ogame oyna
ogame oyna

Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Postby Ajax Rules » Fri Nov 09, 2018 1:47 pm

Echt een hilarische rapportage met Andy en Mido:

https://www.youtube.com/watch?v=KBCtna87zNE

Mido komt een stuk intelligenter over dan ik altijd had gedacht. Leuke vent!

E.g. 20:00 min. Hilarisch! Maar zitten meer leuke anekdotes in.
Een wet is een mening met een wapen
Ajax Rules

Postby Cruijff » Sat Nov 10, 2018 10:21 am

Zlatan in gesprek met het AD:

In gesprek met het Algemeen Dagblad kijkt Ibrahimovic met gemengde gevoelens terug op zijn Ajax-tijd. "Ik had het er in het begin erg moeilijk, maar heb veel geleerd. Ik was voor het eerst alleen, zonder familie. Door de transfersom die voor me betaald was (7,8 miljoen euro, red.), waren de verwachtingen onrealistisch. Ik geloof dat ik meteen met Marco van Basten werd vergeleken."

"De supporters waren veeleisend. Als ik warmliep, werd de naam van Nikos Machlas gescandeerd. Pas in het derde jaar werd ik beter, maar ik ben in Amsterdam nooit in de buurt gekomen van de speler die ik zou worden", vindt de 37-jarige Zweed, die na Ajax via Juventus, Internazionale, Barcelona, AC Milan, PSG en Manchester United dit jaar bij LA Galaxy terechtkwam.

Ronald Koeman, destijds Zlatan's coach bij Ajax, zei eens dat de spits toen nog niet volwassen genoeg was en daar is hij het zelf wel mee eens. "In Amsterdam vermaakte ik me wel. Alle ogen waren nog niet op mij gericht. Dat vond ik toen prettig. Het is trouwens de enige club waar ik moeite heb gehad met supporters. Maar als ik later met een andere club in Amsterdam speelde, was de ontvangst altijd geweldig."

Klopt. Hij heeft in een interview over die supporters nog een keer naar mij persoonlijk verwezen.
Eigenlijk heeft hij 't geheel aan mij te danken dat hij de boel nog op de rit kreeg. :hypocrite.gif:
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Postby Lionel » Sat Nov 10, 2018 4:17 pm

Bewijs.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Previous

Return to Algemene Zaken