ogame oyna
ogame oyna

Tennis

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Re: Tennis

Postby Sandro » Sat Nov 10, 2018 9:32 am

Hier ben ik het nou helemaal mee eens.

Zverev ergert zich aan veelvuldig gebruik van handdoeken

Alexander Zverev ergert zich aan het veelvuldig gebruik van handdoeken tijdens de wedstrijden. De Duitse nummer vijf van de wereld is van mening dat het allemaal wel een onsje minder kan.

"In mijn ogen begint het een beetje belachelijke vormen aan te nemen. Sommige spelers grijpen na elk punt naar die handdoek", zegt hij in aanloop naar de ATP Finals in Londen.

Zverev juicht de maatregelen toe die werden genomen in de Next Gen Finals van Milaan, waar de spelers zelf hun handdoek moesten pakken uit de hoek van de baan om te voorkomen dat de ballenjongens voortdurend met handdoeken rondrenden.

"Dat vind ik een goede zaak, want de ballenjongens zijn er om ballen aan te geven. Hiermee voorkom je dat spelers na iedere foute bal hun handdoek pakken. Volgens mij moet je dat alleen doen als je zweet."

'Toen was het wel iets van 120 graden of zo'

Zverev erkent dat hij wellicht een uitzonderlijk geval is, maar dat geeft hem volgens hemzelf niet geen recht om er iets van te zeggen.

"Ik geloof dat ik dit jaar twee keer een handdoek heb gepakt tijdens een partij, maar toen was het wel iets van 120 graden of zo.''
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren,en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren.
Sandro

Previous

Return to Overige Sporten