ogame oyna
ogame oyna

Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Re: Aankopen SUGGESTIES

Postby Lionel » Wed Nov 06, 2019 9:49 pm

Sandro wrote:Veltman is gewoon zo slecht nog niet. Is hij van het niveau dat je wilt bereiken? Nee. Is een aankoop per se beter? Nee. En dus komt hij regelmatig weer terug. Beetje zoals bij Schone het geval was.

Inderdaad.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Postby Yopii » Thu Nov 07, 2019 11:31 am

Wie kent Cees de Wolf nog? wrote:Ajax had Magallan op het oog als vervanger van De Ligt en wellicht ook Alvarez, of Schuurs. Die voldoen kennelijk vooralsnog niet. Dus de opmerking dat Ajax geen vervanger heeft gehaald omdat Veltman het lievelingetje van ETH is, klopt volgens mij niet, Yopi.

Mwah, Veltmuis is zwaar geblesseerd geweest en had bovendien een aflopend contract.
Mij zegt het meer dat ze hem afgelopen zomer aan zijn contract hielden op het moment dat hij naar Engeland kon. Dat doe je alleen met een speler in wie je het echt ziet zitten. Dat was immers hét moment om door te selecteren. Het geld was er ook nog...

Magallan is trouwens de vreemdste aankoop van de laatste jaren. Ze hebben zelfs op die jongen gewacht, terwijl iedere leek meteen kon zien dat hij er niets van kon. En als je dat niet zag, kon je altijd nog de commentaren van Argentijnse supporters lezen, die echt niet van hem onder de indruk waren. :confused.gif:
Yopii

Postby Gezond verstand » Fri Nov 08, 2019 5:59 am

Veltman continue veltmuis noemen is echt het niveau van iemand die schrijft voor kinderen. Wat dat betreft heb je beroepsdeformatie, maar we zijn hier geen kinderen. En nog belangrijker, jij bent geen kleuter, gedraag je dan ook niet zo Joey.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand

Postby Chris » Fri Nov 08, 2019 8:59 am

Gezond verstand wrote:Veltman continue veltmuis noemen is echt het niveau van iemand die schrijft voor kinderen. Wat dat betreft heb je beroepsdeformatie, maar we zijn hier geen kinderen. En nog belangrijker, jij bent geen kleuter, gedraag je dan ook niet zo Joey.

Eens, nogal respectloos tegenover een man die zich wel respectvol gedraagt binnen en buiten het veld.
Chris a.k.a Giiser
Chris

Postby Yopii » Fri Nov 08, 2019 10:57 am

Zal het nooit meer doen... :smallgrin.gif:
Yopii

Postby Cluijffert » Fri Nov 08, 2019 11:03 am

Joey is dus blijkbaar de Jochem Myjer van AT (alleen wat minder succesvol natuurlijk).
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Cluijffert

Postby Yopii » Fri Nov 08, 2019 11:14 am

Wie is Jochem Myjer? :hypocrite.gif: :confused.gif: :smallgrin.gif:
Yopii

Postby wimpey » Fri Nov 08, 2019 12:01 pm

Yopii wrote:Zal het nooit meer doen... :smallgrin.gif:

Ja, bijnamen gebruiken zijn echt heel kinderachtig! :hypocrite.gif:
wimpey

Postby Yopii » Fri Nov 08, 2019 12:54 pm

Vind ik niet, maar voortaan zal ik het beestje alleen in huize Yopi bij zijn naam noemen. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Yopii

Previous

Return to Transfers & Geruchten