Moderator: mods
Yopii wrote:Ik niet.
Kan alleen mee tegen matige tegenstanders.
WP_Legend wrote:Een erg onderschatte voetballer vind ik, beetje net als Galasek, als hij niet meespeelt merk je pas wat hij toevoegt.
Yopii wrote:Ik niet.
Kan alleen mee tegen matige tegenstanders.
Yopii wrote:F. wel.![]()
Dan heb je het over een paar jaar geleden. Zoveel scoort hij trouwens niet meer.
Yopii wrote:F. wel.![]()
Dan heb je het over een paar jaar geleden. Zoveel scoort hij trouwens niet meer.
Mr. Ajax wrote:Yopii wrote:F. wel.![]()
Een paar jaar geleden? Vorig jaar scoorde Schone thuis tegen psv een zeer belangrijke en mooie goal, terwijl hij misschien ook wel de beste was aan onze kant. Nog geen 2 jaar terug thuis tegen feyenoord, uit bij Utrecht in de laatste minuten etc. etc. etc.
Hij scoort niet zoveel meer? Afgelopen seizoen 11 uit 29 wedstrijden. Waaronder dus ook een paar zeer belangrijke. Maar dat vind jij 'niet zoveel meer'?
Yopii wrote:Dat geeft vooral aan dat er tegenwoordig heel veel Europese wedstrijden zijn.
Yopii wrote:Als het tempo omhoog gaat, kan hij het niet meer belopen. Dan schiet zijn handelingssnelheid tekort. Hij is natuurlijk al nooit zo vlot geweest, vandaar dat de Eredivisie zijn top is.
Wedstrijden in Nederland hebben niet per se een hoog niveau. Vaker niet dan wel, zelfs.
Yopii wrote:De weerstand zou al omhoog gaan als teams wekelijks tot het uiterste gingen. Technisch vind ik het niveau een stuk hoger dan bijvoorbeeld in België, maar in België lopen meer broodvoetballers.
Yopii wrote:Hier zie je dat veel clubs meer dan hun best doen in 'de wedstrijd van het jaar' (vaak tegen Ajax en een regionale concurrent), proberen hun best te doen in nog een aantal andere wedstrijden, en het laten lopen in de rest.
Vier keer per jaar tegen PSV zal weinig helpen. Dan blijf je met de rest zitten.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests