Moderator: mods
Yopii wrote:Mwah, je weet niet hoe die jongen zich gedraagt.
Mr. Ajax wrote:Mijn punt is dat het helemaal niet logisch is om Neres op de bank te houden zoals jij insinueert. Zeker net ten faveure van Labyad.
InnerHarbour wrote:Mr. Ajax wrote:Mijn punt is dat het helemaal niet logisch is om Neres op de bank te houden zoals jij insinueert. Zeker net ten faveure van Labyad.
Hij valt anoniem in tegen Feyenoord in een moeilijke wedstrijd. Goed tegen Venlo met een 3-0 voorsprong. Ik snap wel waarom Ten Hag wat anders probeerd als Ajax weer aan een moeilijke wedstrijd bezig is.
InnerHarbour wrote:Het argument is prima, jij bent het er niet mee eens dat is wat anders.
Neres faalde in de wedstrijd tegen Feyenoord twee weken geleden die moeilijk was, dan probeer je wat anders in een wedstrijd die ook moeilijk is, het was een prima verdedigbare beslissing van Ten Hag.
InnerHarbour wrote:Het argument is prima, jij bent het er niet mee eens dat is wat anders.
Neres faalde in de wedstrijd tegen Feyenoord twee weken geleden die moeilijk was, dan probeer je wat anders in een wedstrijd die ook moeilijk is, het was een prima verdedigbare beslissing van Ten Hag.
Jöhnk wrote:Geweldig gespeeld vanaf links. Hopelijk niet meteen weer naar de bank of naar andere positie.
Mano wrote:Die voorhoede zonder Dolberg bevalt me wel.
3 spelmakers
Boabdil wrote:Dolberg is niet geschikt in wedstrijden waar we 90% van de tijd op de tegenstanders helft spelen en waarin de ruimtes klein zijn.
Ajaciedjuh wrote:Dolberg is een prima spits en maakt de laatste tijd flinke stappen. Ik zou hem handhaven en Tadic naar het middenveld halen. Donny, Frenkie en Tadic op het middenveld, voorin Neres, Dolberg en Ziyech. Heeft het team veel meer snelheid, diepgang.
Mr. Ajax wrote:Boabdil wrote:Dolberg is niet geschikt in wedstrijden waar we 90% van de tijd op de tegenstanders helft spelen en waarin de ruimtes klein zijn.
Eens. Met ruimte achter een verdediging doet ie het beter, maar die ruimte krijgt ie in 9 van de 10 wedstrijden niet.Ajaciedjuh wrote:Dolberg is een prima spits en maakt de laatste tijd flinke stappen. Ik zou hem handhaven en Tadic naar het middenveld halen. Donny, Frenkie en Tadic op het middenveld, voorin Neres, Dolberg en Ziyech. Heeft het team veel meer snelheid, diepgang.
Wat zijn die stappen waar mensen hier het steeds over hebben? 'Flinke' stappen ook nog. Hij staat al meer dan een jaar stil in z'n ontwikkeling.
Historicus wrote:Misschien de rest van het seizoen verder gaan met Ziyech, Tadic en Neres als aanvalslinie?
Marillion wrote:Daar is veel voor te zeggen. Ik vraag me alleen wel af of het net zo effectief is wanneer de tegenstander vooral in en rondom de eigen zestien meter blijft spelen. Deze spelers combineren heerlijk maar wat ik mis is killersinstinct om het ook af te maken zodra er kansen ontstaan.
Maar het kon wel eens onze beste optie zijn. Dolberg en Huntelaar presteren toch wisselvallig.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests