ogame oyna
ogame oyna

David Neres

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Re: David Neres

Postby Mr. Ajax » Mon Jan 14, 2019 9:43 am

Gezond verstand wrote:Sterker nog, Neres heeft gezegd dat hij een contract bij Ajax heeft en dat hij zich concentreerd op het heden

Maar dat heeft ie ook pas gisteren gezegd volgens mij, terwijl joey al een week loopt te roepen dat Neres zo graag weg wilt. Fake news van jewelste.
- Fiat Justitia Ruat Caelum -
Mr. Ajax

Postby wimpey » Mon Jan 14, 2019 12:18 pm

Mr. Ajax wrote:
Gezond verstand wrote:Sterker nog, Neres heeft gezegd dat hij een contract bij Ajax heeft en dat hij zich concentreerd op het heden

Maar dat heeft ie ook pas gisteren gezegd volgens mij, terwijl joey al een week loopt te roepen dat Neres zo graag weg wilt. Fake news van jewelste.

Vermoeden van joey zou anders zomaar kunnen kloppen. Wie wil er nou niét voor peanuts in Amsterdam ballen als ie elders het tienvoudige kan verdienen?! :hypocrite.gif:

Donny, Matthijs e.c. die hadden Ajax-1 als doel. Voor Neres is Ajax-1 een middel.
wimpey

Postby Mr. Ajax » Mon Jan 14, 2019 12:39 pm

wimpey wrote:Vermoeden van joey zou anders zomaar kunnen kloppen.

Daar gaat het ook niet om. Het gaat er om je eigen mening/vermoeden als feit voor te doen en zodoende een totaal fictief verhaal de wereld in te helpen. Oftewel, fake news. Het zou uiteindelijk ook kunnen kloppen (of ook niet, zoals het gros van joey's voorspellingen), but it just rubs me the wrong way.
- Fiat Justitia Ruat Caelum -
Mr. Ajax

Postby zeux » Mon Jan 14, 2019 3:42 pm

wimpey wrote:
Donny, Matthijs e.c. die hadden Ajax-1 als doel. Voor Neres is Ajax-1 een middel.

Volgens mij staat Matthijs op zijn ongeveer 20ste op het punt om naar bijv Barcelona of zo te gaan. Hoezo is Ajax-1 dan het doel? Dan zou hij er - a la Swart - zijn hele leven willen spelen. Wil hij helemaal niet. Ajax-1 is voor Matthijs net zo hard een middel.
En als Donny de kans krijgt op hogerop is hij ook weg.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux

Postby wimpey » Mon Jan 14, 2019 4:51 pm

zeux wrote:Volgens mij staat Matthijs op zijn ongeveer 20ste op het punt om naar bijv Barcelona of zo te gaan. Hoezo is Ajax-1 dan het doel? Dan zou hij er - a la Swart - zijn hele leven willen spelen. Wil hij helemaal niet. Ajax-1 is voor Matthijs net zo hard een middel.

Wat ik bedoelde, is dat D&M van jongs af aan het doel Ajax-1 hebben gehad. Die denken, als kind van de club, tot op zekere hoogte wel mee met de club. Dat kan je van een mercenary als Neres niet verwachten.
wimpey

Postby raymon » Mon Jan 14, 2019 5:10 pm

wimpey wrote:
zeux wrote:Volgens mij staat Matthijs op zijn ongeveer 20ste op het punt om naar bijv Barcelona of zo te gaan. Hoezo is Ajax-1 dan het doel? Dan zou hij er - a la Swart - zijn hele leven willen spelen. Wil hij helemaal niet. Ajax-1 is voor Matthijs net zo hard een middel.

Wat ik bedoelde, is dat D&M van jongs af aan het doel Ajax-1 hebben gehad. Die denken, als kind van de club, tot op zekere hoogte wel mee met de club. Dat kan je van een mercenary als Neres niet verwachten.

Het zijn gewoon arbeiders. Als je ergens bij een bedrijf begint en je werkt jezelf op dan is je doel om zo hoog mogelijk in het bedrijf te eindigen. Als dan blijkt dat je de meest getalenteerde binnen het bedrijf bent, dan ga je eens nadenken of je het misschien ook bij een groter bedrijf kan waarmaken. Echt, er zit niet zo veel verschil tussen De Ligt, De Jong en Neres.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17

Postby Giacomo Puccini » Mon Jan 14, 2019 9:16 pm

Zie Justin Kluivert :kots:
Ajax!
Giacomo Puccini

Postby Gezond verstand » Tue Jan 15, 2019 5:39 am

wimpey wrote:Vermoeden van joey zou anders zomaar kunnen kloppen. Wie wil er nou niét voor peanuts in Amsterdam ballen als ie elders het tienvoudige kan verdienen?! :hypocrite.gif:

het is maar wat je peanuts vindt
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand

Postby Yopii » Tue Jan 15, 2019 12:41 pm

Marillion wrote:Dat een speler elders véél meer kan gaan verdienen is iets waar je zeker rekening mee moet houden. Maar het is slechts één van de factoren. De kansen van Ajax in de tweede seizoenshelft zijn toch ook gewoon een factor?

Ajax heeft geprobeerd om Lainez te halen. Het lijkt me duidelijk dat Neres in dat geval had mogen vertrekken. Nu dat mislukt is het maar de vraag of er een capabele vervanger gevonden kan worden.

Inderdaad, daar gaat het nu om.

Sterker nog, Neres heeft gezegd dat hij een contract bij Ajax heeft en dat hij zich concentreerd op het heden

Goh, heeft hij dat gezegd? Nee maar, dan weten we genoeg: hij wil niet naar China, blijft liever hier ballen voor (relatief gesproken) een appel en een ei. :hypocrite.gif:
Yopii

Postby Marillion » Thu Jan 17, 2019 10:10 am

Overmars: Neres vertrekt deze winterstop niet.

Goede zaak. Met de huidige groep de tweede seizoenshelft in. Spelen voor de titel en als het even kan de dubbel en nog wat extra succes in Europa. Dan mag Neres in de zomer kiezen wat hij wil. Gaan voor zijn kans als basisspeler bij Ajax na het waarschijnlijke vertrek van Ziyech. Of alsnog vertrekken. In beide gevallen heeft hij er baat bij om zich te bewijzen in de tweede seizoenshelft.
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Previous

Return to Ajax Spelers