ogame oyna
ogame oyna

Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Re: Duitsland

Postby Cruijff » Thu Sep 13, 2018 11:33 am

Heibel in Duits voetbal na Hitlergroet

Heisa in het Duitse voetbal. Amateurclub SC 1920 Myhl heeft liefst zeven spelers op straat gezet na een wel heel dom incident met een elftalfoto. Het zevental bracht namelijk een Hitlergroet uit, op ’verzoek’ van de nieuwe sponsor.

Een teamfoto voor de eeuwigheid, zo kan je die van SC 1920 Myhl voor het nieuwe seizoen wel omschrijven. De club trok onlangs een nieuwe sponsor aan, de kebabzaak van ene Engin Arslan. Die vroeg vervolgens de spelers dan ook om een nieuwe elftalfoto te maken, want de vorige had nog de oude sponsor op de blauwe tenues staan.

Arslan vroeg aan de spelers om er een ’ludieke’ foto van te maken en deelde de foto daarna trots op Facebook. Waarbij zeven spelers dus een Hitlergroet uitbrengen voor zijn zaak.

Daarna ontstond uiteraard heel wat ophef en de foto werd snel weer offline gehaald. De club besliste om meteen een nieuwe sponsor te zoeken en zette zeven spelers (tussen 18 en 27 jaar oud) op straat.

Grote fout
„Toen we erachter kwamen, hebben we meteen een bestuursvergadering georganiseerd”, aldus voorzitter Marc Winkens tegen BILD. „Volgens de normen en waarden van onze club konden we niets anders doen dan deze leden te ontslaan. Ik denk dat we juist gehandeld hebben.”

De man achter de kebabzaak verontschuldigde zich meteen. „Het was een grote fout van mij en daarom bied ik aan iedereen mijn verontschuldigingen aan. Ook aan de club. Helaas helpt dit niet. Het spijt mij ook voor die voetballers”, klonk het.

Image

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... ailsignout
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Postby wimpey » Sat Sep 22, 2018 6:57 pm

Dilrosun weer geweldig bij Hertha. Die speelt in no time in Oranje en bij een topclub.
wimpey

Postby De Dominee » Sat Sep 22, 2018 8:43 pm

Mooi kut. Malen en Dilrosun...
Face your fears and live your dreams, No Fear.
De Dominee

Postby De Dominee » Tue Sep 25, 2018 7:49 pm

Dilrosun scoort weer, mooi ook. Gaat als een raket daar. Baal ik flink van, Bergwijn, Malen en Dilrosun. Had gewoon onze voorhoede kunnen zijn uit eigen kweek.
Face your fears and live your dreams, No Fear.
De Dominee

Postby Mr. Ajax » Tue Sep 25, 2018 9:10 pm

De Dominee wrote:Dilrosun scoort weer, mooi ook. Gaat als een raket daar. Baal ik flink van, Bergwijn, Malen en Dilrosun. Had gewoon onze voorhoede kunnen zijn uit eigen kweek.

Tsja, het is ook balen. Aan Malen en Dilrosun doe je weinig, die kozen voor het grote geld. Bergwijn moest toch weg? Niet goed genoeg bevonden ofzo?
- Fiat Justitia Ruat Caelum -
Mr. Ajax

Previous

Return to Buitenlands Voetbal