Jong Ajax
Moderator: mods
Het was de eerste keer dat ik hem zag spelen, maar ik was wel gecharmeerd. Veelvuldig aanspeelbaar, goed inzicht, goede techniek, hoge handelingssnelheid en voetbalt veel naar voren. Fysiek is het natuurlijk niet geweldig en derhalve zal hij op pure (duel)kracht weinig ballen afpakken. Daarnaast heeft hij het schot van Pienaar, kreeg ik de indruk.
Heeft van achteruit meer ruimte voor een lange actie en komt zodoende makkelijker op snelheid. Z'n startsnelheid blijft toch het grootste probleem. Z'n trap blijft gevaarlijk en ik denk dat het best een goede Eredivisie-voetballer wordt, maar ik zou niet weten waar hij bij Ajax moet spelen. Verdedigend werd hij amper getest.
- Daily Blind
Ajax heeft het eingelijk nooit echt moeten hebben van start snelheid. Ajax moet zorgen dat de bal snel van de ene kant naar de andere gaat waardoor dit soort spelers al kunnen starten met lopen voordat de bal bij hun komt.Thomas schreef:Heeft van achteruit meer ruimte voor een lange actie en komt zodoende makkelijker op snelheid. Z'n startsnelheid blijft toch het grootste probleem. Z'n trap blijft gevaarlijk en ik denk dat het best een goede Eredivisie-voetballer wordt, maar ik zou niet weten waar hij bij Ajax moet spelen. Verdedigend werd hij amper getest.
Ik vind Goossens absoluut een speler voor Ajax aan de flanken die de spitsen met een prima vorozet kan bedienen!
- Daily Blind
- Daily Blind
-
-
-
-
Daniel_vT schreef:Snap overigens nog steeds niet waarom Van Basten een Martina er wel bij haalt maar Goossens niet, zou het eerder andersom doen.
Omdat er een duidelijk tekort aan aanvallers is, en Goossens geen rechtsbuiten is. Lijkt me vrij duidelijk...
Al zou ik Goossens in principe ook wel een kans willen geven. Maar dan moet hij laten zien dat hij beter is dan een Schilder.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -