ogame oyna
ogame oyna

Scouting, financiele zaken en toekomst

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Postby D_skilled » Wed Apr 17, 2019 3:07 pm

wimpey wrote:Wat jij beweert is reine speculatie (zoals je insteek v.w.b. Ajax eigenlijk altijd negatief is).

We leven in een vrij land, iedereen kan roepen en schrijven wat ie wil. Veelzeggend is dat BREAKING Frenkie naar PSG zou gaan: De T. kreeg van de directie geen - of verkeerde info.

Hoe zijn ze dan getipt dat Ajax met de directie van PSG aan het praten was in de Harbour Club? Ze krijgen info van Marc, maar ook van andere mensen in de organisatie. En dat is iets wat ik vrijwel zeker weet. Dat ze er nu naast zaten heeft te maken met hun drang naar scoops. Marc deelt niet alles, maar wel als dingen in de afrondende fase zitten of als er niet meegewerkt wordt vanuit de RvC (transfer Sanchez o.a.).

En mijn insteek is niet altijd negatief, ik deel ook regelmatig complimentjes uit, of moet ik blind achter de meute aanhollen? Jij bent volgens mij ook kritisch op Overmars en diens handelen op de transfermarkt. Net zo goed ik mijn redenen heb om het ergens mee oneens te zijn.

Het maakt geen ruk uit of een tabloid bagger schrijft over iemand, zolang die persoon intern maar gesteund wordt. En dat is vanuit de directie richting Ten Hag continu het geval geweest.

Vind je dat werkelijk? Er is de grootst mogelijke onzin over Ten Hag geschreven, puur omdat ie niet naar De Telegraaf lekt (itt Frank de Boer, die in ruil daarvoor bescherming kreeg) en niet alles met naasten deelt, die hij wellicht terecht wantrouwt. En volgens mij had jij heel vroeg door wie een potentieel gevaar was: Witschge en consorten.
D_skilled

Postby wimpey » Wed Apr 17, 2019 3:16 pm

D_skilled wrote:
Het maakt geen ruk uit of een tabloid bagger schrijft over iemand, zolang die persoon intern maar gesteund wordt. En dat is vanuit de directie richting Ten Hag continu het geval geweest.

Vind je dat werkelijk?

Het gaat niet om 'vinden'. Het gaat erom dat jij nu effe aantoont dat Ten Hag door de directie niet werd gesteund.

De T. was on a mission en ze hebben zichzelf compleet voor lul gezet.
wimpey

Postby Gezond verstand » Wed Apr 17, 2019 3:17 pm

D_skilled wrote:
Hoe zijn ze dan getipt dat Ajax met de directie van PSG aan het praten was in de Harbour Club? Ze krijgen info van Marc, maar ook van andere mensen in de organisatie. En dat is iets wat ik vrijwel zeker weet. Dat ze er nu naast zaten heeft te maken met hun drang naar scoops. Marc deelt niet alles, maar wel als dingen in de afrondende fase zitten of als er niet meegewerkt wordt vanuit de RvC (transfer Sanchez o.a.).

Ze zitten openbaar in een restaurant. Met bekende koppen. Dan zijn er altijd mensen die een foto plaatsen op social media, of de media tippen. Dat hoeft echt niet vanuit Ajax te komen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand

Postby wimpey » Wed Apr 17, 2019 3:18 pm

D_skilled wrote: En mijn insteek is niet altijd negatief, ik deel ook regelmatig complimentjes uit, of moet ik blind achter de meute aanhollen? Jij bent volgens mij ook kritisch op Overmars en diens handelen op de transfermarkt. Net zo goed ik mijn redenen heb om het ergens mee oneens te zijn.

Ik ben Ajacied, dus kritisch op Ajax.

Ben je ook kritisch op je eigen club? Laatst nam je dat betonvoetbal van Van Bommel in de Arena tegen 10 man nadrukkelijk in bescherming.
wimpey

Postby Cruijff » Wed Apr 17, 2019 3:24 pm

wimpey wrote:
Ik ben Ajacied, dus kritisch op Ajax

Ben je ook kritisch op je eigen club? Laatst nam je dat betonvoetbal van Van Bommel in de Arena tegen 10 man nadrukkelijk in bescherming.

PSV is zijn club helemaal niet........
Je kunt beter met je eigen filosofie ten onder gaan dan met die van een ander
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Previous

Return to Algemene Zaken