Boilesen, Lodeiro en Ebecilio uit het 1e. Staat best een leuk team, geen echt ouwe lullen erbij.Hahn; Ligeon, Van Rhijn, Koppers, Boilesen; De Kamps, Lodeiro, Rits; Lukoki, Boere, Ebecilio.
En Thijs, zitten Mounir en Ismail wel op de bank?
Moderator: mods
Boilesen, Lodeiro en Ebecilio uit het 1e. Staat best een leuk team, geen echt ouwe lullen erbij.Hahn; Ligeon, Van Rhijn, Koppers, Boilesen; De Kamps, Lodeiro, Rits; Lukoki, Boere, Ebecilio.
Hij is niet geblesseerd, hij zit al twee wedstrijden op de bank, hij lijkt mij gepasseerd. Wordt hij vanavond in de rust gewisseld, dan zal hij wel bij de selectie zitten, al heeft Vitesse een behendige rechtsbuiten!!!D_skilled schreef:Voorteken dat Boilesen vrijdag niet speelt?
Het regent en mijn fiets ging net kapot.Benji schreef:En Thijs, zitten Mounir en Ismail wel op de bank?
Boilesen zegt zelf tegen de Deense pers dat hij 2 wedstrijden niet heeft gespeeld vanwege een enkelblessure die hij heeft opgelopen tijdens de laatste (en zijn eerste) interland. Nu weer echt fit. Dan begrijp ik niet waarom hij überhaupt op de bank zat tegen VVV, maar ok.Demosthenes schreef:Hij is niet geblesseerd, hij zit al twee wedstrijden op de bank, hij lijkt mij gepasseerd. Wordt hij vanavond in de rust gewisseld, dan zal hij wel bij de selectie zitten, al heeft Vitesse een behendige rechtsbuiten!!!D_skilled schreef:Voorteken dat Boilesen vrijdag niet speelt?
Zich indekken tegenover de pers, de bondscoach? Angst zijn plek in de Deense selectie te verspelen? Iemand die geblesseerd is zet je niet op de bank, valt hij in en gaat het weer fout, heb je en twee wissels verbruikt en een (zwaar) geblesseerde speler.Benji schreef:Boilesen zegt zelf tegen de Deense pers dat hij 2 wedstrijden niet heeft gespeeld vanwege een enkelblessure die hij heeft opgelopen tijdens de laatste (en zijn eerste) interland. Nu weer echt fit. Dan begrijp ik niet waarom hij überhaupt op de bank zat tegen VVV, maar ok.Demosthenes schreef:Hij is niet geblesseerd, hij zit al twee wedstrijden op de bank, hij lijkt mij gepasseerd. Wordt hij vanavond in de rust gewisseld, dan zal hij wel bij de selectie zitten, al heeft Vitesse een behendige rechtsbuiten!!!D_skilled schreef:Voorteken dat Boilesen vrijdag niet speelt?
Volgens mij zei F. de Boer iets in bedekte termen: Boilesen tegenover Narsingh leek hem niet ideaal, o.a. door die blessure, maar Boilesen zat toen ook op de bank.Benji schreef:Ik kan er niets anders van maken, hij zegt het zelf in ieder geval. De achterliggende gedachte (als die er is) kan ik er niet uit distilleren.
Ik zou überhaupt niet weten waarom hij gepasseerd zou worden. Had niet het gevoel dat er enige discussie was, maar dat zegt niet alles (of eigenlijk niets...).
Ideaalplaatje is dat Narsingh natuurlijk achter de back aan moet lopen, maar ik kan begrijpen dat je door die blessure van Boilesen dan teruggrijpt op de defensief vrij zekere Anita. Dat Boilesen dan wel gewoon op de bank zit, begrijp ik niet.Demosthenes schreef:Volgens mij zei F. de Boer iets in bedekte termen: Boilesen tegenover Narsingh leek hem niet ideaal, o.a. door die blessure, maar Boilesen zat toen ook op de bank.Benji schreef:Ik kan er niets anders van maken, hij zegt het zelf in ieder geval. De achterliggende gedachte (als die er is) kan ik er niet uit distilleren.
Ik zou überhaupt niet weten waarom hij gepasseerd zou worden. Had niet het gevoel dat er enige discussie was, maar dat zegt niet alles (of eigenlijk niets...).
Waterman II. Matige keeper.Thijs schreef:Jezus, genoeg kansen op 1-1 en komt Hahn veel te ver z'n doel uit: 2-0
Na Vermeer en Verhoeven wel onze derde keeper!D_skilled schreef:Waterman II. Matige keeper.Thijs schreef:Jezus, genoeg kansen op 1-1 en komt Hahn veel te ver z'n doel uit: 2-0
ANN.rob63
Lid 2de elftal
Uit: zeist
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 5 november 2005
Gepost op 22 augustus 2011 om 22:06:31.
Pffff, beroerde wedstrijd op alle fronten, geen ideeën, weinig creativiteit, passes kwamen niet aan. Lodeiro speelde alleen de eerste helft, hij werkte wel hard, Ebecilio en Boilesen speelden de hele wedstrijd maar waren niet best. Rits speelde ook het grootste deel van de wedstrijd, was de centrale man, deed z'n best maar het was allemaal erg voorspelbaar. Bij Utrecht was er mee beleving en meer strijd zoals gewoonlijk tegen Ajax. Ajax werd gewoon afgetroefd en verloor verdiend. Serero kwam er de 2e helft in en had een leuke actie waar het doelpunt uitkwam, maar het niveau viel mij behoorlijk tegen. John vd Brom was ook aanwezig, je zou denken dat er misschien iemand in de eindscouting zit voor Vitesse ? Wie het ook was heeft zich niet bijzonder in de kijker gespeeld. .
BizotDemosthenes schreef:Na Vermeer en Verhoeven wel onze derde keeper!D_skilled schreef:Waterman II. Matige keeper.Thijs schreef:Jezus, genoeg kansen op 1-1 en komt Hahn veel te ver z'n doel uit: 2-0
Gaat het niet om verhuur dan?Demosthenes schreef:Schijnt het goed te doen bij Cambuur en kan niet worden teruggehaald (tenzij er wordt betaald, neem ik aan)