Komende week zal ik in het belang van Ajax en AT die Magallan uitnodigen voor een bakkie en kijken of ie bij mij wil komen werken.Marillion wrote:wimpey wrote:Ik zie advocaat Magallan eerder op de Zuidas eindigen dan bij een andere club dan Ajax.
Hij schijnt vooral vanwege zijn juridische kennis te zijn gehaald. De Ligt kon dan misschien aardig verdedigen en maakte ook weleens een doelpunt bij een standaard situatie. Zijn prestaties bij juridische zaken bleven vér onder de maat. Hij wist werkelijk niets over arbeidsrecht en op het gebied van de AVG wetgeving heeft hij ook de nodige steken laten vallen. Dat heeft Ajax veel geld gekost en het gerucht gaat dat ze 'm daarom graag naar Turijn zien vertrekken.
Mano wrote:Ja De Ligt zou prima functioneren met de pest in zijn lijf.
Hij wil weg, dan houd je hem moeilijk tegen.
cashen is het meeste dat je kan doen
Yopii wrote:Mano wrote:Ja De Ligt zou prima functioneren met de pest in zijn lijf.
Hij wil weg, dan houd je hem moeilijk tegen.
cashen is het meeste dat je kan doen
Yep.
De Ligt blijft niet, dat is een gepasseerd station.
Vergeet niet dat hij vorig seizoen al weg wilde.
Yopii wrote:Dat was de deal, hij kost minder omdat hij een jaar extra is gebleven.
Yopii wrote:
De Ligt is een zeer groot talent, maar hij moet zich nog wel bewijzen in een topcompetitie.
Yopii wrote:Misschien wordt De Ligt internationaal wat lager ingeschat dan hier in Nederland. Juventus was bereid hem een topsalaris te betalen; andere clubs deinsden daarvoor terug. Uiteindelijk valt het toch tegen dat hij 'maar' naar Juventus gaat. Ook dát is een indicatie van zijn marktwaarde.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest