ogame oyna
ogame oyna

Hakim Ziyech

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Re: Hakim Ziyech

Postby Marillion » Thu Nov 28, 2019 12:05 pm

wimpey wrote:...
Ziyech is 'gewoon' een jongen met het hart op de goede plaats. Hoe hij met dat kind omging, deed me denken aan Sonny Bill Williams na afloop van de rugby-finale in 2015. Hij beschermde dat kind om te voorkomen dat een overijverige gast van de security z'n taak wat al te serieus zou nemen. Goeie jongen, die z'n emoties toont zonder in dom gedrag te vervallen...

Ja, mooie vergelijking. Dat moment was echt goud.

Je kunt als liefhebber thuis ook echt meevoelen met zo'n jochie die z'n held ziet spelen. Tegenwoordig ben ik op geen enkele wijze onder de indruk als ik een sporter zie. Maar bij het zien van deze beelden voelde ik me voor een paar seconden weer even een enthousiast kind. Heel gek eigenlijk.

Wat overigens ook mooi was: de aftocht van dat ventje met de steward. In de buurt van de zijlijn glijd die steward uit en dat jochie helpt 'm weer overeind.
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Postby Lionel » Thu Nov 28, 2019 1:31 pm

wimpey wrote:
Lionel wrote:Ziyech is authentiek. Dat maakt hem zo mooi. Hoe hij uit zijn woorden komt, hoe hij omgaat met anderen en hoe hij met dat kindje sprak/knuffelde.

Ziyech is 'gewoon' een jongen met het hart op de goede plaats. Hoe hij met dat kind omging, deed me denken aan Sonny Bill Williams na afloop van de rugby-finale in 2015. Hij beschermde dat kind om te voorkomen dat een overijverige gast van de security z'n taak wat al te serieus zou nemen. Goeie jongen, die z'n emoties toont zonder in dom gedrag te vervallen.

Exact.

Interview gezien voorafgaand de wedstrijd? Persconferentie was het. Vroeg een journalist waarom Ziyech op filmpjes altijd vrolijk is en lacht en hij daar wat serieuzer was. Zei hij, zonder arrogant of vervelend over te komen: misschien moet je een leuke vraag stellen :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Postby 999 » Thu Nov 28, 2019 1:32 pm

Al iets bekend over zijn arm blessure ?.
999

Postby Wie kent Cees de Wolf nog? » Thu Nov 28, 2019 6:40 pm

Zag m op Instagram stoer zijn arm bewegen in de trein op de terugweg naar Amsterdam!
Wie kent Cees de Wolf nog?

Postby Marillion » Thu Nov 28, 2019 9:07 pm

Dus hij stelde zich gisteravond eigenlijk een beetje aan? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Postby Cruijff » Tue Dec 03, 2019 12:24 am

Kids praten bij Mathijs van N. over Hakim Ziyech:
https://www.youtube.com/watch?v=OLgUOdSzzuE
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Previous

Return to Ajax Spelers