ogame oyna
ogame oyna

Andere Tijden Sport

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Re: Andere Tijden Sport

Postby InnerHarbour » Wed Jun 03, 2015 9:50 am

Demosthenes wrote:Amen

Tering, hij is niet dood, hij leeft nog, :smile-ajax.gif: welcome back!
YNWA
InnerHarbour

Postby Ajax Rules » Tue Jun 16, 2015 9:21 pm

Marillion wrote:Het gaat bij mij overigens niet exclusief over een transfer van Ajax naar Feyenoord of andersom.

Zo ga je als het aan mij ligt ook niet van Rangers naar Celtic, van Inter naar Milan, van Barcelona naar Real Madrid, van Sankt Pauli naar HSV en al helemaal niet van Racing Mechelen naar KV Mechelen. :smallgrin.gif:

.

Het grappige/opvallende is dus dat er in Italie ontzettend veel gerouleerd wordt tussen Milan, Juve en Inter. Zowel onder trainers als onder spelers. Er is zelfs een hele waslijst die voor alle drie de clubs heeft gespeeld.
Een wet is een mening met een wapen
Ajax Rules

Postby Wie kent Cees de Wolf nog? » Tue Jun 16, 2015 10:03 pm

Als je mij vraagt welke spelers voor Ajax, kakkies en de lampjes hebben gespeeld, kom ik niet verder dan Geels en Koeman...
Wie kent Cees de Wolf nog?

Postby Thijs » Wed Jun 17, 2015 8:13 am

Uit oud-artikel van de VK:

Twee andere tobbers, Ruud Verlinden en Wiebe Brink, weten zeker dat er nog een derde voetballer is (naast Ruud Geels en Ronald Koeman) die uitkwam voor zowel Ajax, PSV als Feyenoord. Maar wie, in godsnaam? Ze worden er gek van.

Het Schavot schakelde Peter Hekkema in, befaamd onderzoeker van voetbalfeiten. Hekkema: 'Ken je die mop van die derde speler die zowel voor Ajax, Feyenoord als PSV speelde? Nee? Die speler is er niet.' De derde speler is een voetbal-broodje aap, een mare die al enige tijd de ronde doet in voetballand, vermoedelijk om mensen naar de rand van de waanzin te drijven. Hans Kraay was trainer van de drie clubs, Arie Haan was speler bij Ajax en PSV en trainer van Feyenoord. Maar Koeman en Geels zijn echt de enige twee die als speler uitkwamen voor Ajax, PSV èn Feyenoord.

En Peter Hekkema kan het weten, die man houdt al sinds 1860 werkelijk elk voetbalfeitje bij. (Waarvan hij er bij elke thuiswedstrijd van Ajax minstens vijf aan mij komt vertellen)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Postby beelzebub » Wed Jun 17, 2015 8:30 am

Kan je me introduceren bij die gast, ik ben dol op feitjes en weetjes. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
beelzebub

Postby Boabdil » Wed Jul 22, 2015 4:11 pm

Maar kom dan niet schermen met zijn clubliefde. In echte Ajacied kan ik meegaan als typering van de voetballer en persoonlijkheid. Maar hij is gewoon voor het geld vertrokken naar Barcelona, hij is gewoon voor het geld teruggekomen bij Ajax, hij is in het bijzonder voor het geld en persoonlijke rancune naar Feijenoord gegaan. Daarna ging hij zich weer met Ajax bemoeien toen hem dat uitkwam, hij liet Ajax gewoon in de steek toen Barcelona met een zak geld klaar stond.

Het is net een mens, die Cruijff.

Clubliefde is leuk, als suppporter op de tribune. Maar als voetballer is het gewoon werk. Als Club X om de hoek je het vijfvoudige geeft, dan kan je een speler niet verwijten dat hij daarvoor kiest. Voetbal is niks meer dan een weerspiegeling van de maatschappij.
Boabdil

Previous

Return to In De Media