Moderator: mods
999 wrote:Historicus wrote:Bij VI op Veronica werd een stukje getoond van zijn boekpresenatie. Daar stond Kok te hakkelen. Bedoel niet dat hij stotterde, maar dat hij wel erg door het stof ging en veel woorden nodig had daarbij ook.
Later werd een passage voorgelezen door Genee in de uitzending waarin "Johan Derksen vertelt" en Derksen aangaf dat Kok dingen door elkaar haalde uit wat hij hem verteld had.
Nu kan ik me nog herinneren dat Kok in zijn tweede Johan Cruijff-uitzending bij DWDD (want hij schoof vaker aan) zelf toegaf dat hij in aflevering 1 ook al wat verhalen verhaspeld had.
Ben bang dat Kok - die schrijft zonder noten - wel vaker zich vergist in de details. Heb het verzoek ingediend bij de Hogeschool van Amsterdam om het boek van Kok aan te schaffen, zodat ik het lezen kan.
Volgens mij hakkelt hij altijd, beetje zijn manier van praten .. Dat dik gedrukte kan ik me niet voor de geest halen ?.Integendeel.Derksen vertelde precies de passage die ook in het boek stond ..
Historicus wrote:999 wrote:Historicus wrote:Bij VI op Veronica werd een stukje getoond van zijn boekpresenatie. Daar stond Kok te hakkelen. Bedoel niet dat hij stotterde, maar dat hij wel erg door het stof ging en veel woorden nodig had daarbij ook.
Later werd een passage voorgelezen door Genee in de uitzending waarin "Johan Derksen vertelt" en Derksen aangaf dat Kok dingen door elkaar haalde uit wat hij hem verteld had.
Nu kan ik me nog herinneren dat Kok in zijn tweede Johan Cruijff-uitzending bij DWDD (want hij schoof vaker aan) zelf toegaf dat hij in aflevering 1 ook al wat verhalen verhaspeld had.
Ben bang dat Kok - die schrijft zonder noten - wel vaker zich vergist in de details. Heb het verzoek ingediend bij de Hogeschool van Amsterdam om het boek van Kok aan te schaffen, zodat ik het lezen kan.
Volgens mij hakkelt hij altijd, beetje zijn manier van praten .. Dat dik gedrukte kan ik me niet voor de geest halen ?.Integendeel.Derksen vertelde precies de passage die ook in het boek stond ..
Derksen zei letterlijk dat Kok wel de kern van het verhaal goed had, maar dat hij bepaalde dingen door elkaar haalde. Zoals de namen van de dorpen in Drenthe waar het gebeurde.
En twee jaar geleden kwam Kok ook al eens terug bij DWDD om te vertellen dat een anekdote over Cruijff in de vorige uitzending iets anders in elkaar stak.
VInd het erg vervelend bij het lezen dat je nauwelijks kan volgen wat Koks bronnen zijn in zijn BIografie. Ben nu op pagna 285. Nu schijnt er op zijn website wel bronvermelding te staan, maar in het boek nauwelijks.
Iniesta wrote:Ja, gaf aan dat ie het inmiddels weer ok is tussen hun.
Apart dat een onafhankelijk denker als Cruijf absoluut geen tegenspraak verwachtte/accepteerde van van Basten
Iniesta wrote:Nee, dat geef ik toch aan?
Iniesta wrote:Ja, gaf aan dat ie het inmiddels weer ok is tussen hun.
Apart dat een onafhankelijk denker als Cruijf absoluut geen tegenspraak verwachtte/accepteerde van van Basten
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest