ogame oyna
ogame oyna

Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Postby elliquido » Fri Nov 02, 2018 11:56 am

Het is gewoon zwaar kut dat al die 16 en 17 jarige talenten vertrekken. Toch zo triest dat bij munchen, united ,
herta, arsenal , Chelsea en zelfs godbetert Liverpool en Leeds :ajaxsmiley.gif: nederlandse toptalenten rondlopen.

https://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=326904#1
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
elliquido

Postby GangstaRiB » Sun Nov 04, 2018 8:09 pm

Marcel Keizer in beeld als hoofdcoach van Sporting Portugal. Zojuist door Aad de Mos verteld in Rondo.
GangstaRiB

Postby Mr. Ajax » Sun Nov 04, 2018 9:02 pm

Stond vanochtend al op VI.
- Fiat Justitia Ruat Caelum -
Mr. Ajax

Postby GangstaRiB » Sun Nov 04, 2018 10:10 pm

Mr. Ajax wrote:Stond vanochtend al op VI.

Ooww... :blush.gif:
GangstaRiB

Postby Historicus » Sun Nov 04, 2018 10:17 pm

Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...
Historicus

Postby Historicus » Sun Nov 04, 2018 10:18 pm

GangstaRiB wrote:

Conclusie: De Mos kan lezen.
Historicus

Postby Marillion » Sun Nov 04, 2018 10:48 pm

Historicus wrote:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...

Eigenlijk was hij een tijdje geleden al gestopt. Maar dit lijkt me een verstandige beslissing.

Ik heb regelmatig genoten van zijn enorme talent. Heeft er eigenlijk te weinig uitgehaald maar als je bij Ajax, Real Madrid, HSV en Tottenham hebt gespeeld heb je, samen met een aantal eindtoernooien, toch een mooie loopbaan gehad.
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Postby Wie kent Cees de Wolf nog? » Mon Nov 05, 2018 7:27 am

Historicus wrote:
GangstaRiB wrote:

Conclusie: De Mos kan lezen.
Dat is te kort door de bocht. Misschien kent hij iemand die kan lezen, die het hem vervolgens verteld heeft.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Postby InnerHarbour » Mon Nov 05, 2018 10:18 am

Historicus wrote:Van der Vaart stopt per direct als profvoetballer vanwege blessureleed. Hij heeft het zelf bekend gemaakt. Had namelijk geen zin in revalideren omdat dan de lol er wel van af zou zijn ...

Hij wil trainer worden, waarom zie ik een Mario Been in de dop voor mij?
YNWA
InnerHarbour

Postby Gaizka1985 » Mon Nov 05, 2018 10:54 am

Marillion wrote:

Eigenlijk was hij een tijdje geleden al gestopt. Maar dit lijkt me een verstandige beslissing.

Ik heb regelmatig genoten van zijn enorme talent. Heeft er eigenlijk te weinig uitgehaald maar als je bij Ajax, Real Madrid, HSV en Tottenham hebt gespeeld heb je, samen met een aantal eindtoernooien, toch een mooie loopbaan gehad.

Een uniek talent, als hij de discipline en toewijding van iemand als Ronaldo had gehad... Desondanks een prachtige speler en carrière :biggthumpup.gif:
Gaizka1985

Postby Sandro » Mon Nov 05, 2018 11:12 am

InnerHarbour wrote:

Ik hoorde hem vanmorgen op de radio zeggen dat hij in ieder geval zijn papieren wil halen. Maar hij weet niet zeker of hij er wat mee gaat doen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren,en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren.
Sandro

Postby elliquido » Mon Nov 05, 2018 12:26 pm

Even sentimenteel

https://www.youtube.com/watch?v=23DKxheF__Y

nummer 3 vind ik eigenlijk het mooist :-)

maar ook.. te pijnlijk dat uitverdedigen, ik kan er nog steeds niet naar kijken

[url][/https://www.youtube.com/watch?v=5GrITslMjmwurl]
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
elliquido

Postby Gezond verstand » Mon Nov 05, 2018 2:27 pm

InnerHarbour wrote:

Been heeft nog wat succes gehad bij die wannabe feyenoorders in Nijmegen. Ik zie dat VdV niet lukken, die is veel te lief en bovendien niet in staat zichzelf optimaal te motiveren en het beste uit zichzelf te halen, laat staan uit anderen.

Ik zie in hem wel een leuke techniektrainer voor de middenbouw, of trainer van de jongste jeugd wanneer plezier nog voorop staat.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand

Postby Cruijff » Mon Nov 05, 2018 6:58 pm

Gaizka1985 wrote:
Marillion wrote:

Een uniek talent, als hij de discipline en toewijding van iemand als Ronaldo had gehad... Desondanks een prachtige speler en carrière :biggthumpup.gif:

Henry Schut van NOS Studio Sport leest mee op dit forum :smallgrin.gif: want die legde hem bij 't Sportjournaal exact hetzelfde voor.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Postby Marillion » Mon Nov 05, 2018 7:41 pm

Het is altijd lastig om spelers te vergelijken. Maar in al die jaren als stadionbezoeker is hij denk ik het grootste talent dat ik heb zien doorbreken. Technisch zo begaafd en op zeer jonge leeftijd ook al direct de leiding nemen in een echt heel matig elftal.

Op basis daarvan denk ik ook wel eens dat er meer in had gezeten. Maar de capaciteit om er veel voor te doen én er nog meer voor te laten is nu eenmaal ook niet iedereen gegeven.
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Postby WP_Legend » Mon Nov 05, 2018 11:36 pm

Klopt, hij had meer talent dan Sneijder. Sneijder werkte alleen een stuk harder en heeft een betere carrière gehad.
WP_Legend

Postby InnerHarbour » Tue Nov 06, 2018 7:55 am

Ik heb dan ook veel meer met Sneijdertje dan van der Vaart die ik eigenlijk niet meer dan een luiwammes vind die parasiteert op zijn talent.
YNWA
InnerHarbour

Postby Iniesta » Tue Nov 06, 2018 9:39 am

Nee Sneijder was een voorbeeldige prof die zn tijd bij Madrid fantastisch doorkwam en niet door van Gaal geprikkeld hoefde te worden om fysiek klaar te zijn voor een wk.

Op beide is qua prof genoeg op aan te merken, vond vd vaart wel veel mooiere voetballer en liet het totale team beter voetballen
Iniesta

Postby Gezond verstand » Tue Nov 06, 2018 10:56 am

Sneijder gebruikte de prikkel wel om fitter dan ooit te worden, Van der Vaart kreeg ook signalen genoeg maar ging dan frikadellen eten
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand

Postby Mr. Ajax » Tue Nov 06, 2018 11:19 am

Iniesta wrote:Nee Sneijder was een voorbeeldige prof die zn tijd bij Madrid fantastisch doorkwam en niet door van Gaal geprikkeld hoefde te worden om fysiek klaar te zijn voor een wk.

Op beide is qua prof genoeg op aan te merken, vond vd vaart wel veel mooiere voetballer en liet het totale team beter voetballen

Dat Sneijder ook geen top-prof was betekent natuurlijk niet dat hij niet een betere prof was ivm Van der Vaart. Dat was ie wel degelijk.

Maar Vaart is sinds jonge leeftijd een held van me geweest. Op mijn allereerste Ajax shirt stond Witschge achterop, en op mijn tweede Litmanen, maar Van der Vaart was zonder twijfel de eerste echte superster (want dat was ie in zijn eerste paar jaartjes echt wel) die ik bij Ajax meemaakte. Heb ook nog altijd een zwak voor hem.
- Fiat Justitia Ruat Caelum -
Mr. Ajax

Postby Gaizka1985 » Wed Nov 07, 2018 6:34 am

WP_Legend wrote:Klopt, hij had meer talent dan Sneijder. Sneijder werkte alleen een stuk harder en heeft een betere carrière gehad.

Eigenlijk had Sneijder maar 1 echt topjaar, 2010. Waarin hij alles won met Inter en op het WK erg goed speelde en veel goals maakte. Voor de rest was zijn carrière toch ook niet zo veel beter dan die van van der Vaart?

Die periode bij Spurs was mooi, met o.a. Modric & Bale samen.
Gaizka1985

Postby InnerHarbour » Wed Nov 07, 2018 8:22 am

En wanneer heeft die luiwammes zo'n topjaar gehad? Bij Spurs speelde hij 65 minuten dan kon hij het niet meer aanlopen. Talent verkwanseld door een kut mentaliteit.
YNWA
InnerHarbour

Postby wimpey » Wed Nov 07, 2018 12:57 pm

Ik vond VDV eerlijk gezegd vanaf z'n seizoen 2003/04 al langzaam minder en minder worden. Hoe oud was ie toen, 21 ofzo?
wimpey

Postby WP_Legend » Wed Nov 07, 2018 1:16 pm

ja klopt in zijn laatste jaar bij Ajax was hij langszaamaan door Sneijder voorbijgestreefd... hij ging ook niet voor niets naar een subtopper als HSV toe.
WP_Legend

Postby Gezond verstand » Wed Nov 07, 2018 2:39 pm

WP_Legend wrote:ja klopt in zijn laatste jaar bij Ajax was hij langszaamaan door Sneijder voorbijgestreefd... hij ging ook niet voor niets naar een subtopper als HSV toe.

oh oh, taalfout. Wacht maar tot Wimpey het ziet.
Fans van andere clubs
Gezond verstand

PreviousNext

Return to Algemene Zaken