ogame oyna
ogame oyna

De plannen van Bergkamp en Jonk

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

De plannen van Bergkamp en Jonk

Postby Iniesta » Tue Aug 07, 2018 6:08 pm

Beetje omgekeerde wereld lijkt me.
Lijkt me een prima eerste stap voor Heitinga, assistent bij onder 19
Iniesta

Re: De plannen van Bergkamp en Jonk

Postby Cruijff » Mon Aug 27, 2018 10:14 am

Rob Jansen: 'Merk dat Jonk en Bergkamp denken: waar ging het om?'

Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft geprobeerd leidende mannen als Wim Jonk en Dennis Bergkamp bij elkaar te houden bij Ajax. De belangenbehartiger merkt dat de betrokkenen zich nu, enige tijd na de botsingen binnen de club, afvragen wat nu ook alweer het probleem was.

'Als je naar dat proces kijkt, leek het op een gezin met kinderen waar je veel om geeft maar die ook erg veel ruzie hadden', begint Jansen te vertellen bij Rondo. 'Ik heb aan alle kanten geprobeerd ze bij elkaar te houden, gewezen op het feit wat Cruijff ook aan hen had verteld: als jullie bij elkaar blijven, trouw blijven, elkaar steunen en jullie niet laten uitspelen door derden, dan kun je er een tweede Bayern München-structuur van maken.'

Toch werd het geheel uit elkaar gespeeld. 'Wanneer spelers vanuit hun emotie boos worden op elkaar, dan zijn ze ook echt boos. Het is een proces dat loopt voor een hele lange periode. Dat begint te brokkelen, dat zijn relaties. Ik merk wel dat ze nu in een fase komen waarin ze denken: waar ging het om?'

https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... ing-het-om
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: De plannen van Bergkamp en Jonk

Postby De Dominee » Mon Aug 27, 2018 10:24 am

Mooi. Terughalen graag. Jonk sowieso. Bergkamp eventueel als individuele spitsentrainer.
Face your fears and live your dreams, No Fear.
De Dominee

Previous

Return to De Jeugd