Komen en gaan van talenten

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door beelzebub » vr nov 15, 2013 3:39 pm

Mwoah. Messi kwam om medische redenen naar Europa. Hij had groeiproblemen. Dat hij daarnaast aardig kon voetballen...... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Lionel » vr nov 15, 2013 3:45 pm

Wat gebeurt er met het gezin als het jongetje na 2/4/6 jaar niet goed genoeg is? Moeten ze dan terug?
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » vr nov 15, 2013 3:58 pm

beelzebub schreef:Mwoah. Messi kwam om medische redenen naar Europa. Hij had groeiproblemen. Dat hij daarnaast aardig kon voetballen...... :ajaxsmiley.gif:
Ik heb begrepen dat hij vanwege zijn voetbalkwaliteiten op 13-jarige leeftijd naar Barcelona is gegaan. River Plate wilde hem ook hebben, maar had geen geld voor de medische behandelingen (Herinnering, heb het niet onlangs geverifieerd), Barcelona wel. Er waren meer kinderen met dezelfde medische problemen, maar die zijn niet naar Barcelona gehaald!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Lionel » vr nov 15, 2013 4:00 pm

Barcelona wilde Messi hebben om zijn voetbalkwaliteiten. Ze zijn geen Unicef.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopi » vr dec 13, 2013 11:05 am

De laatste berichten (pagina 2 en 3) zijn van een paar dagen geleden.

Tristan kondigt aan dat hij naar Ajax komt:

https://twitter.com/AlifTristan

http://www.youtube.com/watch?v=eBdpFvCh ... e=youtu.be

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door wimpey » vr dec 13, 2013 1:40 pm

Wie is Tristan?? :confused.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopi » vr dec 13, 2013 1:46 pm

Dat Indonesische jochie.

Zie het filmpje (onderste link).

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Daily Blind » vr dec 13, 2013 4:35 pm

Leuk en aardig al dat gedribbel.. maar het ontbreekt mij voorledig in het lezen van het spel. Alle technische vaardigheden zijn allemaal aan te leren in een paar jaar opleiding. Slimheid en dus het spel kunnen lezen is een gave die je moet bezitten.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Lionel » vr dec 13, 2013 4:39 pm

Kind is 8... :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » vr dec 13, 2013 4:41 pm

Rishi schreef:Kind is 8... :smallgrin.gif:
Is het niet dat kind in die pyjama?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopi » vr dec 13, 2013 4:53 pm

Zlatan Son of God schreef:Leuk en aardig al dat gedribbel.. maar het ontbreekt mij voorledig in het lezen van het spel. Alle technische vaardigheden zijn allemaal aan te leren in een paar jaar opleiding. Slimheid en dus het spel kunnen lezen is een gave die je moet bezitten.
Waar. Of hij die gave heeft kun je nu nog niet zeggen. Hij is te jong.

Allemaal aan te leren, zeg je? Waarom kunnen die andere spelertjes van Ajax dit dan niet?

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » vr dec 13, 2013 5:14 pm

Allemaal aan te leren, zeg je? Waarom kunnen die andere spelertjes van Ajax dit dan niet?
Weet ik niet, misschien omdat de tegenstander hier niet steeds de verkeerde kant oploopt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Yopi » za dec 14, 2013 1:57 pm

Inderdaad. Graag of niet.

Dan maar een ander? Testspeler bij Ajax, het Deense talent Nikolai Laursen. Pas 15, en heeft al met het eerste meegetraind.

http://www.youtube.com/watch?v=kykRww2Hm60

Een sterke jongen, zo te zien.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » za dec 14, 2013 3:46 pm

Yopi schreef:Inderdaad. Graag of niet.

Dan maar een ander? Testspeler bij Ajax, het Deense talent Nikolai Laursen. Pas 15, en heeft al met het eerste meegetraind.

http://www.youtube.com/watch?v=kykRww2Hm60

Een sterke jongen, zo te zien.
Zag dat hij onlangs zijn contract heeft verlengd tot 2016 en als 14-jarige al bij Liverpool is geweest. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Duke » za dec 14, 2013 8:58 pm

Berichten over Kishna verplaatst naar zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door InnerHarbour » zo dec 15, 2013 9:28 am

Yopi schreef:Inderdaad. Graag of niet.

Dan maar een ander? Testspeler bij Ajax, het Deense talent Nikolai Laursen. Pas 15, en heeft al met het eerste meegetraind.

http://www.youtube.com/watch?v=kykRww2Hm60

Een sterke jongen, zo te zien.
Kijk daar hebben we wat aan. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » zo dec 15, 2013 4:59 pm

Mijn Deens is vrij zwak (ondanks The Killing, The Bridge enz.) maar waarom is hij zo goed, dat heb ik niet begrepen. Ik herinner me het filmpje over Karlsson nog, bijna perfect, ik hoop dat hij het gaat waar maken, maar filmpjes zeggen niet alles, zie Gabrich en Sana.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Ajaciedjuh » ma dec 16, 2013 6:05 am

Telesport
AJAX BINDT TOPTALENTEN TOT ZOMER VAN 2017

Van onze speciale verslaggever
LEEUWARDEN – Ajax heeft zich langer verzekerd van de diensten van Ezra Walian (16), Gino Dekker (16) en Abdelhak Nouri (16). De jeugdspelers – door het Technisch Hart bestempeld als toptalenten van de opleiding – tekenen een contract dat op 1 juli 2014 ingaat en tot de zomer van 2017 loopt. Ook met een ander oogappeltje – Donny van de Beek (16) – nadert Ajax een akkoord over een nieuw driejarig contract. Hoewel afgelopen vrijdag de onderhandelingen met groeibriljant Ricardo Kishna (18) werden gestaakt en een transfervrij vertrek – komende zomer – voor de hand lag, is er onverwachts toch een opening. In alle tumult over de berichtgeving gaf de speler (nogmaals) aan het liefst bij Ajax te willen blijven en herhaalde de club met de linksbuiten/spits door te willen gaan. „Wij willen hem heel graag bij ons houden en dat weet hij”, zei Frank de Boer na het duel bij Cambuur (1-2). „Ricardo is een heel groot talent. Dus dan kom je automatisch in aanmerking om mee te gaan op trainingskamp.” De verwachting is dat deze week door Ajax en Kishna’s zaakwaarnemer Mino Raiola een ultieme poging wordt ondernomen om een akkoord te bereiken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » ma dec 16, 2013 7:56 am

Kishna wil toch onderhandelen? Ajax ook, m.a.w. als de € 700.000 klopt, is onderhandelen erover voor Ajax geen bezwaar meer, Raiola weet dat hij verder kan gaan of misschien klopt die € 700.000 niet. Jammer dat deze jongen vooral moet "oprotten" als ik zo de berichten lees, hij zal ze niet hebben gelezen, denk ik, hij wil volgens het laatste bericht weer blijven! Op naar het volgende bericht.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door wimpey » ma dec 16, 2013 8:01 am

Demosthenes schreef:Kishna wil toch onderhandelen?
Kishna onderhandelt niet, daar heeft ie Raiola voor.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » ma dec 16, 2013 8:06 am

wimpey schreef:
Demosthenes schreef:Kishna wil toch onderhandelen?
Kishna onderhandelt niet, daar heeft ie Raiola voor.
Als Kishna zegt dat hij niet wil onderhandelen, verwacht ik niet dat Raiola toch gaat onderhandelen en als Kishna wel wil onderhandelen, zal Raiola echt niet weigeren te gaan. De speler heeft wel iets te zeggen. In het bericht stond dat Kishna had aangegeven dat hij enz.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door wimpey » ma dec 16, 2013 8:15 am

Demosthenes schreef:
wimpey schreef:
Demosthenes schreef:Kishna wil toch onderhandelen?
Kishna onderhandelt niet, daar heeft ie Raiola voor.
Als Kishna zegt dat hij niet wil onderhandelen, verwacht ik niet dat Raiola toch gaat onderhandelen en als Kishna wel wil onderhandelen, zal Raiola echt niet weigeren te gaan. De speler heeft wel iets te zeggen. In het bericht stond dat Kishna had aangegeven dat hij enz.
Het bericht lezende maak ik op dat je selectief leest. De speler laat (nogmaals) weten bij Ajax te willen blijven. Dan ligt het dus aan niet aan hem dat de onderhandelingen gestaakt werden, maar aan degene die namens (dan wel: op kosten van) hem onderhandelt.

Ik veroordeel Raiola niet (hij mag met mijn opdrachtgever graag over m'n honorarium v.w.b. 2015 onderhandelen!!), maar de wens van de speler lijkt me belangrijker dan de plannen van de zaakwaarnemer met de speler.

Raiola zal blij zijn met de vele berichten: exposure. Ik denk dat Kishna het ruime sop zal kiezen. Je gaat niet met Raiola in zee om bij Ajax te blijven.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Demosthenes » ma dec 16, 2013 8:41 am

Selectief lezen, maar hoe weet jij dat het staken van de onderhandelingen komt door Raiola. Stel dat er twee! partijen zijn, waarom zou de andere partij niet kunnen stoppen met de onderhandelingen? Ajax kan toch ook stoppen, al trek jij die conclusie niet, leg je de schuld bij Raiola
Het bericht lezende maak ik op dat je selectief leest. De speler laat (nogmaals) weten bij Ajax te willen blijven. Dan ligt het dus aan niet aan hem dat de onderhandelingen gestaakt werden, maar aan degene die namens (dan wel: op kosten van) hem onderhandelt.
Het volgende bericht staat op AS:
Er is nog geen definitief akkoord tussen Ajax en Ezra Walian over een contract. De aanvaller heeft al wel meermaals met de club gesproken en beide partijen gaan er vanuit dat zij eruit gaan komen, zo meldt Walians vader aan Ajax Showtime. Volgens hem is het een kwestie van 'puntjes op de i zetten', voordat Walian definitief zijn handtekening zet. De gesprekken gaan op dit moment vooral nog over kleine details, waar geld niet bijhoort: 'Daar zijn wij meer dan tevreden over.' De verwachting is dat Walian komende week definitief gaat tekenen.
Walian gaat € 700.000 per jaar verdienen, heb ik vernomen van een doorgaans zeer slecht geïnformeerde bron :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door wimpey » ma dec 16, 2013 9:12 am

Demosthenes schreef:Selectief lezen, maar hoe weet jij dat het staken van de onderhandelingen komt door Raiola. Stel dat er twee! partijen zijn, waarom zou de andere partij niet kunnen stoppen met de onderhandelingen? Ajax kan toch ook stoppen, al trek jij die conclusie niet, leg je de schuld bij Raiola
Ik geef niemand de schuld. Ik heb ook niets tegen Raiola. Dat heb ik in dit topic al een keer of 5 aangegeven. "Facts do not cease to exist because they are ignored." :hypocrite.gif:

Heb ook geen idee wat te denken van die stroom aan berichten, maar meer info hebben we nu eenmaal niet. Dus, volgens het bericht, wil Kishna bij Ajax blijven en Ajax graag met Kishna verder. Dan hebben beide kanten er geen baat bij onderhandelingen te staken. Dus lijkt me de vraag hoe Raiola zijn rol invult en hoe Ajax daarop reageert.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Komen en gaan van talenten

Bericht door Marillion » ma dec 16, 2013 9:34 am

In ieder geval positief nieuws dat Walian, Dekker en Nouri tekenen. Drie jongens met de nodige mogelijkheden. Daar gaat een mooi signaal van uit.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie