ogame oyna
ogame oyna

Zakaria Labyad

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Re: Zakaria Labyad

Postby Javiskamp » Thu Feb 07, 2019 7:42 pm

Is Ajax een tafellaken?
Hoe groot zijn de tafels in Spanje etc dan wel niet?

Mask er maar van... te groot voor een zakdoek, te klein voor het servet
Javiskamp

Postby Gezond verstand » Fri Feb 08, 2019 3:59 am

En wat is Vitesse dan? Postzegel? Om over NEC maar te zwijgen.

Dat servet en tafellaken is een klassieker in de Ajax geschiedenis.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand

Postby De Dominee » Mon Nov 11, 2019 4:14 am

Heb de wedstrijd tegen Utrecht niet kunnen zien omdat ik in China ben, maar ik lees overal dat hij niet uit de toon viel. Dat is toch knap, zonder ritme even aanhaken bij het niveau van dit team. Zeker aangezien Ajax gisteren (wat ik lees) een bizar hoog niveau haalde.

Niet verwacht maar misschien hebben we nog wat aan hem.
Face your fears and live your dreams, No Fear.
De Dominee

Postby Gezond verstand » Mon Nov 11, 2019 5:48 am

Mano wrote:te groot voor 't servet en te klein voor het tafellaken

Het Ajax tafellaken is ondertussen van Witte Reus niveau

https://www.youtube.com/watch?v=zvIhWKUlZaY
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand

Postby Giacomo Puccini » Mon Nov 11, 2019 8:20 am

Als Labyad dit niveau vasthoudt, dan staat hij tot eind dit jaar (8 potjes nog) in de basis. Ben benieuwd of hij het structureel kan laten zien, zou heel mooi zijn voor die jongen, en voor Ajax. Ik had hem eerlijkgezegd al afgeschreven...
Ajax!
Giacomo Puccini

Postby raymon » Mon Nov 11, 2019 8:40 am

Giacomo Puccini wrote:Als Labyad dit niveau vasthoudt, dan staat hij tot eind dit jaar (8 potjes nog) in de basis. Ben benieuwd of hij het structureel kan laten zien, zou heel mooi zijn voor die jongen, en voor Ajax. Ik had hem eerlijkgezegd al afgeschreven...

Hij zei ook dat hij heel erg met zichzelf aan de slag is gegaan en op persoonlijk vlak stappen heeft gezet. Dat vind ik altijd heel positief, iemand die inziet dat het misschien wel aan zichzelf ligt dat het niet loopt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17

Postby Yopii » Mon Nov 11, 2019 12:25 pm

Het is hem van harte gegund: die jongen doet zijn best en zeurt niet, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een blijvertje is. Maar oké, we gaan het zien, want na de leegloop van komende zomer hebben we toch spelers nodig.
Yopii

Postby Andriy Demchenko » Wed Nov 13, 2019 2:14 am

raymon wrote:
Giacomo Puccini wrote:Als Labyad dit niveau vasthoudt, dan staat hij tot eind dit jaar (8 potjes nog) in de basis. Ben benieuwd of hij het structureel kan laten zien, zou heel mooi zijn voor die jongen, en voor Ajax. Ik had hem eerlijkgezegd al afgeschreven...

Hij zei ook dat hij heel erg met zichzelf aan de slag is gegaan en op persoonlijk vlak stappen heeft gezet. Dat vind ik altijd heel positief, iemand die inziet dat het misschien wel aan zichzelf ligt dat het niet loopt.

Blijf me verbazen dat dit zo makkelijk geslikt wordt als de waarheid, als er iemand die goed is om te roepen wat goed valt dan is het Labyad wel. Hij heeft net te vaak in zijn loopbaan van dat trucje gebruikgemaakt.
Feijenoord is een zeer zwakke club. U niet zonder aarzeling een goed seizoen toegewenst.

Godfried Bomans, 1969
Andriy Demchenko

Previous

Return to Ajax Spelers