Wat een stelletje anti-voetballers/schoppers zijn die Italianen.

Moderator: mods
Nu maar hopen dat beide voorspellingen uitkomen. Beide 2-1.LucaS schreef:Zonde, maar een prima prestatie
Zal wel komen omdat we maar één dispensatiespeler hebben opgesteld. Na strafschoppen verliezen is zo erg.LucaS schreef:Zonde, maar een prima prestatie
Kijk zo kan je de discussie dus wel de nek omdraaien. Altijd makkelijk om dan de 'blijkbaar'-kaart te trekken en iemand iets in de mond te leggen.999 schreef:Iedereen staat bij AJAX behoorlijk goed te ballen, zeker als je bedenkt dat Inter met 9 man staat te verdedigen en puur op de counter speelt .. Maargoed, blijkbaar zijn de AJAX spelers weer ruk ( wanneer heb ik dat meer gehoord ) en Inter super ..Peter schreef:Geef dan eens antwoord wie je vindt uitblinken. Als ik bij Ajax iemand moet noemen, dan is het Denswil. Bij Inter is dat een stuk eenvoudiger.
Jammer dat Rits zo tegen lijkt te vallen (zeg ik niet op grond van eigen waarneming overigens). Scheen toch een toptalent te zijn.Peter schreef:Je kunt toch wel zien of iemand kan voetballen of niet? Die Bessa kan dat. Die Rits kan dat niet.
Tja, dat mag jij zo zien.Ik vond die Bessa dan ook niks bijzonders laten zien .. ieder zijn mening toch . ik bedoel ik ken personen die vinden Neuer een wereldkeeper, vervolgens zie ik hem bijna in elke wedstrijd wel een gigantische blunder maken .. ik bedoel maar ..Peter schreef:Kijk zo kan je de discussie dus wel de nek omdraaien. Altijd makkelijk om dan de 'blijkbaar'-kaart te trekken en iemand iets in de mond te leggen.999 schreef:Iedereen staat bij AJAX behoorlijk goed te ballen, zeker als je bedenkt dat Inter met 9 man staat te verdedigen en puur op de counter speelt .. Maargoed, blijkbaar zijn de AJAX spelers weer ruk ( wanneer heb ik dat meer gehoord ) en Inter super ..Peter schreef:Geef dan eens antwoord wie je vindt uitblinken. Als ik bij Ajax iemand moet noemen, dan is het Denswil. Bij Inter is dat een stuk eenvoudiger.
Ik vond het bij Ajax een collectief en zag geen echte uitblinker. Ik zag niemand die iets speciaals had en die net even wat meer gogme had. Misschien kan Fischer dat zijn, maar die speelde op een kansloze plek. Bij Inter had men een aantal houthakkers en het gros kon er geen jota van, maar ze hadden wel een pareltje die alles net even wat beter zag en net even wat beter deed. Daar zit ik op te azen in zo'n potje. Leuk dat Ajax collectief beter is en het spel maakte, maar van het gros van die jongens horen we nooit meer wat terug. Tenminste, dat is hoe ik het zie.
Tja jammer, want Mats Rits scoort wel écht ontzettend makkelijk. Zou ze er in Eredivisiewedstrijden ook heel wat kunnen maken, maar mist nog wel het een en ander. Volgend seizoen wellicht maar verhuren. Fischer was met afstand de beste bij de wedstrijden tegen Barcelona en Liverpool, kan in mijn ogen zo mee bij Ajax 1 (ook op basis van wat ik op De Toekomst heb gezien).Ajax Rules schreef:Jammer dat Rits zo tegen lijkt te vallen (zeg ik niet op grond van eigen waarneming overigens). Scheen toch een toptalent te zijn.Peter schreef:Je kunt toch wel zien of iemand kan voetballen of niet? Die Bessa kan dat. Die Rits kan dat niet.
Feyenoord-Ajax in afgesloten Kuip AMSTERDAM - De KNVB heeft op verzoek van Feyenoord en Ajax besloten om de competitiewedstrijd tussen de hoogste jeugdelftallen van beide clubs achter gesloten deuren te spelen. Dat schrijft het AD. De mini-klassieker was gepland voor komende zaterdag op het amateurcomplex van Feyenoord, maar wordt nu vrijdagmiddag om vier uur in een afgesloten Kuip gespeeld.
Bij winst van het A-team van Ajax, pakken ze de landstitel. Daarom wordt gevreesd voor ongeregeldheden. Opvallend is dat de B-teams van beide clubs zaterdagmiddag wel op Varkenoord spelen, met publiek. Het is nog onduidelijk of dit duel van belang is voor de titel en daarmee is de wedstrijd minder beladen
Ja alsof deze ellende alleen aan Rotterdammers ligt.Toppie schreef:Feyenoord-Ajax in afgesloten Kuip AMSTERDAM - De KNVB heeft op verzoek van Feyenoord en Ajax besloten om de competitiewedstrijd tussen de hoogste jeugdelftallen van beide clubs achter gesloten deuren te spelen. Dat schrijft het AD. De mini-klassieker was gepland voor komende zaterdag op het amateurcomplex van Feyenoord, maar wordt nu vrijdagmiddag om vier uur in een afgesloten Kuip gespeeld.
Bij winst van het A-team van Ajax, pakken ze de landstitel. Daarom wordt gevreesd voor ongeregeldheden. Opvallend is dat de B-teams van beide clubs zaterdagmiddag wel op Varkenoord spelen, met publiek. Het is nog onduidelijk of dit duel van belang is voor de titel en daarmee is de wedstrijd minder beladen
Zielige kutstad dat Rotterkanniet