alsof je tegen me zit te schreeuwen om je mening door te drijven. Heb ik helemaal niks mee. Toen was ik er klaar mee, had ik er geen zin meer in om nog te reageren. Want dan gaat het gegarandeerd van kwaad tot erger. Heb je trouwens ook helemaal niet nodig. Je voetbalinzicht is overduidelijk dikke prima en dat bewijs je al de nodige jaren.Nee ik herken me er niet in , koeienletters, volgens mij 1 keer om aan te geven en te vragen om niet steeds te reageren met dat Troll gezeik of Farioli haters op een posting van mij of Yopii ( of andere ) ....
MAAR , , kijkend naar dat youtube filmpje zie ik een Brobbey opduiken op de positie waarom ik um eigenlijk dit jaar maar HEEL zelden heb zien opduiken ... In en rond de zestien.
Stok steeds dezelfde slaan ...
Blij met de punten ...
Ja, dat was in dit geval genoeg voor mij. Ik had normaal gesproken wel op je posting gereageerd. Maar omdat je nog wel eens een driftkop wilt worden bij tegengas, waren die koeienletters voor mij een signaal om te stoppen om erger te voorkomen. Overigens zou ik het bij een ander ook niet gewaardeerd hebben.999 schreef: ↑vr mei 23, 2025 4:30 pmNou nou, En dat was het dan .. Maar en heel als duiding dat Brobbey blijkbaar/schijnbaar dus daar bediend moet worden, en niet 40 meter van de tegenstander zijn goal, zoals Farioli wilde .. Tja dan blijft dit dus staan : waar was jij toen elk commentaar op Farioli ( proberen te discussiëren ) werd beantwoord met . Daar zijn de trollen weer .. Of b.v. de Farioli haters hebben nu hun zin, enz.
Waarom moet ik trouwens je handje vasthouden met die Farioli-kwestie? Ik heb jou in ieder geval nooit een trol genoemd. En als anderen dat wel doen zullen ze hun redenen daarvoor wel hebben.
Maar nou stop ik. We zitten Neefkens zijn internet-holletje al genoeg te bevuilen. Nog een fijne avond.

Tja, zie je, men zeikt op mij ( jij niet ) , dan pas geef ik tegengas en wie is degene die de driftkop is .. ikke dus .. lol .. Tja als jij dat als schreeuwen hebt, Maar en Heel ( 2 woorden in al die tekst ) , ervaren, ook nog eens in die context .. mag .. Maar dat was het dus niet .. En misschien had je me , als het dan zo erg was ( of wat dan ook ) meteen op moeten wijzen .. Had ik dezelfde uitleg gegeven .. Fijne Avond, ik ga de was opvouwen ..Zuidema schreef: ↑vr mei 23, 2025 4:46 pmJa, dat was in dit geval genoeg voor mij. Ik had normaal gesproken wel op je posting gereageerd. Maar omdat je nog wel eens een driftkop wilt worden bij tegengas, waren die koeienletters voor mij een signaal om te stoppen om erger te voorkomen. Overigens zou ik het bij een ander ook niet gewaardeerd hebben.999 schreef: ↑vr mei 23, 2025 4:30 pmNou nou, En dat was het dan .. Maar en heel als duiding dat Brobbey blijkbaar/schijnbaar dus daar bediend moet worden, en niet 40 meter van de tegenstander zijn goal, zoals Farioli wilde .. Tja dan blijft dit dus staan : waar was jij toen elk commentaar op Farioli ( proberen te discussiëren ) werd beantwoord met . Daar zijn de trollen weer .. Of b.v. de Farioli haters hebben nu hun zin, enz.
Waarom moet ik trouwens je handje vasthouden met die Farioli-kwestie? Ik heb jou in ieder geval nooit een trol genoemd. En als anderen dat wel doen zullen ze hun redenen daarvoor wel hebben.
Maar nou stop ik. We zitten Neefkens zijn internet-holletje al genoeg te bevuilen. Nog een fijne avond.
Blij met de punten ...