De B-junioren
Moderator: mods
Waar haal je die B1-info vandaan? Zou mij goed uitkomen; moet ik wel vroeg opstaan, maar dat moet dan maar.Chivu 05 schreef:Ik heb ook geen idee van welke club hij afkomstig is. Zou best kunnen dat hij al enige tijd in Nederland is.
Op de vraag van Demo: Ja, de B1 speelt zondag om 11.30 uur hun thuiswedstijden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Van mij nog geen nieuws. Rodney speelde gedeeltelijk de in de B2 en die heb ik niet gezien en de keren dat ik de B1 zag, deed hij niet mee. Ik hoop op volgend seizoen!joey schreef:Denken jullie dat Rodney Sneijder net zo goed kan worden als zijn broer?
Heb hem vandaag gezien tegen RKC, maar zijn probleem zal zijn dat hij altijd vergeleken zal worden met zijn broer en dan krijgt hij het zwaar. Hij heeft wel dezelfde korte draai als Wesley, maar omdat hij alles met links doet weet zijn tegenstander naar welke kant hij draait. Zijn corners en vrije trappen waren vandaag slecht. Zijn overzicht is wel goed, jammer dat hij niet zo snel is.joey schreef:Dat viel mij ook op. En daarmee mist hij het sterkste wapen van zijn broer.
Het was moeilijk om de kwaliteiten van de verdedigers in te schatten, want rkc leek mij wel erg zwak.
Ricardo van Rijn (centrale verdediger) nummer is wel mijn type voetballer, kwam een paar keer goed mee op en scoorde ook een keer.
Naast hem stond ene Bryan, lange verdediger, kwam niet in de problemen. zal wel Bryan Ottenhof zijn.
De backs vond ik niet opvallen.
Op het middenveld speelde nummer 6 een sterke partij, lijkt een beetje op een Braziliaanse balafpakker/middenvelder/controleur. na de vele wisselingen stond hij later in de verdediging. Zijn voornaam leek mij Roly, zal dit Roly Bonevacia zijn?
Op 10 stond Rik = Rik Schouw? de speler die via Gent naar Ajax is gekomen? Ik vond hem tegenvallen, handelde niet snel genoeg, bood zich te weinig aan en stond bij voorzetten niet rond de penaltystip. Een trainer schreeuwde hem terecht toe"Je bent geen toeschouwer". Hij werd gewisseld. Ik kan me voorstellen dat hij moet wennen.
De spits is iemand waar Ajax plezier aan kan beleven. Hij is lang, maar ook snel (je ziet dat niet zo door die lange benen), heeft een goede techniek, kan een man passeren, kortom heeft alles om een echte Ajaxspits te worden. Hij scoorde met een goed hard schot en legde de bal klaar voor Ricrado van Rijn.
Rechtsbuiten Florian Josefzoon was of goed of trof een zwakke tegenstander. Gezien de houding (totaal gebrek aan vertrouwen, op zijn gezicht te lezen) denk ik toch aan een zwakke back, al vond ik Florian vorig seizoen als invaller een keer ook goed spelen. Hij zet zijn acties soms iets te ver door.
Op links stond een goed linksbuiten, ik heb geen naam (donkere jongen). Hij beschikt over een goed schot, scoorde een keer met een mooi strak afstandsschot, links genomen en nam een vrije trap met rechts!!! Florian Josefzoon beschikt trouwens ook over een schot met links.
Opvallend voor mij: er werden vier veldspelers vervangen en de keeperr (een raadsel waarom, hij had één bal met zijn handen hoeven aan te raken, de rest waren terugspeelballen) Mogen er zoveel wissels worden toegepast????????????
Haha, toevallig was ik vandaag ook bij de wedstrijd tegn RKC. Vond Ajax zeer goed spelen, score had zeker 8/9-0 kunnen zijn.
Ik zal ff een opstelling plaatsen met enkele opmerkingen.
1. Marco Bizot. Had niks te doen, werd vervangen door de Griek Costas, ik was er van overtuigd dat het een spits was, maar kennelijk is het een keeper.
2. Rene Osei Kofi
3. Ricardo van Rhijn
4. Bryan Ottenhoff
5. Lorenzo Burnet
6. Roly Bonevacia. Speelde de afgelopen jaren als centrale verdediger. Nu dus als middenvelder en deed dit prima.
7. Florian Josefzoon. Prima gespeeld, passeert heel gemakkelijk, prima buitenspeler.
8. Rodney Sneijder
9. Geoffrey Castillion
10. Rik Schouw. Speelde niet goed, maar ziet het spel wel goed. Komt van RBC, dit is zijn 2e seizoen bij Ajax. Tom Boere is de speler die van Gent is gekomen (naar de B2).
11. Lorenzo Ebecilio. Prima buitenspeler, tweebenig en heeft een goede actie.
Invallers: Marijn de Haas (linksbuiten), Tim Receveur (rechtshalf), Allon Worms (spits) en linksback Mitchel Schildwacht, die zeer fraai scoorde. Je mag bij de jeugd 5x wisselen. Volgende week speelt men tegen PSV, dus dit was voor trainer Pronk de kans om iedereen te laten spelen.
1. Marco Bizot. Had niks te doen, werd vervangen door de Griek Costas, ik was er van overtuigd dat het een spits was, maar kennelijk is het een keeper.
2. Rene Osei Kofi
3. Ricardo van Rhijn
4. Bryan Ottenhoff
5. Lorenzo Burnet
6. Roly Bonevacia. Speelde de afgelopen jaren als centrale verdediger. Nu dus als middenvelder en deed dit prima.
7. Florian Josefzoon. Prima gespeeld, passeert heel gemakkelijk, prima buitenspeler.
8. Rodney Sneijder
9. Geoffrey Castillion
10. Rik Schouw. Speelde niet goed, maar ziet het spel wel goed. Komt van RBC, dit is zijn 2e seizoen bij Ajax. Tom Boere is de speler die van Gent is gekomen (naar de B2).
Invallers: Marijn de Haas (linksbuiten), Tim Receveur (rechtshalf), Allon Worms (spits) en linksback Mitchel Schildwacht, die zeer fraai scoorde. Je mag bij de jeugd 5x wisselen. Volgende week speelt men tegen PSV, dus dit was voor trainer Pronk de kans om iedereen te laten spelen.
Dank voor de opstelling.Chivu 05 schreef:Haha, toevallig was ik vandaag ook bij de wedstrijd tegn RKC. Vond Ajax zeer goed spelen, score had zeker 8/9-0 kunnen zijn.
2. Rene Osei Kofi
3. Ricardo van Rhijn
4. Bryan Ottenhoff
5. Lorenzo Burnet
8. Rodney Sneijder
9. Geoffrey Castillion
Ik vind het een gemis dat de opstelling niet wordt omgeroepen of dat er geen opstellingen liggen (Hoe kom jij eraan?). Ik was gisteren bij Ado A1 - Ajax A1 en daar werd zelfs de opstelling van de D1 omgeroepen.
Uit je opmerkingen maak ik op dat we dezelfde wedstrijd gezien hebben, maar die zie je toevallig? Ik stap er eerder voor in mijn auto

Je schrijft niets over "de spits"?????????
@ Demo: Ja, jammer dat er opstellingen waren. Er lagen nog opstellingsblaadje van de amateurs, maarja niet van B1. Ik volg de jeugd vrij goed, vandaar dat ik alle spelers wel ken inmiddels.
Met toevallig bedoelde ik, dat ik ook niet vaak op Toekomst kom. Spits Castillion was inderdaad sterk, heeft potentie.
Jeffrey Dekker zat op de bank, Johnk.
Met toevallig bedoelde ik, dat ik ook niet vaak op Toekomst kom. Spits Castillion was inderdaad sterk, heeft potentie.
Jeffrey Dekker zat op de bank, Johnk.
Aanstaande zondag op De Toekomst om 11.30 de topper Ajax B1 - Heerenveen B1 (De Ajaxjeugd heeft het vaak moeilijk tegen Heerenveen!)
De B1 wordt gezien als een zeer talentvolle lichting, uit tegen medekoploper psv werd het 1-1. De B1 is o.a. medekoploper omdat het tegen de onderste twee teams heeft gespeeld, maar is ook in mijn ogen een talenvolle lichting (zeker als je het vergelijkt met de A1)
Heerenveen is volgens knvb.nl medekoploper, zie de stand
1. Ajax B1 3 2 1 0 7 11 1
2. sc Heerenveen B1 3 2 1 0 7 7 4
3. PSV B1 3 2 1 0 7 5 2
4. Feyenoord B1 3 2 0 1 6 5 3
5. AZ B1 3 1 1 1 4 4 4
6. FC Utrecht B1 3 1 1 1 4 4 4
7. FC Twente/Heracles B1 3 1 1 1 4 4 4
8. Willem II B1 3 1 1 1 4 4 4
9. FC Groningen B1 3 1 1 1 4 7 8
10. Vitesse/AGOVV B1 3 0 1 2 1 2 5
11. RKC Waalwijk B1 3 0 1 2 1 1 8
12. ADO Den Haag B1 3 0 0 3 0 2 9
Na de wedstrijd rustig wat drinken, naar de Arena gaan (of andere volgorde) en naar Ajax - VVV kijken.
Op AT heeft menigeen een oordeel over de (doorstroming van de) Ajaxjeugd; zo moet Gregory v.d. Wiel ineens rechtsback staan, moet Anita in het eerste? Is het tijd voor Sarpong? maar is het niet aan te bevelen om naar de B1 te kijken en zelf TE ZIEN wat er voeballend bij Ajax zit?
Spelers als Sarpong zitten uiteraard niet meer in de B1, maar de komende talenten wel. Zien we ooit het koppel Suarez - Castillion? Zien we eindelijk buitenspelers in de Arena? Is Rodney Sneijder echt zo goed? Is Roly Bonevacia de nieuwe dynamische middenvelder?
De B1 wordt gezien als een zeer talentvolle lichting, uit tegen medekoploper psv werd het 1-1. De B1 is o.a. medekoploper omdat het tegen de onderste twee teams heeft gespeeld, maar is ook in mijn ogen een talenvolle lichting (zeker als je het vergelijkt met de A1)
Heerenveen is volgens knvb.nl medekoploper, zie de stand
1. Ajax B1 3 2 1 0 7 11 1
2. sc Heerenveen B1 3 2 1 0 7 7 4
3. PSV B1 3 2 1 0 7 5 2
4. Feyenoord B1 3 2 0 1 6 5 3
5. AZ B1 3 1 1 1 4 4 4
6. FC Utrecht B1 3 1 1 1 4 4 4
7. FC Twente/Heracles B1 3 1 1 1 4 4 4
8. Willem II B1 3 1 1 1 4 4 4
9. FC Groningen B1 3 1 1 1 4 7 8
10. Vitesse/AGOVV B1 3 0 1 2 1 2 5
11. RKC Waalwijk B1 3 0 1 2 1 1 8
12. ADO Den Haag B1 3 0 0 3 0 2 9
Na de wedstrijd rustig wat drinken, naar de Arena gaan (of andere volgorde) en naar Ajax - VVV kijken.
Op AT heeft menigeen een oordeel over de (doorstroming van de) Ajaxjeugd; zo moet Gregory v.d. Wiel ineens rechtsback staan, moet Anita in het eerste? Is het tijd voor Sarpong? maar is het niet aan te bevelen om naar de B1 te kijken en zelf TE ZIEN wat er voeballend bij Ajax zit?
Spelers als Sarpong zitten uiteraard niet meer in de B1, maar de komende talenten wel. Zien we ooit het koppel Suarez - Castillion? Zien we eindelijk buitenspelers in de Arena? Is Rodney Sneijder echt zo goed? Is Roly Bonevacia de nieuwe dynamische middenvelder?
Nee, niet aan elkaar gewaagd, Ajax was duidelijk beter, zie mijn visie op de wedstrijd. Weet jij de naam van die nummer negen en nummer zeven van Heerenveen?Chivu 05 schreef:De uitslag van Ajax B1-Heerenveen B1 is 1-1 geworden. Denk dat de ploegen ook aan elkaar gewaagd zijn, al weet ik niet of Ajax in de sterkste opstelling speelde. Maar in ieder geval krijgt dit elftal nu te maken met weerstand, wat in vele wedstrijden vorig jaar ontbrak.
Ajax B1 – Heerenveen B1 1-1
Ajax had meer verdiend door een beter veldspel, meer individuele kwaliteit, maar om de een of andere reden zat het er niet in. Heerenveen zal tevreden zijn met het punt, maar geen Heerenveenspeler zal vandaag wijzer geworden zijn, want van de 80 minuten werden er 60 benut daar ballen naar voren te jagen, in de hoop dat er iets mee kunnen gebeuren. De spitsen van Heerenveen werden vervangen na al dat jagen op de bal, zonder in de tweede helft zelf aan de bal te komen.
In de eerste helft (0-1) was de nummer negen van Heerenveen gevaarlijk, hij had een aardige individuele actie in huis, evenals de nummer zeven (maker van het doelpunt). De nummers negen en elf leken mij Afrikanen, er zitten, denk ik, weinig echte Friezen in het elftal?
De verdediging van Ajax had moeite als de bal na een afgeslagen aanval (corner) weer voor werd gegeven, sommige verdedigers leken op buitenspel te willen spelen, maar er bleef er altijd wel een hangen.
Ik heb wel een goede wedstrijd van Ajax gezien, er zit duidelijk meer voetbal in dan in de A1.
Marco Bizot ging een keer de fout in door na een terugspeelbal te lang te wachten met uitschieten, hij schoot tegen de spits op. Verder hoefde hij niet echt in actie te komen.
Beide backs bevielen mij een stuk beter dan tegen rkc. Rene Osei Kofi (???, er was weer geen opstelling) op rechts en de kleine Lorenzo Burnet op links (zijn tegenstander was zeker een kop groter, zoals veel spelers van Heerenveen grote waren)
In het centrum stond op vier Roly Bonevacia; aanvallend schakelde hij zich goed in, maar als mandekker (in de zin van een directe tegenstander hebben, de nummer negen passeerde hem twee keer in de eerste helft en dat had gevaarlijk kunnen worden) beviel hij mij niet. Ik zie hem liever op het middenveld. Bryan Ottenhof
Ricardo van Rhijn speelde goed, al miste hij de kans (alleen voor de keeper en alle tijd) op 2-1.
Op het middenveld speelde Rik Schouw op zes, maar ook op deze plek komt hij m.i. Tekort. Net een stap(je), net iets te laat ergens zijn, niet meelopen, maar even inhouden/stil staan. Jeffrey Dekker heeft zijn geringe lengte als probleem, wel gebruikt hij zijn lichaam goed. Ik vond hem niet echt opvallen.
Rodney Sneijder deed niets echt fout, maar kon zijn stempel niet op de wedstrijd drukken. Zijn corners en vrije trappen maakten op mij geen indruk.
In de voorhoede bevalt mij Florian Josefzoon wel, hij is snel; ook dit keer weer sneller dan zijn tegenstander. Hij kan een bal voor geven, maar werd in de tweede helft overgeslagen, het spel verliep meer over links.
Geoffrey Castillion beviel mij ook dit keer, al scoorde hij niet. Hij kan in de dekking worden aangespeeld, is snel, technisch goed en heeft dus eigenlijk alles om uit te groeien tot een Ajaxspits. Ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt.
Lorenzo Ebecillo zoekt als linksbuiten te vaak het centrum op, maar is wel een speler met toekomst. Hij passeert gemakkelijk, is moeilijk van de bal af te krijgen (is ook iets te egoïstisch) en heeft een goed schot. Hij scoorde de 1-1 en was dichtbij een doelpunt in het begin van de wedstrijd en scoorde bijna uit een vrije trap.
Invaller Marijn de Haas (is te klein voor het grote werk) kreeg een “niet-te-missen-kans”, maar miste, hij schoot naast. Hetzelfde overkwam een andere invaller, die in de spits/achter de spits liep (Allon Worms????), ook hij miste een kans.
Ajax speelde met in de tweede helft met vier kleine spelers: Sneijder, Burnet, Dekker en De Haas, in het topvoetbal kan dat nit.
Spelers die op dit moment iets meer kunnen, zijn: Ricardo van Rhijn, Roly Bonevacia, Florian Josefzoon, Lorenzo Ebecillo en Geoffrey Castilllion. Dat zijn er vijf; ze zullen niet alle vijf het eerste halen, per lichting ± twee, ik ben benieuwd wie. Ik heb Rodney Sneijder niet genoemd, omdat ik vrees dat de vergelijking met zijn broer hem parten gaat spelen (hij is niet tweebenig), hij valt net iets minder op. Ik moet er wel bij schrijven dat hij misschien wel foutloos speelde en niet de vormgever + scorende middenvelder is. Zo'n type is altijd iets moeilijker te beoordelen, zoals vandaag ook de keeper moeilijk te beoordelen is, hij kreeg weinig te doen.
Conclusie: leuke wedstrijd, jammer dat er zo weinig toeschouwers zijn!
Erg leuk verslag, bedankt. Aangezien ik Heerenveen nog niet heb zien spelen dit jaar, weet ik niet wie je bedoelt. Quenten Martinus kan de nr. 7 of 9 zijn die je bedoeld, is een hele snelle speler met techniek. Lang en donker.Demosthenes schreef:Nee, niet aan elkaar gewaagd, Ajax was duidelijk beter, zie mijn visie op de wedstrijd. Weet jij de naam van die nummer negen en nummer zeven van Heerenveen?Chivu 05 schreef:De uitslag van Ajax B1-Heerenveen B1 is 1-1 geworden. Denk dat de ploegen ook aan elkaar gewaagd zijn, al weet ik niet of Ajax in de sterkste opstelling speelde. Maar in ieder geval krijgt dit elftal nu te maken met weerstand, wat in vele wedstrijden vorig jaar ontbrak.
Ajax had meer verdiend door een beter veldspel, meer individuele kwaliteit, maar om de een of andere reden zat het er niet in. Heerenveen zal tevreden zijn met het punt, maar geen Heerenveenspeler zal vandaag wijzer geworden zijn, want van de 80 minuten werden er 60 benut daar ballen naar voren te jagen, in de hoop dat er iets mee kunnen gebeuren. De spitsen van Heerenveen werden vervangen na al dat jagen op de bal, zonder in de tweede helft zelf aan de bal te komen.
In de eerste helft (0-1) was de nummer negen van Heerenveen gevaarlijk, hij had een aardige individuele actie in huis, evenals de nummer zeven (maker van het doelpunt). De nummers negen en elf leken mij Afrikanen, er zitten, denk ik, weinig echte Friezen in het elftal?
De verdediging van Ajax had moeite als de bal na een afgeslagen aanval (corner) weer voor werd gegeven, sommige verdedigers leken op buitenspel te willen spelen, maar er bleef er altijd wel een hangen.
Ik heb wel een goede wedstrijd van Ajax gezien, er zit duidelijk meer voetbal in dan in de A1.
Marco Bizot ging een keer de fout in door na een terugspeelbal te lang te wachten met uitschieten, hij schoot tegen de spits op. Verder hoefde hij niet echt in actie te komen.
Beide backs bevielen mij een stuk beter dan tegen rkc. Rene Osei Kofi (???, er was weer geen opstelling) op rechts en de kleine Lorenzo Burnet op links (zijn tegenstander was zeker een kop groter, zoals veel spelers van Heerenveen grote waren)
In het centrum stond op vier Roly Bonevacia; aanvallend schakelde hij zich goed in, maar als mandekker (in de zin van een directe tegenstander hebben, de nummer negen passeerde hem twee keer in de eerste helft en dat had gevaarlijk kunnen worden) beviel hij mij niet. Ik zie hem liever op het middenveld. Bryan Ottenhof
Ricardo van Rhijn speelde goed, al miste hij de kans (alleen voor de keeper en alle tijd) op 2-1.
Op het middenveld speelde Rik Schouw op zes, maar ook op deze plek komt hij m.i. Tekort. Net een stap(je), net iets te laat ergens zijn, niet meelopen, maar even inhouden/stil staan. Jeffrey Dekker heeft zijn geringe lengte als probleem, wel gebruikt hij zijn lichaam goed. Ik vond hem niet echt opvallen.
Rodney Sneijder deed niets echt fout, maar kon zijn stempel niet op de wedstrijd drukken. Zijn corners en vrije trappen maakten op mij geen indruk.
In de voorhoede bevalt mij Florian Josefzoon wel, hij is snel; ook dit keer weer sneller dan zijn tegenstander. Hij kan een bal voor geven, maar werd in de tweede helft overgeslagen, het spel verliep meer over links.
Geoffrey Castillion beviel mij ook dit keer, al scoorde hij niet. Hij kan in de dekking worden aangespeeld, is snel, technisch goed en heeft dus eigenlijk alles om uit te groeien tot een Ajaxspits. Ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt.
Lorenzo Ebecillo zoekt als linksbuiten te vaak het centrum op, maar is wel een speler met toekomst. Hij passeert gemakkelijk, is moeilijk van de bal af te krijgen (is ook iets te egoïstisch) en heeft een goed schot. Hij scoorde de 1-1 en was dichtbij een doelpunt in het begin van de wedstrijd en scoorde bijna uit een vrije trap.
Invaller Marijn de Haas (is te klein voor het grote werk) kreeg een “niet-te-missen-kans”, maar miste, hij schoot naast. Hetzelfde overkwam een andere invaller, die in de spits/achter de spits liep (Allon Worms????), ook hij miste een kans.
Ajax speelde met in de tweede helft met vier kleine spelers: Sneijder, Burnet, Dekker en De Haas, in het topvoetbal kan dat nit.
Spelers die op dit moment iets meer kunnen, zijn: Ricardo van Rhijn, Roly Bonevacia, Florian Josefzoon, Lorenzo Ebecillo en Geoffrey Castilllion. Dat zijn er vijf; ze zullen niet alle vijf het eerste halen, per lichting ± twee, ik ben benieuwd wie. Ik heb Rodney Sneijder niet genoemd, omdat ik vrees dat de vergelijking met zijn broer hem parten gaat spelen (hij is niet tweebenig), hij valt net iets minder op. Ik moet er wel bij schrijven dat hij misschien wel foutloos speelde en niet de vormgever + scorende middenvelder is. Zo'n type is altijd iets moeilijker te beoordelen, zoals vandaag ook de keeper moeilijk te beoordelen is, hij kreeg weinig te doen.
Positief dat Ajax sterker was dan Heerenveen. Wat je zegt over Bonevacia klopt, dat heeft denk ik ook te maken met de geringe tegenstand die tot nu toe kreeg als verdediger. Verder opvallend dat Jeffrey Dekker op 10 stond, het is een rechtsbuiten zoals Josefzoon dat ook is. De donkere rechtsback is Osei Kofi. De invallers De Haas en Worms zijn inderdaad klein, maar Worms beschikt wel over een goed overzicht. Hij is inderdaad een spits/nr. 10. Was Bryan Ottenhoff geblesseerd ?
Wat de invallers betreft: Marijn de Haas viel de vorige keer ook in en die ken ik nu, maar de andere invaller was donker en niet klein.Chivu 05 schreef:Erg leuk verslag, bedankt. Aangezien ik Heerenveen nog niet heb zien spelen dit jaar, weet ik niet wie je bedoelt. Quenten Martinus kan de nr. 7 of 9 zijn die je bedoeld, is een hele snelle speler met techniek. Lang en donker.Demosthenes schreef:Nee, niet aan elkaar gewaagd, Ajax was duidelijk beter, zie mijn visie op de wedstrijd. Weet jij de naam van die nummer negen en nummer zeven van Heerenveen?Chivu 05 schreef:De uitslag van Ajax B1-Heerenveen B1 is 1-1 geworden. Denk dat de ploegen ook aan elkaar gewaagd zijn, al weet ik niet of Ajax in de sterkste opstelling speelde. Maar in ieder geval krijgt dit elftal nu te maken met weerstand, wat in vele wedstrijden vorig jaar ontbrak.
Positief dat Ajax sterker was dan Heerenveen. Wat je zegt over Bonevacia klopt, dat heeft denk ik ook te maken met de geringe tegenstand die tot nu toe kreeg als verdediger. Verder opvallend dat Jeffrey Dekker op 10 stond, het is een rechtsbuiten zoals Josefzoon dat ook is. De donkere rechtsback is Osei Kofi. De invallers De Haas en Worms zijn inderdaad klein, maar Worms beschikt wel over een goed overzicht. Hij is inderdaad een spits/nr. 10. Was Bryan Ottenhoff geblesseerd ?
Osei Kofi, dacht ik ook, hij was in ieder geval beter dan tegen rkc. Ik zie de B1 trouwens alleen maar als ze op dezelfde dag spelen als Ajax 1 en dan wel thuis!
Bryan Ottenhof was geblesseerd volgens een volger van Heerenveen. De man bleef schrijven, zocht na rust de Heerenveensupporters/ouders op en leek erg veel op Riemer v.d. Velde (die het volgens "Ajaxmaatje"niet was)
De Heerenveenspeler die jij beschrijft speelde waarschijnlijk als linksbuiten: lang en donker (een Afrikaan?) en maakte op mij minder indruk dan de nummers zeven (blank) en negen.
Voetballend stelde Heerenveen mij teleur: alle ballen ver weg en zien wat er gebeurt.
Ben wel benieuwd of iemand van AT deze rubriek leest, Joey is "er even niet???"!
Allon Worms was het dan in ieder geval niet (is een blanke jongen). Ik denk dat het Cerilio Cijntje van de B2 was. Een snelle aanvaller, die zowel als spits of linksbuiten speelt.
Over de Heerenveen spelers: Martinus zou best als linksbuiten gespeeld kunnen hebben, op de Heerenveen-site staat een elftalfoto met namen eronder. Hopelijk kun je daar wat wijzer van worden. Meestal komt er ook wel een verslagje op hun site.
Over de Heerenveen spelers: Martinus zou best als linksbuiten gespeeld kunnen hebben, op de Heerenveen-site staat een elftalfoto met namen eronder. Hopelijk kun je daar wat wijzer van worden. Meestal komt er ook wel een verslagje op hun site.