Ajax O18 (Voorheen A1/O19)
Moderator: mods
Re: De A1 van 2009-2010
Dannemann
- Daily Blind
Ja absoluut vooral omdat je ziet dat we niks anders hebben op de vleugels. Momenteel is Josefzoon met stip de beste vleugelspeler binnen Ajax.Rishi schreef:Vindt je dat Josefzoon een kans verdient in het eerste D_skilled?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zoals je het beschrijft lijkt hij dan eerder de minst slechte. Of bedoel je dat zo niet?Zlatan Son of God schreef:Ja absoluut vooral omdat je ziet dat we niks anders hebben op de vleugels. Momenteel is Josefzoon met stip de beste vleugelspeler binnen Ajax.Rishi schreef:Vindt je dat Josefzoon een kans verdient in het eerste D_skilled?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Daily Blind
Nee sorry dat bedoelde ik niet. Ik doelde meer op het feit ondanks dat hij nog jong is gewoon de kans moet krijgen. Nee hij heeft de kwaliteiten om het aan te kunnen het is alleen de vraag of hij al redelijk constant kan spelen, maar dat kunnen de here ndie nu mogen schitteren ook niet.
Ik had vandaag bij de A1 willen gaan kijken, maar toen ik op AS las dat Eriksen, Ebicilio en Jozefzoon niet meedoen, heb ik besloten een andere keer te gaan. Ik wil graag de A1 op volle kracht zien.
Het stinkt aan alle kanten!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Doelpunt : 1-0. 21e min. Ajax kopt binnen bij een hoekschop.
Doelpunt FCU A1 : 1-1 in de 31e min. Afstand schot Kali.
Nee, je kan de tussenstand live volgen op rij13.nl
1-1 eindstand
Ze doen slechte zaken. Feyenoord mits ze winnen kan op gelijke hoogte komen met Ajax. PSV kan de voorsprong vergroten naar 7 punten. Tussenin heb je nog AZ. Bewijst maar weer eens dat de A1 behoorlijk afhankelijk is van Eriksen.
Ja, en dat terwijl dit (zonder Eriksen) zogenaamd een superlichting was. Op AS schrijven ze dat Ajax de slag op het middenveld verloor. Dat geeft te denken, want daar liepen alleen spelers met een contract.
Davy Klaassen (en niet Rodney Sneijder) speelde blijkbaar op 10. En ging ten onder.
Davy Klaassen (en niet Rodney Sneijder) speelde blijkbaar op 10. En ging ten onder.
Ja, dat is zo. Maar Ajax miste ook drie dragende krachten. Dat is lastig op te vangen. Dekker is natuurlijk velen malen minder dan Jozefzoon. Onbegrijpelijk dat die een contract heeft, trouwens. Kan snel rennen, maar daarmee is ook alles gezegd. Wildschut (linksbuiten) is prima als invaller, wanneer de tegenstander vermoeid is en op de laatste beentjes loopt. Met Eriksen mis je een flink stuk creativiteit plus productiviteit. Boere is wat dat betreft afhankelijk van de aanvoer. Dat is geen spits die zijn eigen kansen creëert. Bovendien was Zé Eduardo de laatste weken heel belangrijk. Daar staat toch wel wat, met zijn imposante fysiek.
Ondanks alles zou Ajax normaal gesproken nog genoeg kwaliteit moeten hebben om thuis van FC Utrecht te winnen. Ach, blijkbaar niet. Als je het van de andere kant bekijkt schuift PSV geen spelers door van de A1 naar Jong, terwijl Ajax met Castillion en Bonevacia twee A-junioren heeft in het beloftenelftal. Het is ook geen verkeerd elftal, FC Utrecht: 8 duels ongeslagen.
Ondanks alles zou Ajax normaal gesproken nog genoeg kwaliteit moeten hebben om thuis van FC Utrecht te winnen. Ach, blijkbaar niet. Als je het van de andere kant bekijkt schuift PSV geen spelers door van de A1 naar Jong, terwijl Ajax met Castillion en Bonevacia twee A-junioren heeft in het beloftenelftal. Het is ook geen verkeerd elftal, FC Utrecht: 8 duels ongeslagen.
Natuurlijk, maar het zegt wel iets over die voormalige wonderlichting.D_skilled schreef:Ja, dat is zo. Maar Ajax miste ook drie dragende krachten. Dat is lastig op te vangen.
Jij zegt het. Zeer beperkte speler, en dat was destijds al duidelijk. Maar ze hebben écht dat hele elftal voor de zekerheid een contract gegeven.Dekker is natuurlijk velen malen minder dan Jozefzoon. Onbegrijpelijk dat die een contract heeft, trouwens. Kan snel rennen, maar daarmee is ook alles gezegd.
Dat gaat dus moeilijk worden. Dan moet hij dus héél scherp zijn voor het doel.Boere is wat dat betreft afhankelijk van de aanvoer. Dat is geen spits die zijn eigen kansen creëert.
Tja, maar is ook een aankoop. Die jongen zou eigenlijk al bij de senioren moeten spelen. Fysiek (te) sterke spelers moet je sowieso doorschuiven, anders houden ze zich staande op kracht.Bovendien was Zé Eduardo de laatste weken heel belangrijk. Daar staat toch wel wat, met zijn imposante fysiek.
Op zich gaat het natuurlijk om die paar toppers. Wat PSV betreft,dat die bovenaan staan zegt me weinig. PSV is altijd erg prestatiegericht en daarom stokt de doorstroming daar meestal na de A1. Als je ziet hoe lang Bakkal erover gedaan heeft om een basisplaats te veroveren... Goede kans dus dat we die talenten van PSV in de toekomst niet meer terugzien.Ondanks alles zou Ajax normaal gesproken nog genoeg kwaliteit moeten hebben om thuis van FC Utrecht te winnen. Ach, blijkbaar niet. Als je het van de andere kant bekijkt schuift PSV geen spelers door van de A1 naar Jong, terwijl Ajax met Castillion en Bonevacia twee A-junioren heeft in het beloftenelftal.
PSV A1 overigens verloren, dus ze zijn zelfs nog ingelopen ook.
Klopt niet, Benji. PSV heeft vandaag niet tegen FC Groningen gespeeld, maar tegen FC Volendam uit. Ze hebben met maar liefst 0-5 gewonnen.
Dan is ajax.nl weer lekker op de hoogte...
http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuw ... jkspel.htm
http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuw ... jkspel.htm
Koploper PSV A1 heeft in eigen huis met 2-1 verloren van FC Groningen. Het gat tussen Ajax A1 en de Eindhovenaren is daarmee verkleind en telt momenteel vier punten.
Een B-junior! Bij Ajax luisteren ze naar joey!joey schreef:Davy Klaassen (en niet Rodney Sneijder) speelde blijkbaar op 10. En ging ten onder.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dit is wel een wedstrijd voor jou.joey schreef:Ik had vandaag bij de A1 willen gaan kijken, maar toen ik op AS las dat Eriksen, Ebicilio en Jozefzoon niet meedoen, heb ik besloten een andere keer te gaan. Ik wil graag de A1 op volle kracht zien.
Aanstaande zaterdag tegen de soevereine koploper. Ajax moet winnen om enigszins in het spoor te blijven.14.30 uur: Ajax A-1 o/19 (res) - PSV A-1 hoofdveld/veld 1
Aha, dank je. Ik ga het proberen.
@onze PSV'ers: op welke spelers van jullie zou ik dan moeten letten?

@onze PSV'ers: op welke spelers van jullie zou ik dan moeten letten?
Bij PSV moet je vooral letten op die drie Nederlandse Marokkanen. Najah, Labyad en Mokhtar.