ogame oyna
ogame oyna

Ronald Koeman, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Re: Ronald Koeman, de nieuwe bondscoach

Postby InnerHarbour » Tue Nov 20, 2018 1:39 pm

Als ik hier zo lees, zelf had ik iets veel beters te doen zoals meestal met Nederlands voetbal, waren Wijnaldum en VvD weer niet best, misschien kunnen jullie Koeman inseinen dat hij ze niet meer moet oproepen, ik steun dat van harte, alleen nog Ajax spelers of met een Ajax verleden oproepen, de rest zijn prutsers toch.... :smallgrin.gif:
YNWA
InnerHarbour

Postby zeux » Tue Nov 20, 2018 11:02 pm

Het briefje.

Ik vind het mooi.

En vooral dat Koeman, hup, besluit om gewoon voor dat plan van zijn assistenten te gaan.

Instant-klassieker.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux

Postby Iniesta » Tue Nov 20, 2018 11:11 pm

Jammer alleen dat Frenkie in de spits stond bij de goal and Vilhena vanaf rechts voorgaf
Iniesta

Postby zeux » Tue Nov 20, 2018 11:38 pm

Iniesta wrote:Jammer alleen dat Frenkie in de spits stond bij de goal and Vilhena vanaf rechts voorgaf

Maar Virgil stond wel op z'n plek! :ajaxsmiley.gif: :headbang.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux

Postby Yopii » Wed Nov 21, 2018 11:25 am

Jöhnk wrote:Dat kwam omdat Duitsland het Nederlands elftal compleet ontregelde. De Jong werd zodra hij de bal had van alle kanten onder druk gezet en de verdediging werd uit elkaar getrokken waardoor er regelmatig een enorm gat ontstond tussen Van Dijk en De Ligt.

De Jong moet eraan wennen. Vanaf nu is het speelkwartier voorbij.

Nederland werd sowieso weggespeeld, onder aanvoering van Sané, Kimmich en Schulz.

Viel erg tegen.
De wedstrijd tegen Frankrijk heb ik niet gezien, maar kan het toen niet ook gelegen hebben aan de Fransen? Wanprestatie? Motivatiegebrek? Arrogantie? Onderschatting?
Het is wel typerend dat Frankrijk (blijkbaar) Frenkie frank en vrij liet voetballen in plaats van maatregelen te nemen.

Dit gelijkspel is een vergiftigd geschenk. Men gaat vast weer denken dat het loont om in de laatste minuten wanhoopsvoetbal te spelen.

Dat doen coaches toch wel.
Yopii

Postby Mr. Ajax » Thu Nov 22, 2018 12:56 pm

Yopii wrote:Viel erg tegen.
De wedstrijd tegen Frankrijk heb ik niet gezien, maar kan het toen niet ook gelegen hebben aan de Fransen? Wanprestatie? Motivatiegebrek? Arrogantie? Onderschatting?

Vind ik niet. Het lag eerder aan Nederland dat het tegen Duitsland zo slecht was. Een mix van vermoeidheid en/of een gebrek aan fitheid, met wellicht een vleugje teveel zelfvertrouwen. Als Nederland er net zoveel energie en focus in had gegooid als tegen de Fransen dan had de wedstrijd er heel anders uitgezien.
- Fiat Justitia Ruat Caelum -
Mr. Ajax

Postby Gaizka1985 » Thu Nov 22, 2018 7:21 pm

Duitsland heeft gewoon weer een prima lichting, onbegrijpelijk dat iemand als Sane niet onomstreden was tot voor kort.
Gaizka1985

Previous

Return to Oranje Algemeen