De EK onder 17

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door D_skilled » do mei 12, 2011 11:16 am

joey schreef:
Nederland brengt opvallend veel fysieke kracht. Doet niet voor Engeland onder op dat punt.
Ook dit was in het verleden anders. Nederland heeft hierin een sterke inhaalslag gemaakt. Ik vond de vergelijking van de commentator over Ayoub met Davids wel wat waarheid bevatten. Ayoub is de aanjager in dit elftal. Dynamisch en zit er lekker kort op.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De EK onder 17

Bericht door joey » do mei 12, 2011 11:19 am

Dat zou Ayoub wel willen.

Het is erg schools allemaal. Weinig originaliteit.

Wie zie jij als de toppers van de toekomst, D_Skilled? Jij kent al deze spelers al langer, neem ik aan.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: De EK onder 17

Bericht door Hoeladans » do mei 12, 2011 11:20 am

Ik vind Rekik helemaal niet zo goed. Voetballend gaat het wel, maar verdedigend vind ik het maar zo zo. Hij werd net een keer heel gemakkelijk gedold door de opkomende rechtsback Cousins, en die aannames op zijn dijbeen kunnen ook niet.

Kongolo lijkt me behoorlijk compleet.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door D_skilled » do mei 12, 2011 11:23 am

joey schreef:Dat zou Ayoub wel willen.

Het is erg schools allemaal. Weinig originaliteit.

Wie zie jij als de toppers van de toekomst, D_Skilled? Jij kent al deze spelers al langer, neem ik aan.
Rekik is ijzersterk in de lucht, maar wat minder snel dan Kongolo. Echter, voetballend dan weer wat beter. Willems wordt een goede linksback. Depay heeft veel potentie. Kan het ver schoppen. Achahbar is in de B-junioren competitie een revelatie, maar maakt de verwachtingen vooralsnog niet helemaal waar. Wordt ook matig ondersteund door Tonny. De sterkte van dit Nederlands elftal zit hem in de verdediging.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De EK onder 17

Bericht door joey » do mei 12, 2011 11:40 am

Ik hoop dat Nederland en Denemarken de finale halen, zodat we kunnen zien hoe Fischer zich houdt tegen Rekik-Kongolo. Misschien kan Fischer iets aparts doen, in tegenstelling tot de aanvallers van Engeland. Wat een eenheidsworst is dat, zeg.

Die 10 met de moeilijke naam vind ik niet veel.

Jammer dat Depay eraf is. Gravenbergh is iets minder.
Laatst gewijzigd door joey op do mei 12, 2011 11:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: De EK onder 17

Bericht door Hoeladans » do mei 12, 2011 11:41 am

Trindade de Vilhena kapt altijd naar z'n linkerbeen. Maar hij heeft wel overzicht en een aardige pass.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: De EK onder 17

Bericht door Feest » do mei 12, 2011 11:45 am

De Vilhane debuteert volgend seizoen in Feyenoord 1. Is een linkermiddenvelder met dynamiek die in een en driemans moet spelen met een controlerende mid en 2 halfspelers. Is geen 10. Uitstekende speler.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De EK onder 17

Bericht door joey » do mei 12, 2011 11:51 am

Tja, dan heeft hij zeker niet zijn dag. Of hij staat op de verkeerde positie.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door D_skilled » do mei 12, 2011 11:51 am

Volgend seizoen nog niet.

Nederland zit er doorheen. De bal wordt nog maar mondjesmaat in de ploeg gehouden.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: De EK onder 17

Bericht door Feest » do mei 12, 2011 11:53 am

joey schreef:Tja, dan heeft hij zeker niet zijn dag. Of hij staat op de verkeerde positie.
Hij is ook nog eens een jaartje jonger, he.

Debuteert zeker wel eind volgend seizoen. Al is het maar een paar minuutjes.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De EK onder 17

Bericht door joey » do mei 12, 2011 11:56 am

Gravenbergh speelt op kracht. Poeh.

Allemachtig, wat zijn die Engelsen slecht. Als dit het niveau van de Engelse jeugdspelers is...

Doodzonde dat Spanje niet meedoet.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door D_skilled » do mei 12, 2011 12:10 pm

Spanje is een klasse apart op dit niveau. Vorig seizoen stal Deulofeu de show bij Spanje. Bizar dat dit Engeland Spanje heeft uitgeschakeld.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De EK onder 17

Bericht door joey » do mei 12, 2011 12:20 pm

Ja, hoe dat kan????

Wat vinden jullie van De Bondt?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De EK onder 17

Bericht door peter » do mei 12, 2011 12:20 pm

Feest schreef:
joey schreef:Tja, dan heeft hij zeker niet zijn dag. Of hij staat op de verkeerde positie.
Hij is ook nog eens een jaartje jonger, he.

Debuteert zeker wel eind volgend seizoen. Al is het maar een paar minuutjes.
Denk ik ook.

Ayoub als Davids? Davids kon voetballen. Ayoub niet. Inzicht en handelingsnelheid zijn likmevessie.

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door Oscarito » do mei 12, 2011 12:30 pm

Mooi resultaat. Ben benieuwd tegen wie ze komen te spelen. Denk dat het namelijk niet zo vanzelfsprekend is dat de Denen van de Duitsers gaan winnen.

De Vilhena is meer dan een uitstekende speler maar zoals Feest aangeeft geen 10. Vond hem vandaag nog niet eens zo slecht ook. Als 10 brengt hij wel te weinig in aanvallend opzicht, er gaat niet genoeg dreiging richting het doel van hem uit. Daarom scoort hij ook veel te weinig voor iemand met zijn kwaliteiten.

En Engeland versloeg Spanje omdat de Spanjaarden niet helemaal bij de les waren. Ze speelden te laks, iets dat ze het hele kwalificatietoernooi al deden. Individueel zijn ze echter zoveel beter dan de Engelsen en daarom alleen is het al jammer dat ze er niet bijzijn.

Mooie aankoop trouwens die De Bondt! :smallgrin.gif:

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door D_skilled » do mei 12, 2011 12:30 pm

Straks zendt Eurosport alleen de eerste helft uit van Denemarken - Duitsland, dat is teleurstellend.

Wie vond je de beste speler aan de kant van Nederland, Joey?

@Oscarito; Denemarken wint van Duitsland. Duitsland moet het stellen zonder Aycicek (geblesseerd), Schnellhardt (geschorst) en Yesil (geschorst). Dat is niet niks.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: De EK onder 17

Bericht door Feest » do mei 12, 2011 12:35 pm

Peter schreef:
Feest schreef:
joey schreef:Tja, dan heeft hij zeker niet zijn dag. Of hij staat op de verkeerde positie.
Hij is ook nog eens een jaartje jonger, he.

Debuteert zeker wel eind volgend seizoen. Al is het maar een paar minuutjes.
Denk ik ook.

Ayoub als Davids? Davids kon voetballen. Ayoub niet. Inzicht en handelingsnelheid zijn likmevessie.
Ayoub kan geweldig voetballen. Verrassend dat hij zich zo makkelijk wegcijfert en tactisch sterk speelt, want z'n beste positie is nummer 10 in een ruit. Kan je zien dat hij toch een heel pak Ajax-opleiding heeft gehad. Heeft een supergevoel in z'n linkerbeen voor de steekpass en het korte werk. De Vilhane wordt wel een Davids.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De EK onder 17

Bericht door joey » do mei 12, 2011 12:46 pm

Feest schreef:Ayoub kan geweldig voetballen. Verrassend dat hij zich zo makkelijk wegcijfert en tactisch sterk speelt, want z'n beste positie is nummer 10 in een ruit. Kan je zien dat hij toch een heel pak Ajax-opleiding heeft gehad.
Ajax-opleiding? Ahum. Weggestuurd? :confused.gif:

Waarom staat Ayoub dan niet op 10? Ingewikkelde opstelling, want op 10 staat een jongen die geen echte 10 is? :confused.gif:

@D_Skilled: geen echte uitblinkers, vind ik. Het is toch wat wisselvallig. Zal de leeftijd wel zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door D_skilled » do mei 12, 2011 12:47 pm

Ayoub speelde bij Ajax in de C'tjes nooit op 10. Wel als vrije man in de verdediging én als linkshalf.

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door Oscarito » do mei 12, 2011 12:48 pm

D_skilled schreef:Straks zendt Eurosport alleen de eerste helft uit van Denemarken - Duitsland, dat is teleurstellend.

Wie vond je de beste speler aan de kant van Nederland, Joey?

@Oscarito; Denemarken wint van Duitsland. Duitsland moet het stellen zonder Aycicek (geblesseerd), Schnellhardt (geschorst) en Yesil (geschorst). Dat is niet niks.
Dat wist ik niet, Perrey en Weiser zijn dan ook nog eens geschorst lees ik nu. Wel hebben ze Aycicek vervangen door Toljan. De reservedoelman Wilmes kan eventueel ook als veldspeler inkomen mocht er nog een ausputzer nodig zijn.

En de vraag waarom Born er weer niet bij zit (ipv Aycicek) nu Yesil wederom geschorst is wordt nog sterker. Freund vind ik een prima coach zo op het eerste gezicht maar dit snap ik totaal niet. Ondanks dat ik denk dat de Denen nu ook gaan winnen vlak ik de Duitsers nog niet helemaal uit, het blijven nu eenmaal Duitsers.
Laatst gewijzigd door Oscarito op do mei 12, 2011 12:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: De EK onder 17

Bericht door Feest » do mei 12, 2011 12:49 pm

joey schreef:
Feest schreef:Ayoub kan geweldig voetballen. Verrassend dat hij zich zo makkelijk wegcijfert en tactisch sterk speelt, want z'n beste positie is nummer 10 in een ruit. Kan je zien dat hij toch een heel pak Ajax-opleiding heeft gehad.
Ajax-opleiding? Ahum. Weggestuurd? :confused.gif:

Waarom staat Ayoub dan niet op 10? Ingewikkelde opstelling, want op 10 staat een jongen die geen echte 10 is? :confused.gif:

@D_Skilled: geen echte uitblinkers, vind ik. Het is toch wat wisselvallig. Zal de leeftijd wel zijn.

Omdat Stuivenberg een 10 wil die ook druk zet en over de spits kan komen. Ayoub en Anas samen is teveel zaalvoetbal. Ik zei ook al 442 ruit.

Ayoub is weggestuurd nadat hij had gevochten op de training, joey.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door D_skilled » do mei 12, 2011 12:50 pm

Freund is me te wild coachend aan de zijkant. Gaat Born weg bij Twente?
Omdat Stuivenberg een 10 wil die ook druk zet en over de spits kan komen. Ayoub en Anas samen is teveel zaalvoetbal. Ik zei ook al 442 ruit.
Maar Tonny gaat ook niet over Achahbar heen? I.i.g. vervult Tonny die rol niet naar wens.
Laatst gewijzigd door D_skilled op do mei 12, 2011 12:53 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: De EK onder 17

Bericht door Feest » do mei 12, 2011 12:50 pm

D_skilled schreef:Ayoub speelde bij Ajax in de C'tjes nooit op 10. Wel als vrije man in de verdediging én als linkshalf.
Ik zeg toch ook dat je kan zien dat hij de linkshalfpositie als een Ajax-produkt invult. Niettemin vind ik zijn positie nummer 10 in een ruit.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De EK onder 17

Bericht door joey » do mei 12, 2011 12:55 pm

Feest schreef:
joey schreef:
Feest schreef:Ayoub kan geweldig voetballen. Verrassend dat hij zich zo makkelijk wegcijfert en tactisch sterk speelt, want z'n beste positie is nummer 10 in een ruit. Kan je zien dat hij toch een heel pak Ajax-opleiding heeft gehad.
Ajax-opleiding? Ahum. Weggestuurd? :confused.gif:

Waarom staat Ayoub dan niet op 10? Ingewikkelde opstelling, want op 10 staat een jongen die geen echte 10 is? :confused.gif:

@D_Skilled: geen echte uitblinkers, vind ik. Het is toch wat wisselvallig. Zal de leeftijd wel zijn.

Omdat Stuivenberg een 10 wil die ook druk zet en over de spits kan komen. Ayoub en Anas samen is teveel zaalvoetbal. Ik zei ook al 442 ruit.

Ayoub is weggestuurd nadat hij had gevochten op de training, joey.

O wacht, net als Tannane? Dat groepje stoute jongens? :smallgrin.gif:

Ach zo. Tactische keuze dus.

@D_Skilled:dat had ik ook begrepen, maar net zeiden ze op Europsport dat er om 17.30 een uitgebreide samenvatting kwam van Denemarken-Duitsland. Die wedstrijd wordt blijkbaar al gespeeld om 16.30.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De EK onder 17

Bericht door D_skilled » do mei 12, 2011 3:40 pm


Plaats reactie