Jöhnk wrote:Ik begrijp niet dat ze niet de markt op gaan voor een vervanger. Gratis tip: hij speelt bij Genk.
Jöhnk wrote:Wel richting de 20 miljoen denk ik.
Alvarez op het middenveld? Ik moet het nog zien. Op basis van wat ik heb gezien lijkt hij me daar totaal het type niet voor.
Jöhnk wrote:Ik begrijp niet dat ze niet de markt op gaan voor een vervanger. Gratis tip: hij speelt bij Genk.
Ajax Rules wrote:@wimpey: nog even los van de vraag waarom je zo snel zo extreem nrgatief bent over marin.....
wimpey wrote:Ajax Rules wrote:@wimpey: nog even los van de vraag waarom je zo snel zo extreem nrgatief bent over marin.....
Omdat het beeld dat Jöhnk al voor zijn komst van hem schetste gewoon blijkt te kloppen. Marin is geen weerbare allround middenvelder.
Ik erger me kapot aan het feit dat er tegen PAOK 3 topaankopen (kosten 15 + 12.5 + 9M) op de bank zaten. Voor dat geld hengelde de club in 2018 Tadic en Blind binnen. Ik hoef je het verschil niet uit te leggen.
wimpey wrote:Maar is het niet tekenend voor de aankopen die Ajax gedaan heeft dat Daley na schitteren tegen de Europese top als LCV als noodverband ineens op VM staat? Ajax heeft Schöne en FdJ verkocht en daar staan nu onze RB en LCV.![]()
Om onduidelijke redenen weigert Ajax al vele jaren om cash te splashen voor een out & out VM. Ik kan dat niet begrijpen, dat is de engine room van je team.
wimpey wrote:@AR:wimpey wrote:Maar is het niet tekenend voor de aankopen die Ajax gedaan heeft dat Daley na schitteren tegen de Europese top als LCV als noodverband ineens op VM staat? Ajax heeft Schöne en FdJ verkocht en daar staan nu onze RB en LCV.![]()
Om onduidelijke redenen weigert Ajax al vele jaren om cash te splashen voor een out & out VM. Ik kan dat niet begrijpen, dat is de engine room van je team.
Jöhnk wrote:Vervolgens kwamen Scherpen, Pierie, Marin. Ik weet niet meer precies in welke volgorde het allemaal ging, maar erg vrolijk werd ik er niet van. Ik heb nog speciaal op Marin gelet bij de Play-offs van de Jupiler League. Hij schoot er wel eens een bal in maar in het veldspel was hij afwezig, het leek soms wel op slaapwandelen. Tegen Anderlecht stond Standard 70 minuten of zo met een man meer op het veld en Marin deed niks. Nul initiatief.
Ajax Rules wrote: Ik vroeg waarom jij er zomaar vanuit gaat dat Marin een basisplek op 6 krijgt, terwijl hij nu al gepasseerd werd in een cruciale wedstrijd (notabene ten faveure van een niet-fitte speler). Die vraag beantwoord je ook hiermee niet.
wimpey wrote:
Jöhnk vergeleek 'm gisteren met Robbie Wielaert. Robbie Williams had ook gekund.
wimpey wrote:Ajax Rules wrote: Ik vroeg waarom jij er zomaar vanuit gaat dat Marin een basisplek op 6 krijgt, terwijl hij nu al gepasseerd werd in een cruciale wedstrijd (notabene ten faveure van een niet-fitte speler). Die vraag beantwoord je ook hiermee niet.
Nou, omdat Ajax Schöne zo makkelijk heeft laten gaan. Lasse heeft z'n gebreken, maar is ie minder dan Marin? I daresay...
Ik vind dat Ajax veel te makkelijk naar de knip grijpt. Ja, het geld is er, maar er is ook nog zoiets als de opleiding. Scherpen halen, wat is dat voor een signaal naar je jeugdkeepers? Waarom Pierie halen wanneer je Salah-Eddine in huis hebt? Is Magallan beter dan pak 'm beet Botman? 9 M he...Waanzin. Jöhnk vergeleek 'm gisteren met Robbie Wielaert. Robbie Williams had ook gekund.
We zijn een paar maanden na het beste seizoen van dit millennium. En moeten het in de VCL doen met een CV uit de KKD en een CV die als backup linksback is gehaald. Daarvoor staan 2 man die vorig seizoen in de verdediging speelden. Als die Marin dinsdag niet speelt, wat ik ten zeerste hoop...
Ik kijk echt tegen dinsdag op, heb er een heel slecht gevoel bij.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest