ogame oyna
ogame oyna

Ajacieden Op Televisie Topic

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Postby Cruijff » Tue Jun 04, 2019 11:33 am

Marillion wrote:Ik heb een pauze genomen want ik zat ergens halverwege ook even aan de limiet voor wat betreft zelfingenomenheid.

René vd Gijp heeft het ooit 55 minuten met mij uit gehouden en ik geloof zelfs 71 minuten met IH. Dat hij na 20 minuten alweer klaar is met Seedorf zegt dus wel iets. :smallgrin.gif:

Marillion wrote:Het is geloof ik best een aardige vent met goede bedoelingen. Maar werkelijk alles dat niet ideaal is verlopen ligt volgens hem aan andere mensen.

Ik denk overigens ook echt wel dat de normen en waarden van Clarence deugen en dat Seedorf heus een aardige gozer is.

Maar toen ik een tijdje in Suriname woonde vertelde één van de gidsen met wie ik een aantal dagen de jungle in trok dat hij in Paramaribo 4 maal een slechte ervaring met Winston Bogarde had gehad en ook 1 maal met Seedorf. Die gids / eigenaar van een reisbureau, zelf ook een Surinamer, legde haarfijn uit wat er al rap met Surinamers kan gebeuren die een boel roem, geld, en trots aan zich voelen kleven.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Postby Cruijff » Wed Jun 05, 2019 12:32 pm

Speciaal voor Marillion, want die krijgt van dit soort dingen nooit genoeg.

Nog meer Seedorf bij DWDD.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Postby Cruijff » Sun Jun 09, 2019 9:04 am

Oei. Hij wordt nu herhaald.
De zelfingenomenheid en het "het lag allemaal aan die anderen" spatten inderdaad van het scherm af.

Want als Seedorf met Milan de CL wint, kan het nooit zou zijn dat in Oranje iemand anders op zijn plek speelt... Ik heb me trouwens wel vaak afgevraagd wat nu precies Seedorf zijn bijdrage aan de gewonnen CL bekers was.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Postby Marillion » Mon Aug 05, 2019 8:05 pm

Hebben jullie gisteravond de uitzending van Andere tijden sport gezien. Anders verplicht terugkijken. Het ging namelijk over Piet Keizer.

Mooie uitzending! :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Postby Wie kent Cees de Wolf nog? » Mon Aug 05, 2019 8:46 pm

Marillion wrote:Hebben jullie gisteravond de uitzending van Andere tijden sport gezien. Anders verplicht terugkijken. Het ging namelijk over Piet Keizer.

Uiteraard en inderdaad: verplicht kijkvoer voor AT!
Wie kent Cees de Wolf nog?

Postby Gaizka1985 » Mon Aug 05, 2019 8:57 pm

Marillion wrote:Hebben jullie gisteravond de uitzending van Andere tijden sport gezien. Anders verplicht terugkijken. Het ging namelijk over Piet Keizer.

Uiteraard, was genieten!
Gaizka1985

Postby Ajax Rules » Tue Aug 06, 2019 1:58 pm

Was heel mooi.

Misschien wel mijn favo Ajacied aller tijden, al was hij al gestopt toen ik geboren werd.
Een wet is een mening met een wapen
Ajax Rules

Postby Historicus » Tue Aug 06, 2019 6:14 pm

Ajax Rules wrote:Was heel mooi.

Misschien wel mijn favo Ajacied aller tijden, al was hij al gestopt toen ik geboren werd.

Waarom is hij misschien wel je favoriete Ajacied?
Historicus

Postby Mr. Ajax » Thu Aug 08, 2019 8:06 am

Moet je niet zeggen als gezond verstand in de buurt is... :blackcat.gif:
- Fiat Justitia Ruat Caelum -
Mr. Ajax

Postby Gezond verstand » Thu Aug 08, 2019 8:27 am

Mr. Ajax wrote:

Jij bent echt te dom om te poepen he.

Als AR nou had gezegd dat hij de speler Keizer mistte, dan had je een punt gehad. Nu zegt hij dat het misschien zijn favo Ajacied aller tijden is. Daar is niets mis mee. Als jij nou zegt dat je het oude logo mooier vind dan het huidige logo, dan had ik niets gezegd. Maar jij zegt dat je het mist, terwijl je het logo nooit hebt meegemaakt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand

Postby Mr. Ajax » Thu Aug 08, 2019 8:45 am

Yessir!
- Fiat Justitia Ruat Caelum -
Mr. Ajax

Postby Ajax Rules » Fri Aug 09, 2019 2:46 pm

Historicus wrote:

Waarom is hij misschien wel je favoriete Ajacied?

Er hangt een enorm mysterie en romantiek om hem heen, wat misschien wordt versterkt door het feit dat er weinig beeldmateriaal van hem bestaat en dat de meeste info die ik over hem heb uit de geschiedenisboeken komt. Daardoor gaat het in je hoofd nog meer leven.

Natuurlijk ook dat hij alleen voor Ajax heeft gespeeld, en op de een op andere dag stopte met voetballen. Het speelt ook mee dat hij, net als ik linksbuiten was.

En tot slot: die indringende blik (I know, dit klinkt een beetje gay), o.a. in de eerste minuut van de klassieke film "Nr 14" waar hij Cruijff eigenlijk onbedoeld overtreft qua impact op de kijker (althans zo werkte het voor mij).
Ajax Rules

Postby Lionel » Fri Aug 09, 2019 3:05 pm

Gezond verstand wrote:
Mr. Ajax wrote:

Jij bent echt te dom om te poepen he.

Als AR nou had gezegd dat hij de speler Keizer mistte, dan had je een punt gehad. Nu zegt hij dat het misschien zijn favo Ajacied aller tijden is. Daar is niets mis mee. Als jij nou zegt dat je het oude logo mooier vind dan het huidige logo, dan had ik niets gezegd. Maar jij zegt dat je het mist, terwijl je het logo nooit hebt meegemaakt.

Hier is eigenlijk geen speld tussen te krijgen.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Postby Rednose » Fri Aug 09, 2019 10:03 pm

Was mooie uitzending....
En ik heb hem nog zien spelen (zei de oude man :ajaxsmiley.gif: )
Echt genieten vaak!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Rednose

Postby Marillion » Sat Aug 10, 2019 10:06 am

Ik snap AR wel. Keizer en Swart waren letterlijk en figuurlijk de vleugels van het gouden Ajax. En ze speelden allebei bovendien uitsluitend voor Ajax.

Als speler ken ik hem ook alleen maar van beelden zoals die ook in deze uitzending te zien waren. Ik kan er echt enorm van genieten. De schoonheid ligt 'm vooral in de eenvoud van zijn acties in combinatie met zijn stijl.

En die bijzondere persoonlijkheid, het relatief snel stoppen, de eigenwijsheid. Dat draagt natuurlijk bij aan de mythevorming.
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Postby Ajax Rules » Sat Aug 10, 2019 4:59 pm

Marillion wrote:Ik snap AR wel. Keizer en Swart waren letterlijk en figuurlijk de vleugels van het gouden Ajax. En ze speelden allebei bovendien uitsluitend voor Ajax.

Als speler ken ik hem ook alleen maar van beelden zoals die ook in deze uitzending te zien waren. Ik kan er echt enorm van genieten. De schoonheid ligt 'm vooral in de eenvoud van zijn acties in combinatie met zijn stijl.

En die bijzondere persoonlijkheid, het relatief snel stoppen, de eigenwijsheid. Dat draagt natuurlijk bij aan de mythevorming.

Swart heeft die uitstraling juist helemaal niet vind ik. Misschiem doordat hij juist het tegenovergestelde is van de teruggetrokken kluizenaar.
Ajax Rules

Postby Marillion » Sun Aug 11, 2019 8:47 am

Mee eens, ik noemde hem vooral omdat die twee samen de vleugels van dat Ajax waren. En omdat ze allebei alleen voor Ajax hebben gespeeld.

Wat betreft persoonlijkheid en uitstraling zijn ze volledig verschillend.
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Previous

Return to In De Media