Moderator: mods
Arthur wrote:Ik denk ook dat hij prima geschikt is als bondscoach. Zijn houdbaarheid is een stuk langer als hij de spelers weinig ziet en hij heeft meestal niet veel tijd nodig om resultaten te halen.
PEC-assistent Lodeweges moet rechterhand Koeman worden bij Oranje'
Dwight Lodeweges moet bij het Nederlands elftal de eerste assistent van bondscoach Ronald Koeman worden. De huidige rechterhand van PEC Zwolle-trainer John van 't Schip is daarover in gesprek met de KNVB.
De 60-jarige Lodeweges zou de technische staf van Koeman, die verder moet gaan bestaan uit Kees van Wonderen, keeperstrainer Patrick Lodewijks en conditietrainer Jan Kluitenberg, completeren. Dat schrijft De Telegraaf donderdag.
InnerHarbour wrote:PEC-assistent Lodeweges moet rechterhand Koeman worden bij Oranje'
Dwight Lodeweges moet bij het Nederlands elftal de eerste assistent van bondscoach Ronald Koeman worden. De huidige rechterhand van PEC Zwolle-trainer John van 't Schip is daarover in gesprek met de KNVB.
De 60-jarige Lodeweges zou de technische staf van Koeman, die verder moet gaan bestaan uit Kees van Wonderen, keeperstrainer Patrick Lodewijks en conditietrainer Jan Kluitenberg, completeren. Dat schrijft De Telegraaf donderdag.
Opmerkelijk dat hij zijn broer niet meeneemt.
Yopii wrote:Wie had het anders moeten worden?![]()
Helaas kiezen ze nooit eens voor een buitenlander.
Peter wrote:Vreemd inderdaad. Oranje wordt nu bevolkt door Koeman, Hoogma, Lodeweges, Gudde etc. Geen prutsers, maar volgens mij is het ook niet meer dan 'mondiale middelmaat'.
Zal ook te maken hebben met de selectie natuurlijk.
Wouter wrote:Ik vraag me af voor wie hij in Arnhem was. Voor Bryan Linssen?
Yopii wrote:
Geen trainer die iets extra's brengt, die Koe. Dus krijgt hij het moeilijk.
Aanloop EK 2020
23/03/18 NederlandEngeland
26/03/18 PortugalNederland
31/05/18 SlowakijeNederland
04/06/18 ItaliëNederland
Nations League
09/09/18FrankrijkNederland
13/10/18NederlandDuitsland
Aanloop EK 2020
16/10/18BelgiëNederland
Nations League
16/11/18NederlandFrankrijk