ogame oyna
ogame oyna

Jaïro Riedewald

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Re: Jaïro Riedewald

Postby 999 » Fri Jul 21, 2017 4:42 pm

De Boer: 'overgang Riedewald nog niet helemaal afgerond'

De afgelopen week werd het stil rond de overgang van Jairo Riedewald naar Crystal Palace, een transfer die al in kannen en kruiken leek. Volgens Frank de Boer is het echter nog wachten op de afronding. 'Het is nog niet 100% afgerond, dus we zullen nog geduld moeten hebben. Hopelijk kan het op korte termijn rondkomen,' zo gaf hij aan tegenover Sky Sports.
Dag kampioenschap daag daag daag daag dit jaar weer niet.
999

Postby Wie kent Cees de Wolf nog? » Fri Jul 21, 2017 6:02 pm

Jairo op 6 was een ramp. Nog langzamer en nog vaker breed dan Gudelj. Waarom vergeten mensen dat toch zo makkelijk?
Wie kent Cees de Wolf nog?

Postby wimpey » Mon Jul 24, 2017 8:29 am

Tekent volgens VI vandaag bij FdB.
wimpey

Postby Peter » Mon Jul 24, 2017 9:41 am

Wie kent Cees de Wolf nog? wrote:Jairo op 6 was een ramp. Nog langzamer en nog vaker breed dan Gudelj. Waarom vergeten mensen dat toch zo makkelijk?

Omdat één zwaluw zomer maakt. Ik vond Riedewald nog op z'n best als linksback eigenlijk. Ergens jammer dat we nooit echt een plan hebben gehad met die jongen. Aan de andere kant hebben we het overal geprobeerd en kwam hij nergens echt uit de verf. Typisch Ajax-product eigenlijk ook. Flair, aardig aan de bal, maar nergens echt goed. Een Urby/Anita/De Jong geval.
Peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Postby Marillion » Mon Jul 24, 2017 10:08 am

Ik heb bij Riedewald een beetje hetzelfde gevoel als wat ik bij een speler als Bruma bij PSV had. Als je hem ziet lopen met de bal aan zijn fout en niet onder druk gezet dan ziet het er allemaal prima uit. Als Beckenbauer in zijn beste dagen. Maar als het erop aankomt en de druk toeneemt dan is hij niet thuis. In een duel maar ook mentaal. Ik mis gewoon de absolute wil om te winnen en de top te bereiken.

Wat dat betreft geef ik 'm ook weinig kans in Engeland want dan ligt het tempo nog even een paar niveaus hoger in vergelijking met de Eredivisie.
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Postby Yopii » Mon Jul 24, 2017 10:56 am

Peter wrote:Omdat één zwaluw zomer maakt. Ik vond Riedewald nog op z'n best als linksback eigenlijk. Ergens jammer dat we nooit echt een plan hebben gehad met die jongen. Aan de andere kant hebben we het overal geprobeerd en kwam hij nergens echt uit de verf. Typisch Ajax-product eigenlijk ook. Flair, aardig aan de bal, maar nergens echt goed. Een Urby/Anita/De Jong geval.

Weinig overzicht, daardoor veel fouten.
Yopii

Postby InnerHarbour » Mon Jul 24, 2017 5:28 pm

YNWA
InnerHarbour

Postby Giacomo Puccini » Mon Jul 24, 2017 5:42 pm

Dat is een flinke zak geld, daar moet je toch een geschikte linksback voor kunnen halen.
Ajax!
Giacomo Puccini

Postby Jinne » Mon Jul 24, 2017 5:50 pm

Die zak met geld heeft Dijks nu gehad.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Jinne
Site Admin

Previous

Return to Oudspelers